środa, 28 września 2016

Kucyki są wśród nas, czyli kuce w życiu codziennym Magdy

Nie obchodzi mnie, że nie ma Sylwestra. Mają być fajerwerki i kropka ;3
Tęskniliście za mną? ;3
Korzystając z okazji, że możecie mnie troszkę poznać i świętujemy cały czas, wpadłam na pomysł, co napisać w kolejnym poście (czyli tutaj, duh!). No bo w końcu kocham kucyki, więc to oczywiste, że jako pegasister gdzieś w ciągu dnia mam z nimi styczność. Uwaga, przed wami kilka zdjątek, jak to jest mieć kucyka na co dzień ;P

1. Nie ma to jak zacząć dzień od pysznego soczku (nie mylić z cydrem xD)

To na pewno soczek- nie sugerować się, że jabłkowy :P
2. Spoglądamy w kalendarz, a tam wrzesień pełnym obrazkiem. Te dorodne jabłuszka, te jabłka na jabłonce- czego chcieć więcej? (No może tak zjeść te jabłka ;3)

Piękny kalendarz, a to na razie tylko wrzesień xD
3. Pakujemy plecak do szkoły:
* piórnik- Jest ✓ (nawet razy 3 :P)
Tak c: Bo mogę (Deal with it :D)
* podpisane książki- Jest ✓
Ochrona danych osobowych itd. Poza tym, chyba sam znaczek wystarczy ;3
I już wiadomo, czyje to :>
4. No a teraz należałoby się przyodziać....
Może tak tę...
....albo tę ;-;

5. I jeszcze uczesać się.... ;)
Let's brush your mane xD
6. Jeszcze tylko spójrz Celestii (Szefostwu ^^) w oczy i powiedz: "Tak, odrobiłam wszystkie lekcje" (czyt. obejrzałam wszystkie odcinki MLP).
Służba, nie drużba :)
7. Zobacz, że ktoś przed tobą był u odpowiedzi...
Friendship, Friendship everywhere...

8. A potem ty idź do tablicy :D
Ha i kto mnie przebije?
9. Wróć ze szkoły padniętym c:
Biedna Twilight, taki wielki plecak ma :v
10. Zabierz się za odrabianie lekcji (tak, to oznacza rysowanie :>)
Yay!!!!!!!!!!!
11. Dobra, poważnie zabierz się za lekcje :P
Albo baw się w wycinanki :3
12. Idź spać na poduszeczce ;3 Słodkich snów ;*
Ehhh, spałabym 25/8 ;-;
No i to by było na tyle.
Dobranoc ^^ (ta poduszka mnie sama woła....xD)

7 komentarzy:

  1. Tyle wspaniałych gadżetów z MLP *.*
    My mamy tylko te co sama nam przysłałaś + te z MEC'a, a tak to nic własnego nie mamy... chociaż nie! Mamy Derpy na drzwiach i koszulki z MLP c:
    Mam nadzieję, że w przyszłości, zarówno Twoja jak i nasza kolekcja kucykowego stuff'u się powiększy ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wy przynajmniej macie gadżety z MLP. Ja nie mam żadnego :/

      Usuń
    2. Najwyższy czas, aby jakiś sobie kupić/zrobić ;)

      Usuń
    3. Oczywistym jest, że kolekcje należy powiększyć i to co najmniej czterokrotnie ;3
      Pewnie większość i tak będziecie mieć ode mnie xD

      Usuń
  2. Gadżety fajne. Post również. Szczerze nie wiedziałem że istnieją kalendarze z MLP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej jeszcze sporo nie wiesz o fandomie MLP ;D

      Usuń
    2. A nawet całkiem sporo. Wystarczy poszukać troszkę w google i znajdziesz niemalże wszystko z MLP :P

      Usuń