sobota, 1 października 2016

✐A teraz moje Drogie Kucyki.....✎

Wyciągnijcie karteczki c:
Wyciągnijcie je, albowiem zapraszam na mały test :> Ale spokojnie, będzie bardzo łatwy i za chwilę wszyściutko wytłumaczę, bo pewnie już się załamujecie, skaczecie z krawężnika, z dywanu na podłogę albo podcinacie się mydłem. Porzućcie te plany, i czytajcie dalej :P

Więc zaczynamy zabawę :>
Uwaga! Przed wami jest kilka pytań dotyczących wiedzy w głównej mierze z publikowanych przeze mnie postów (tych rocznicowych xD) oraz śladowo z niektórych nagrań Zdzichów. Spokojnie, dacie radę nawet bez tego :3 Pytania są różnorodne.

Derpy na zachętę xD

I jeszcze jedno: tego testu nie sposób nie zaliczyć, chyba że ktoś wcale nie czytał moich postów, wtedy odsyłam do nich. Oceniam kreatywność i poprawność (głównie kreatywność).
A wiecie co? Macie jeszcze możliwość powtórki:
1. Madziowe Aspiracje, Gdy w Drodze niespodziAnka

Gotowi czy nie- czas zacząć: 

"Rocznicowy teścik Madzi"
Zobaczymy, czy dotrzymacie mi kroku na parkiecie :P
Pytanie nr. 1

Co takiego ukryło się w tytule pierwszego posta rocznicowego? Odpowiedz jednym wyrazem ;)

Pytanie nr. 2

Jak nazywa się ulubiona postać Magdy? Odpowiedź uzasadnij 2 argumentami :>

Pytanie nr. 3

O której godzinie publikowały się wszystkie posty rocznicowe. Dlaczego? (im bardziej kreatywna odpowiedź, tym wyżej punktowana xD

Pytanie nr. 4

Podaj nazwy co najmniej 2 serii, w których występuje Madzialena. 

Pytanie nr. 5

Połącz (gwiazdki z literkami)

* Dziesiątego dnia miesiąca jakiegoś tam internet dał mi....
* Zdzichu ma...
* Magda lubi ciepłe ubranka, ponieważ...
* Będąc na bezludnej wyspie zabrałbyś ze sobą...

Z. sekretarkę, ale nie ma już menadżera :P
M. dziesięć minut na znalezienie miłości ♥♥♥♥ (chyba sobie kpi :x)
B.  komputer ze świetnymi parametrami xD
E. jest wiecznym zmarzluchem ^^

Pytanie nr. 6

Dlaczego tytuł posta o pracy w Zdzicholandii/ Stajni ma w sobie nutki? 

Pytanie nr. 7

Dlaczego Magdalena chciała zemścić się na Zdzichów w Garry's Modzie? Podpowiem, że powód jest zbyt oczywisty :D

Pytanie nr. 8

Od kiedy Madzia B zaczęła "pracę" u Zdzichów. Dlaczego tak późno? ;3

Pytanie nr. 9

W jaką grę Magdzia może grać na swoim laptopie? Czy ją lubi? Podpowiedź <3

Pytanie nr. 10

Przypomnij sobie i wymień jedną rzecz z MLP, którą posiada Magda i TY też chciałbyś ją mieć. Po co Ci ona?

Pytanie nr. 11

Wymyśl pytanie dla Magdy, które chciałbyś jej zadać (tylko błagam, niech to nie będzie "Czy wyjdziesz za mnie?" xD).  Jeden haczyk: możesz pytać się jej, o co zechcesz :v
Chyba wam wystarczy ;)
No, a teraz macie tydzień czasu na rozwiązanie testu. Potem zbiorę wyniki i napiszę pościk :P Dla osoby, która wykaże się największą kreatywnością i w miarę dużą poprawnością będzie niespodzianka (nie, tym razem nie obiecuję picia, bo znowu się Piotrek rzuci i już całkiem mnie tam upiją :P).
Edit. Odpowiedzi możecie wysyłać na email: kadzia.madzia4@wp.pl lub podesłać w wiadomości (Discord, Hangouts) byleby trafiło to do mnie w jednym egzemplarzu i miało czytelną formę. 

Gorąco zachęcam do podjęcia wyzwania, bo myślę, że warto i jest dużo czasu ;3

No to żeś teraz pojechała z tym postem. Ta pani już nie pije xD
Bywajcie, jutro pokaże się (daj Boże) ostatni post rocznicowy i kończę te imprezki ^^

6 komentarzy:

  1. Fajny teścik! Gdzie mam podesłać odpowiedzi xD ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny teścik! Gdzie mam podesłać odpowiedzi xD ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, kolejny post. Test jak najbardziej ciekawy i postaram się go rozwiązać (o ile nie zapomne). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń