poniedziałek, 19 września 2016

Wszystkiego Najlepszego Madziu! :D

To Twój wspaniały dzień ^^


UWAGA, UWAGA!!!

Właśnie w tym dniu, nasza wspaniała przyjaciółka, sekretarka i najlepsza pod Słońcem koleżanka (i wiele, wiele innych określeń ;3), obchodzi dzisiaj swoje urodzinki!!!


Z tej okazji, razem ze wszystkimi z naszej ekipy, chcielibyśmy Madziu życzyć Ci:

Uśmiechu na twarzy,
Radości z życia,
Dużo grania w to co lubisz,
Dużo słodyczy,
Dobrych ocen w szkole,
Dużo pieniążków,
Niezliczonej liczby kucyków,
Spełnienia marzeń,
Wielu miłych chwil z nami,
I WSZYSTKIEGO CZEGO TYLKO PRAGNIESZ!

~Zdzichów Dwóch


Jak są urodzinki to jest i...

IMPREZA!!!

Gdybyśmy mieli do Ciebie rzut beretem, to mniej więcej teraz widziałabyś nas w swoich drzwiach z wódką i jakimiś prezentami. Chociaż tak na legalnie, to pić moglibyśmy dopiero za rok ;)

W prezencie łap jeszcze od nas takiego pluszaczka Twilight...


...i jeszcze takiego...


...i jeszcze jednego...


...albo jeszcze kilka...




No i jeszcze raz:

100 LAT! /)*3*(\

5 komentarzy:

  1. No nie wierzę ;3 Nie spodziewałam się aż takiej "pompy" z waszej strony, bo to tylko urodziny :P Jesteście Kochani i z całego serduszka wam dziękuję :D Za bardzo mnie rozpieszczacie, tyle dobrego od was otrzymuję i jeszcze TO- naprawdę, aż brak mi słów na długi komentarz na podziękowanie. A to mi się przecież nie zdarza :P Jesteście niemożliwi xD
    No to może spróbuję po kolei:
    * Najlepszy obrazek, jaki do tej pory napotkałam w internetach. Po prostu zakochałam się <3
    * Wspaniałe życzenia prosto z serca, własnoręcznie pisane +20% do uroku posta ;3
    * Rainbow ;*
    * Pinkie Pie z armatką, czyli imprezka jak się patrzy :P
    * Tia, dobrze może jednak, że aż tak blisko nie macie, bo byście musieli tą wódkę sami pić. Ale nie ukrywam, że miło by mi było was gościć (a potem pijanych odwozić do domu xD)
    * PLUSZOWE TWILIGHT <33333333333 Tyle szczęścia. Swoją drogą, gdybym miała mieć pluszaka, to nie wiem czemu, ale wzięłabym takiego z zalotnym spojrzeniem. Nie mam bladego pojęcia, czemu

    Dziękuję wam raz jeszcze. Dzięki wam, to są z pewnością moje najlepsze urodziny, jak dotąd <3
    Pozdrawiam gorąco
    Madzia ;3

    OdpowiedzUsuń