pi膮tek, 30 wrze艣nia 2016

馃帴 艢wiat艂a! Kamera! Akcja!, czyli przegl膮d filmowy i moc wra偶e艅

Ten post b臋dzie inny.... ;3
Cho膰 tak w sumie idea jego jest ta sama: kolejny post z okazji mojej rocznicy. Ale dzisiaj zmieni si臋 jedynie tre艣膰 i to znacznie. 
Ale jak? Ot贸偶 poprosi艂am Zdzich贸w, kt贸rzy s膮 ekspertami (jak dla mnie xD) w montowaniu film贸w i ich edycji, wi臋c takie ma艂e zadanko by艂o dla nich niczym, aby sklecili dla mnie w jedno par臋 fragment贸w, kt贸re teraz poddam analizie, nutce wspomnie艅 i ewentualnie paru zdaniom wyt艂umaczenia :P
A ka偶de cieplutkie rzeczy s膮 warte pokochania ;P
A wi臋c, 偶eby nie by艂o, 偶e formu艂a zostanie zachowana, zapraszam do zapoznania si臋 z tym materia艂em, a potem mo偶emy porozmawia膰 xD


A po seansie, mam dla was opisy (bo bez tekstu si臋 nie ob臋dzie, duh!):
Let's get the party started :P

1. "Trudne pocz膮tki (i gorsze ko艅ce xD)"


Oto przed wami jeden z pierwszych odcink贸w, w kt贸rych mia艂am zaszczyt uczestniczy膰. Jednak 艂atwo wtedy cz艂owieka wykiwa膰, kiedy si臋 nie zna formu艂y nagrywania, ani nie potrafi si臋 samodzielnie wyczu膰, kiedy kontynuuj膮 nagrywanie. I tym oto sposobem nieogarniaj膮ca niczego w tamtym okresie Magda da艂a si臋 wpu艣ci膰 w maliny i prze偶y膰 ca艂e nagranie bez 艣wiadomo艣ci, 偶e to si臋 nagrywa xD Jedna z moich najzabawniejszych reakcji ;3

2. "Praca na kacu... to znaczy na wp贸艂 przytomna"


Panie w艂adzo, ja nic nie pi艂am, to tylko 偶ycie....wysokoprocentowe. A tak serio, to nie pij臋, bo po pierwsze nie chc臋 (ale niestety Zdzichowa nagroda to picie ze mn膮 wina, wi臋c mam nadziej臋, 偶e nie skorzysta z tego od razu), a po drugie jeszcze prawnie nie mog臋 xD
Ale w tym fragmencie jest dosy膰 wyra藕ny przyk艂ad, 偶e nieraz w艂a艣nie w takim albo nawet gorszym stanie przesiadywa艂am w czasie nagra艅 :P Jednak czasami potrafi艂am sobie jeszcze 偶artowa膰 :P

3. "Problem zatrudnienia ;3"
Praca trudn膮 jest....szczeg贸lnie, je艣li nie ma jakich艣 wytyczonych dok艂adnie zasad :P
Ale nie, w pewnym sensie to dobrze, bo dzi臋ki temu mog臋 pracowa膰 znacznie lepiej, bo o prawie wszystkim decyduj臋 sama: ile, kiedy, co i jak? Wi臋c je偶eli mia艂abym mie膰 jednak t臋 umow臋, to chyba bardzo mocno musieliby si臋 wysili膰, 偶eby mnie do tej pracy zach臋ci膰. Powa偶nie, gdybym mia艂a to wypisane, co mnie tu czeka i jaki los mi 偶ycie zgotuje, wtedy najprawdopodobniej bym si臋 tego nie podj臋艂a. Ale rozkmina my艣l臋, 偶e si臋 spodoba艂a ;)

4. "Jak da膰 robot臋 i wrobi膰 pracownika v. Zdzichu^2"


Co jak co, ale nie ma to jak da膰 komu艣 zadanie i potem ochrzani膰 go za to, 偶e zrobi艂 to, o co go si臋 prosi艂o, ale nie tak jak si臋 tego chcia艂o. I co zrobisz? Nic nie zrobisz ;P B膮d藕 nasz膮 wie偶膮 kontroli lot贸w, m贸wili. B臋dzie fajnie, m贸wili :v

5. "Zemsta wkurzonego kierowcy" 



Jeszcze mi zap艂ac膮 za wszelkie zniewagi. Ten oto materia艂 to dow贸d na to, 偶e moi pracodawcy s膮 OP, a ciekawe, kto musi im mimo to pomaga膰 xD Polecam gor膮co ten fragment, pomimo jego d艂ugo艣ci. Zawsze mo偶na skorzysta膰 z dwukrotnego przyspieszenia :P Nawet Orbital Friendship Gun nie jest w stanie si臋 ich pozby膰.... a arszeniku i muffinek nie by艂o pod r臋k膮 ;)

6. "Igranie z prawem ;3"
Tia, nawet mnie zdarza si臋 sprzeciwia膰 porz膮dkowi panuj膮cemu na 艣wiecie i spr贸bowa膰 zemsty na Zdzichach. A oni mimo to pomagaj膮 mi pozby膰 si臋 Mixera. Kolejny z zabawniejszych fragment贸w ;3 I dow贸d na to, 偶e na nagraniu nie zawsze musi by膰 nudno xD

7. Akurat tych pozdrowie艅 nie by艂o w planie, ale nie macie poj臋cia, jaka to by艂a dla mnie niespodzianka. Dzi臋kuj臋 wam bardzo ch艂opaki :P Buziaczki i pozdrowienia <3
Cudny gif ;* (Z pozdrowieniami dla waszego internetu :P)
Jak ju偶 mogli艣cie si臋 domy艣li膰- tydzie艅 dobiega ko艅ca, wi臋c wraz z tym sko艅cz膮 si臋 posty. B膮d藕cie czujni, bo jeszcze trzymam nie jednego asa w r臋kawie :P
Bywajcie ^^

7 komentarzy:

  1. Mam nadziej臋 偶e uda mi si臋 wygra膰 偶ycie i napisa膰 komentarz odrazu po opublikowaniu posta :P Swoj膮 drog膮 Madziu (O ile mog臋 si臋 tak do ciebie zwraca膰) do kt贸rej klasy liceum chodzisz?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak wiadomo 偶e jestem przegrywem :(

      Usu艅
    2. Ciekawy post i jak zawsze fajny. W dodatku dajesz do nich fajne grafiki/gify. Pozdrawiam :)

      Usu艅
    3. Jasne, 偶e mo偶na mi m贸wi膰 Madziu ;) Obecnie leci sobie druga klasa liceum :P. I uda艂o Ci si臋 napisa膰 ten komentarz ;3 A偶 niewiarygodne, 偶e kogo艣 ciekawi膮 te posty xD
      Bardzo dzi臋kuj臋 za przeczytanie :P
      A obrazki na umilenie czytania c:

      Usu艅
    4. Twoja posty Madziu ka偶dy chce czyta膰 ;D

      Usu艅
  2. Bardzo 艂adny po艣cik i bardzo fajnie mi si臋 go czyta艂o :3
    Szkoda, 偶e nie m贸g艂bym czyta膰 takich post贸w codziennie, ale Ty te偶 masz 偶ycie :P
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo :P
      Ale na chwil臋 obecn膮, te posty wychodzi艂y codziennie, wi臋c tego no :v
      R贸wnie偶 pozdrawiam :P

      Usu艅