sobota, 1 października 2016

Zdzichowy Miech #6 (Wrzesień 2016)

Takie smutne... Te szafki szkolne... Obrazek idealnie opisuje wrzesień :3

Witam wszystkich kolejny raz w tej serii postów. Tak dokładniej to szósty, ale nie wdawajmy się w szczegóły, bo mam dużo do pisania, a mało czasu. Tak ogólnie to mam nadzieję, że ten miesiąc (mimo szkoły) minął Wam całkiem spoko. U nas bywało to różnie, głównie z tego względu, że już czas szykować się na studia. Z resztą nie wiem jak to będzie z czasem wolnym na studiach.
Zanim przejdziemy do rzeczy, chcę wspomnieć o tym co już pewnie widzieliście kątem oka. Tak dokładniej to chodzi mi o wygląd postów "Zdzichowego Miecha". Jak możecie, to napiszcie w komentarzu pod tym postem, czy podoba się Wam zmiana, jaką wprowadziliśmy do Zdzichowego Miecha, czy wolicie stary wygląd?
To ja już przejdę do rzeczy:

Zdzichowa relacja z MEC'a
Na samiutkim początku miesiąca, waszym oczom, na naszym kanale ukazała się długo wyczekiwana relacja z Middle Equestrian Convention. Dla tych, którzy jeszcze tego nie oglądali, zapodaję >LINKA<, który jest odnośnikiem do tego filmiku. Dodam jeszcze, że tworzyliśmy tą relację z 2 miesiące i jak na ten czas efekt jest w miarę zadowalający. Niestety nie nagraliśmy wszystkiego czego chcieliśmy (no co Ty nie powiesz xD), ale postanowiliśmy sobie, że na następny raz się poprawimy.

Możecie także przeczytać >POST< ;)

MIXEROWICZ spierdolił
W tym miesiącu wydarzyła się rzecz dziwna, a zarazem zaskakująca. Jak widzicie po tytule tego tematu, Mixer od nas "odszedł". Według mnie, kiedyś wróci na pewno. Nawet sam mi to pisał poprzez zapewnienie mnie, że będzie na nagraniach z pewnej serii. Z okazji jego ucieczki od nas, postanowiłem zrobić coś jeszcze, co możecie przeczytać >TUTAJ<. Ogólnie to różnicy w jego "odejściu" nie ma, gdyż dalej mamy z nim kontakt (a na Discordzie jeszcze panuje burdel ;3). Jedyne co zrobił to wyszedł z >NASZEGO SERWERA< na Discord'dzie. Bez niego, całkiem dobrze sobie radzimy (akurat), aczkolwiek przez jego opuszczenie serwera, mamy teraz utrudniony kontakt z nim (i więcej syfu do ogarnięcia).

Oto przekazanie władzy nad serwerem Stajnia :3

Nareszcie nowy pasek
Od kwietnia 2015 roku, aż do tego miesiąca, non stop miałem na sobie zegarek ze skórzanym paskiem (ładny był ;-;). Muszę przyznać, że bardzo mi się podobał ten skórzany pasek, gdyż wytrzymał bardzo długi okres czasu, w porównaniu do pasków plastikowych, które nosiłem z miesiąc i już pękały. Zanim jednak wymieniłem zużyty pasek na bransoletę, wyglądał on na bardzo zużyty. Z resztą, tamten pasek już mam w dupie, także cieszę się tą nową bransoletą (ale teraz to już przesadził, na sami przyznajcie, że nawet całkiem przyzwoicie wygląda xD).

Ale cacko ;3 Wcześniejszy pasek wyglądał >TAK< ;D

Wiata wybudowana
W tym miechu, nareszcie udało nam się skończyć budować wiatę. Po około 2 miesiącach, nareszcie mamy spokój. Dodam jeszcze, że to nie my ją zbudowaliśmy, lecz w większości nasz ojciec (my tylko pomagaliśmy). Teraz myślicie "po chuj on się tym chwali?", a ja odpowiem, że lubię chwalić się różnego rodzaju duperelami. Z resztą, Zdzichowy Miech jest dla nas czymś w rodzaju pamiętnika i wiem, że bardzo przyjemnie będzie mi się do tego powracało. Co do wiaty, to praktycznie ją skończyliśmy, ale jak zwykle są jakieś niedociągnięcia i trzeba co jakiś czas coś poprawiać, ulepszać.

Jeszcze jebnie się bramę i nic nie będzie widać ;3

Wiewiórki są wszędzie
Ostatnimi czasy, nasze podwórko jest pod inwazją wiewiórek. Nam to praktycznie wcale nie przeszkadza, ale naszemu dziadkowi tak. Pamiętam jak parę lat temu na nasze podwórko zaczęła przychodzić wiewiórka. Ale wtedy była wypatrywana. Teraz raczej jest przeganiana, gdyż dziadkowi szkoda jest orzechów. Jedna wiewiórka jakoś zdechła (ja Ci dam zdechła, morderco, jeszcze jej nie pomściłam :x), ale druga nadal przychodzi i kto wie, może jest ich więcej. Nam tam one nie przeszkadzają.

Nawet się tym orzeszkiem nie podzieli ;-;

Madzia świętuje ważny dzień
A tym ważnym dniem jest jej rocznica w naszej ekipie. Tak. Magda B jest u nas już okrągły rok. Z tej okazji, nasza przyjaciółka postanowiła, że napisze parę postów. Jej pierwszy post z tej okazji, możecie przeczytać >TUTAJ<. Ogólnie bardzo przyjemnie się je czyta, także jeżeli ktoś jeszcze ich nie czytał to gorąco polecam. Z tego co wiem to z jeden post po tym Miechu powinien się pokazać, także jeszcze będziecie mieli okazję coś poczytać.

Nie pytajcie co znajduje jak się napisze "rocznica" w wyszukiwarce :x

Szukamy laptopa
Nareszcie (już niedługo), będziemy obdarowani jakimś zajebistym, dużym kalkulatorem. Specjalnie szukamy laptopa lepszego od naszego komputera, aby mieć lepszy sprzęt do nagrywania gier. No i oczywiście szukamy go po to, aby mieć na czym się uczyć na studiach (uczyć....jasne c:). Już jakieś modele mieliśmy na oku, lecz z kupnem jeszcze poczekamy (mniej więcej w październiku jakiś będziemy chyba już mieć), gdyż obecne ceny laptopów mogą być zawyżane przez to, że teraz wielu ludzi idzie na studia i potrzebuje jakiś laptop. Nic nam się nie stanie jak poczekamy.

Zawsze o takim marzyłem ;-;

Zostaliśmy wujkami
Tak jakby, albowiem nasza siostra jest w ciąży. Dla nas to zajebista wiadomość, gdyż już potajemnie snujemy sobie plany czego nauczymy naszą/naszego siostrzenicę/siostrzeńca. A tak na poważnie to bardzo nas to cieszy, ponieważ nasza rodzina się rozrasta. Teraz trzymamy kciuki, aby dziecko szczęśliwie się urodziło. Według obliczeń lekarzy, wujkami zostaniemy mniej więcej 12 kwietnia.

No, ale tak będzie jak będziemy dziadkami xD

Prezent od widza
Nasza działalność na YouTube, znowu się opłaciła. Otóż pewnego popołudnia, napisał do nas jeden z naszych widzów (prawdopodobnie miał nick Quabby, ale nie jestem pewny) i oznajmił nam, że chce nam dać jakieś gry. Na początku myśleliśmy, że to jaja, ale jak aktywowaliśmy klucze to okazało się, że to na serio. Bardzo jesteśmy wdzięczni temu widzowi, gdyż mamy o jedną grę więcej do nagrania. Kiedyś chciałem mu jeszcze raz podziękować, ale nagle jego konto rozpłynęło się na Steam'ie. W każdym razie miał taki dziwny avatar z FNaF'a. Przechodząc do rzeczy, ten oto hojny gościu podarował nam kod do Armored Warfare, a także Call of Juarez: Gunslinger!

CoJ: Gunslinger /)*3*(\

Nasz film na FGE
Stało się coś, na co czekaliśmy pewien czas. Otóż na For Glorious Equestria pojawił się post, który był związany z naszą wideo relacją z MEC'a. Na samym początku, aż tak nam na tym nie zależało, lecz w głębi nas, liczyliśmy na to, że takowy post się pokaże. Jeżeli nadal mi nie wierzycie to możecie tego posta obczaić >TUTAJ<. Chciałbym jeszcze bardzo mocno podziękować Madzi za to, że potajemnie napisała e-mail'a do redakcji FGE (ależ nie ma o czy mówić ^^). Gdyby nie Ty to mielibyśmy o 300 wyświetleń mniej (Hej! I tak bym to jakoś sama nabiła ;-;).

Nadal w to nie dowierzam ;-;

18'stka siostry ciotecznej
Pod sam koniec minionego miesiąca, byliśmy na melanżu siostry ciotecznej. Z okazji jej osiemnastki podarowaliśmy jej w prezencie butelkę wina i jakiś naszyjnik. Za wiele o tym powiedzieć Wam nie mogę, gdyż impreza ta jest w ostatnią noc września i nie miałbym jak zaktualizować ten post, a po fakcie też mi się nie chce. Ogólnie to pewnie się troszkę upiliśmy (już wam w to uwierzę :>) i mam nadzieję, że bardzo dobrze się bawiliśmy.

W rzeczy samej c:

Urodziny Madzi
Jak niektórzy z Was zauważyli, Magda skończyła 17 lat (jestem stara ;-;). Jeszcze rok, a będzie wielka impreza sięgająca nawet do Zamościa (wątpię, ale do Zamościa bym się przejechała :P). Z tej okazji podarowaliśmy jej najlepszy prezencik, jaki udało nam się stworzyć i powstał >TEN< oto post. Niestety nic innego nie byliśmy w stanie jej podarować, ale mimo to mamy nadzieję, że jest chociaż z tego zadowolona (i to jeszcze jak, tyle tam Twilight nagromadzone w jednym miejscu i to na dodatek pluszowej ;3). Czekamy na osiemnastkę.

Standardowo - Twilight od nas ;3

Założyliśmy chomika
Nie chodzi tutaj o chomika jako zwierzątko, lecz o chomika jako stronę internetową. Czailiśmy się nad tym z jakiś czas, aż w końcu postanowiliśmy pozapisywać gdzieś to co mamy. Gdyby ktoś z Was chciał zobaczyć nasz profil na chomikuj.pl, >TUTAJ< może go zobaczyć. Troszkę do wysyłania mamy, zarówno rzeczy kierowanych dla wszystkich jak i rzeczy prywatnych. Możliwe, że kiedyś oznajmimy to na jakimś filmie, a w między czasie to sobie po prostu jest.

Teraz tyle gruzu musimy wjebać do sejfu... xD

Paczka od Madzi
Kolejny raz dostaliśmy od naszej widzki, sekretarki, przyjaciółki (w skrócie Madzi) zajebistą paczuszkę. Jeszcze nie wiemy co jest w środku (HUE ;3), chociaż mniej więcej mam pewne przeczucia. Żaden UNBOXING na naszym kanale się nie pokaże, ale możliwe, że jakoś zepniemy dupę i napiszemy dla Was chociaż jakiś mały post o tym, co było w środku (o ile nie jest to coś prywatnego). Obiecaliśmy Magdzie, że tą paczkę otworzymy przy niej, więc i tak się stanie. Mimo to, mam dla Was chociaż malutkie zdjątko tego, jak ta paczka wygląda.

Jest taka ciężka, że w środku chyba jest czołg :3 (nie tym razem :P)

Nadrabiamy bajki kinowe
Jest to bardzo poważne zadanie. Od jakiegoś czasu, w okolicach godziny 2:00 oglądamy (jak mamy co) różnego rodzaju bajeczki, które leciały w kinach. Jak do tej pory obejrzeliśmy: Kung Fu Panda 3, Dom, Jak Wytresować Smoka 2 i Angry Birds. Każdy z tych filmów był fajny na swój sposób. Niektóre były lepsze, niektóre gorsze, ale tak ogólnie to ważne, że zaspokoiliśmy swoją ciekawość. Znając życie, co jakiś czas będziemy robić sobie takie seanse, ale to bardzo rzadko z tego względu, że wszystko co było warte uwagi, praktycznie obejrzeliśmy. Chyba kiedyś napiszę posta "Jak pobierać filmy z CDA.PL?". Na koniec macie od Magdy ciekawostkę dotyczącą Angry Birds, >KLIK<.

Kiedy dowiadujesz się, że w sumie ma być 6 części Kung Fu Pandy xD


No i "nowoczesny" Zdzichowy Miech dobiegł końca. Nie zapomnijcie dać znać, jak Wam się podobał nowy wygląd serii tych postów. Może jednak wolicie to jak wtedy wyglądały tego typu posty? W każdym razie jak nie zagłosujecie, tak będzie dobrze. Podzielę jeszcze z Wami się tym, że gdy piszę tego posta, zawsze mam wrażenie, że zapomniałem o czymś ważnym i często się zastanawiam, czy czasem nie napisałem zbyt mało tych wydarzeń. W każdym razie się starałem, a Magda poprawiała po mnie błędy (True :D). Teraz, nie pozostaje mi nic innego jak napisać Wam, że widzimy się (mam nadzieję) za miesiąc w kolejnym poście z tej serii. Na koniec Magda zapoda Wam jakiś BONUS od siebie.

Więc zanim ten bonus, to chciałabym tylko dodać, że na chwilę obecną jest godzina 00:27, a ja sprawdzam jakiegoś posta z toną błędów i na dodatek mam jeszcze coś dodać od siebie. W tym samym czasie Zdzichowie bawią się na osiemnastce, o której było już wspomniane..... dobra, bierzcie ten bonus, a ja się kładę spać :P
 
Bo "Różowe puszyste jednorożce" muszą coś robić :>

I z racji, że Zdzichu jeszcze nie otworzył paczki...


On jeszcze nie wie.... c:
....I prędko się nie dowie :P

Bywajcie ;3
Madzia ^^

4 komentarze:

  1. Ciekawe rzeczy u was się działy. Mnie zastanawia że Magdzie B chce się sprawdzać wasze błędy ortograficzne. Laptop z Windows xp? Zdzichu wie co dobre... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też mnie dziwi, że Madzia podjęła się poprawiania błędów w tym co piszę xD
      Ale ona po prostu jest bardzo miła i to robi z grzeczności i zapewne dlatego że to co piszę kłuje w oczy i ciężko to tak po prostu zostawić :P

      Usuń