poniedziałek, 26 września 2016

Kim jest Madzialena, czyli post o wszystkim i o niczym

Nie, niestety nie jestem leżącą w placuszkach Twilight ;-;
Ale zawsze mogę usmażyć placuszki i się w nich tak położyć ;3 Ale nie chcielibyście tego widzieć :P
Wracając do tematu posta, bo post przecież ma jakiś określony temat i cel, czyli to, co chce przekazać piszący post. 
"Madzialena" jest zwrotem, którym nazwali mnie pewnego dnia Zdzichowie. Spodobał mi się, więc czasami też się tak nazywam, bo to w sumie zabawne. Ale tak naprawdę, ten post powinien się skończyć w tym momencie, bo wytłumaczyłam wam, kto to Madzialena. Jednak idąc dalej tym tropem, Madzialena to ja, prawda? Więc będzie to raczej dopiero początek. Oto przed wami post z obrazkami (żeby nie było za nudno ;3) i kilkoma wiadomościami o tym, kim jestem c: 

Brakuje tylko zalotnego spojrzenia ;3
1. Nie, niestety nie mam takiego pluszaczka (choć bardzo bym chciała ;-;). Ale jestem za to wielką fanką postaci, która jest pluszaczkiem, a mianowicie Twilight. Kocham Ją, ubóstwiam i tak właściwie to jakieś 90% obrazków, jakie posiadam na laptopie, to właśnie Ona (chyba po moich postach dało się to zauważyć xD). Księżniczka Przyjaźni, Patatajająca Fioletowa Słodkość, Mól Książkowy, słowem- TWILIGHT <3<3<3<3<3<3<3<3

 ♪ ♪ ♪"Pink Fluffy Unicorns Dancing on Rainbows...." ♪ ♪ ♪
2. Uwielbiam słuchać muzyki. Mogę to robić 25/8, a i tak będę czuła niedosyt. Słucham poniaczowych nutek, ale innych także. To jest uzależniające, ale jak to mówią: Nałóg trzeba pielęgnować (cytaty wielkich ludzi- Paweł "Zdzichu"; 2015 albo 2016 rok).

3. Kocham spać. Ja i łóżko tworzymy idealną parę o każdej porze dnia i nocy (szczególnie po szkole i w nocy xD). Rano ciężko mi jest się zwlec z łóżka, bo do rannych ptaszków nie należę.
Ciekawostka {Czasami po ciężkim dniu zdarzało mi się zasypiać podczas nagrań}
"Co? Gdzie? Ja wcale nie śpię podczas nagrania"
Powinny się cieszyć, że nie ma ich więcej :P
4. Celestia i Luna powinny się cieszyć, że musiały się użerać tylko ze sobą. Jak dało się zauważyć, mam rodzeństwo, a jest go troszkę. Mianowicie, mam pięcioro rodzeństwa: dwie siostry i trzech braci. Wszyscy są jednak ode mnie młodsi, więc ja jako dowódca mogę rozstawiać ich po kątach
i co najlepsze- słuchają się mnie ;3 

Szczerze, to nie pamiętam , jak się robiło wianki :T
5. Kocham przyrodę i wszystko, co z nią związane (kwiaty, krajobrazy, trucizny, ekologię, więcej trucizn, zwierzęta i wiele innych trucizn naturalnych rzeczy związanych z naturą). Przez takie zamiłowania wylądowałam w liceum o profilu biologiczno- chemicznym. 

Lepiej poczekać, aż się ochłodzi :x
6. Spędzam dużo czasu (ostatnio nieco mniej, ale już nadrabiam) przy książkach i nauce. Poważnie, czerwone paski i tytuł ucznia roku same się nie zdobyły. Jest to spowodowane po części tym, że mam predyspozycje do tego, że szybko przyswajam sobie wiedzę, ale też dlatego, że rodzice mnie cisną . Na szczęście mi to nie przeszkadza i w przyszłości na pewno się opłaci (w końcu te trucizny same się nie zrobią :P)

Leżałabym ^^
7. Jestem niesamowitym zmarzluchem. Nie lubię, gdy jest zimno, bo nie wiadomo jak grubo się ubiorę, to zawsze zmarznę.
Ciekawostka 2 {Ubiegłorocznej zimy siedziałam prawie cały czas w pokoju w internacie. Gdzieś tak koło czwartku pukali do mnie do pokoju i pytali się, czy jestem ;3}


8. Kocham kucyki w skarpetkach <3

No dobra, tutaj nie da się bez skojarzeń ;3
9. Shippuję Flasha i Twilight, choć nikt tego nie popiera, bo "Flasha należy hejtować". Uwaga, uwaga
Ekhem.....lubię Flasha i mam gdzieś to, że wam się to nie podoba xD

Wypuśćcie mnie, a nikomu nie stanie się krzywda :P
10. Bardzo lubię pisać. Jeżeli ktoś prosi mnie o napisanie czegoś, to nie oszczędzam z ilością i rozpisuję referaty. Przykładem tego są moje komentarze czy długie na 500 km posty (tak wędrowcy, scrollujcie dalej obrazki xD)

No i to by było chyba na tyle. Mam nadzieję, że taka mała ilość wam wystarczy. Pewne rzeczy mogliście o mnie wiedzieć, niektóre to nowość, a jeszcze innych to nie znacie, bo ich nie napisałam. 
I pamiętajcie, że ja też was obserwuję, tylko wy o tym nie wiecie :P

On jest wyjątkiem, bo tak :>

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie się to czytało :3
    Piszesz najbardziej przyjemne w czytaniu rzeczy, niż nie jeden pisarz.
    Czekam na więcej, a wiem że takie coś się pojawi ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za aprobatę :P
      I tak, gorąco polecam resztę ;3

      Usuń
  2. Fajny post. Jak wszystkie od Magdy B :)

    OdpowiedzUsuń