niedziela, 25 września 2016

Madziowe Aspiracje, Gdy w Drodze niespodziAnka

W skrócie: Przygotujcie się na.....
....Koniec Świata na coś, czego jeszcze nie było ;3 Chociaż to w sumie logiczne, biorąc pod uwagę, że po pierwsze- mnie jeszcze tu nie zaciągnięto, a po drugie- że po prostu postanowiłam takie cosio i basta. Ale dosyć tego nielogicznego rozwodzenia się nad sensem istnienia i zabierającym waszą uwagę, abyście zechcieli doczytać to do końca i dowiedzieć się, o co chodzi.
Hue, nadal to czytacie, bo dałam obrazek xD
Ale do rzeczy: jak ktoś mógł zauważyć (albo nie, nie wiem, bo w sumie nie jestem pewna, czy moja postać kogokolwiek obchodzi i czy właściwie to mam jakichkolwiek wielbicieli oraz czy na dobrą sprawę nie jestem backgroundem, którego obecność ludziom nie "wisi i powiewa"; nieważne) kiedyś mnie tu nie było. Teraz pewnie powiecie coś w stylu:
"You don't say" 
Jednak dajcie mi dokończyć. No bo w sumie kiedyś się tu musiałam pojawić, przez co teraz moja obecność jest na porządku dziennym, czyli oczywista (aż nadto xD). Teraz pewnie zaczęlibyście się zastanawiać, kiedy ja się tu pojawiłam, ale was uprzedzę. Otóż po raz pierwszy miałam bezpośredni kontakt z Głównodowodzącymi podczas rozmowy na Skypie dnia 25.09.2015 roku (Paani, kiedy to było :P).
Czekaj, czekaj, czyli to by oznaczało, że....

Tak, Magda B gości sobie tutaj już okrągły roczek! Pomyślcie sobie tylko, ile się przez ten rok zmieniło, ile zdarzeń, emocji, przygód, cydru, nieprzespanych nocy i przegranych godzin minęło ;3
To się nie mieści w głowie, że to wszystko tak szybko przeleciało (bez skojarzeń proszę :D). A jednak nadeszła ta chwila, gdy z dumą mogę powiedzieć, że "przepracowałam" tu już calutki roczek ;3 Pytanie tylko: "Gdzie moja premia?" xD

Jeżeli ktoś pomyślał, że poprzestanę z tej okazji na tym poście, to chyba mnie nie zna :P W planach mam coś jeszcze. A co takiego? No cóż, tego dowiecie się w najbliższych dniach.

I tak, możecie czekać w bunkrach, ciocia Twilight zezwala xD
Igrzyska czas zacząć :P Niech los wam sprzyja, moje drogie kucyki :P

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny pościk :3
    Czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie wybierzesz bunkra? Nie, no to trudno ;3

      Usuń
    2. Wolę popatrzeć co zmajstrujesz :D
      Z resztą cokolwiek byś nie napisała to fajnie się to czyta :3

      Usuń
  2. W bunkrze bezpiecznie ale Igrzyska fajniejsze. Bardzo fajny post. Popieram Zdzicha mówiąc więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bunkier fajna sprawa. Jednak nikt nie wie, że to się źle skończy :>
      Dziękuję za przeczytanie xD

      Usuń