środa, 2 października 2024

Zdzichowy Miech #102 (Wrzesień 2024)

Hue hue hue c:

Hejo wszystkim tu zgromadzonym. Z małym opóźnieniem (ale ważne że jest) respimy Wam przed oczami tego oto posta. Pewnie jesteście ciekawi jak ogólnie wygląda u nas sytuacja z tym miesiącem. W sumie to możemy powiedzieć, że było całkiem spoko, choć dla mnie (Piotrka) końcówka była trochę stresująca. Więcej dowiecie się czytając to co jest poniżej, bo i tak post powstaje z opóźnieniem, więc nie ma co przedłużać tego wprowadzenia.

KOMENTARZ MIESIĄCA:

Dziwne, że ludzie interesują się jakąś wymianą baterii w zegarku ;D



- Wraz z początkiem miesiąca udało nam się kupić po jakiejś ciekawej przecenie, grę "Max Payne 3" na Steam. Wydaliśmy na to 23,70 złotych i z tego co widzieliśmy to była to obecnie najniższa możliwa przecena. W każdym razie, warto było kupić tą grę, albowiem będzie ona przez nas nagrana w niedalekiej przyszłości.

Dowodzik kupienia giereczky c:

- Gdzieś w połowie miesiąca, mieliśmy okazję być na weselu naszej kuzynki (wnuczki brata naszej babci). Może i nie szaleliśmy tak jak kiedyś, ale ogólnie to dobrze się bawiliśmy. Ja (Piotrek) jako towarzyszkę, klasycznie miałem swą niewiastę niezastąpioną, natomiast Paweł - też klasycznie - Forever Alone. Na tym weselichu były różne ciekawe atrakcje jak foto-budka, lub wiejski stół, czy słodki kącik (ciastka, owoce, ekspres do kawy, herbata i takie tam). Ogólnie było spoko.

Fajna ta foto-budka była :D

- Jakoś od kwietnia tego roku, do teraz nabiliśmy kolejne 100 subów i tym samym mamy obecnie 3700 SUBSKRYPCJI. Zazwyczaj tego typu event'cik świętowaliśmy co trzy miechy, a teraz coś zwolniły te suby. No, ale ważne, że powoli (;-;) do przodu, a tak prezentuje się różnica w statystykach, względem poprzedniej ilości subskrypcji (3,6k subów): Wyświetlenia - SPADEK z 10,2 tys., Czas oglądania - WZROST z 501 godz., Subskrybenci - WZROST z 18 subów, Szacunkowe przychody - SPADEK z 72,63 zł. Cały ten incydent wspomnieliśmy także >W TYM POŚCIE<, na naszej karcie społeczności. Ogólnie rzecz biorąc to nasza sytuacja na YouTube jest wciąż taka sama - nijaka.

Te wyświetlenia powinny rosnąć, a nie... :T

- Piotr - Będąc u swojej dziewczyny, jakoś tak wyszło, że zasiedziałem się do DNIA CHŁOPAKA. W ten sposób, miałem okazję dostać od żeńskiej części jej rodziny, skromne, aczkolwiek zajebiste fanty. Jedna rzecz to jakiś krem czekoladowy, który na pewno się nie zmarnuje, a druga rzecz to mała ozdóbka przedstawiająca Batmana z klocków Lego. Czegoż chcieć więcej?

Noice :3

- Dzięki naszym cudownym widzom, udało się uzbierać kasę na klawiaturę dla Piotrka. Trwało to prawie 1,5 roku i łącznie przez ten czas uzbierało się 337,96 złotych. Niestety prędko nie dokonamy zakupu tej klawiatury, ze względów ciężkich do wytłumaczenia. Jakby kogoś ciekawiło dlaczego były tutaj dwa cele to odpowiedź jest prosta - za stówę nie ma porządnej klawiatury, która wytrzymałaby dłuższy czas. Po nabiciu pierwszego celu powstał drugi, aby dorzucić jeszcze trochę pieniążka po lepszą klawiaturę.

Wspaniali widzowie dbają o swoich "YouTuberów" ^^

- Piotr - Nadarzyła się okazja, więc za lekką "sugestią" mej dziewczyny, postanowiłem się przykolegować i wraz z mą niewiastą i jej rodziną pojechałem na mecz(e) siatkówki. Nawet dobrze padło, bo jest to sport, który wzbudza we mnie największe zainteresowanie - czyli takie, że mogę to oglądać i jakoś mnie to nudzić nie będzie. Jako ciekawostkę napiszę, że było to transmitowane na żywo w telewizji, na kanale TVP Sport.

Fajnie pooglądać tak siatkówkę na żywo :P

- Paweł - W tym miesiącu obejrzane przeze mnie zostały takie animowskie pierdoły jak: "Chuunibyou demo Koi ga Shitai!", "Kanata no Astra", "Mahou Shoujo Madoka★Magica", "Azumanga Daioh", "Mirai Nikki", "Ninja Kamui", "Dungeon Meshi", "Horimiya", "Kekkon Yubiwa Monogatari", "Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai", "Mato Seihei no Slave", "Tomo-chan wa Onnanoko!", "Jitsu wa Watashi wa", "Kobayashi-san Chi no Maid Dragon", "Sakasama no Patema", "Sankarea" i "Maou no Ore ga Dorei Elf o Yome ni Shitanda ga, Dou Medereba li?". Z tego wszystkiego raczej najbardziej podobało mi się "Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai", bo główny bohater był realistyczny w zachowaniu i ogólnie historia może trochę zagmatwana, ale ciekawa i ciągle kontynuowana. Mimo wszystko w tej liście pozycji było więcej fajnych tytułów dlatego polecam zapoznać się z nimi w >TYM POŚCIE<, gdzie krótko opisałem czy polecam czy nie.

Fajnie się zachowuje głowy bohater xD

- Piotr - Wszystko co dobre, kiedyś się musi skończyć. Tym samym - skończyło się moje spokojne rezydowanie na stancji w Legnicy. Jeżeli nie wiecie o co chodzi, to może >TEN< post coś Wam podpowie. Oczywiście nie zostałem wypierdolony, tylko stwierdziłem, że co miałem, to w tym zadupiu osiągnąłem i nic mnie tam już nie trzymało, więc postanowiłem się wyprowadzić. Fajnie się mieszkało, mimo tego, że czasem trafiali się jacyś nienormalni współlokatorzy. Szczególnie bardzo spoko był właściciel, bo był wyrozumiałym typem człowieka, co ma głowę na karku i wszystko idzie obgadać. Trochę szkoda, bo tym samym skończyło mi się nieskończone źródełko internetu.

Większość gratów zdążyłem wysłać sobie paczkomatem do domu ;)

- Paweł - W pewnym momencie jak wyjebało mi prąd w komputerku na chwilę to miarka się przebrała i postanowiłem kupić UPS, który podtrzymuje zasilanie przez jakiś czas jak wywali prąd. Jest to UPS firmy ARMAC (H/1000E/LED), który potrafi niby obsłużyć 650W i ma 1000AV. Ogólnie to kosztował on mniej więcej 318 złotych. Na chwilę obecną dobrze się spisuje i jestem zadowolony, bo testowałem, ale nie było jeszcze okazji żeby sam zadziałał z siebie. 

W końcu nie będę się tak stresować przy aktualizacji systemu :v

- Piotr - Jakimś cudem udało mi się wyrobić w terminie i oddałem NAPISANĄ pracę magisterską do dziekanatu. Już teraz można uznać to za sukces, bo reszta to już tylko formalności. Jeszcze mam nadzieję, że ten system od wykrywania plagiatu jakoś magicznie się mnie nie przyczepi, ale raczej jestem na bezpiecznej pozycji. Pozostało mi tylko czekać na znak, kiedy mam się bronić i zdobędę fajny tytuł. Możliwe, że po obronie napiszę, albo zaktualizuję posta związanego z moją nauką.

Owszem ;-;



Jak widać - miesiąc zakończył się w pozytywny sposób. Oprócz tego, że był tam gdzieś jakiś powód do stresu to wszystko jak na razie idzie w dobrą stronę. No i nawet sporo ciekawych rzeczy się wydarzyło, więc można powiedzieć, że wyszedł to jeden z lepszych miesiąców w tym roku. Natomiast jeśli chodzi o to jak może wyglądać kolejny miech to... W sumie ciężko stwierdzić. Jakieś pozytywne wydarzenia na horyzoncie widzimy, ale mamy też nadzieję, że oprócz tego będzie to produktywny miesiąc. Także tym sposobem, możemy powiedzieć, że post został odbembniony i możecie obczaić se bonus.

BONUS:

Taką fajną przypinkę dostałem od mej niewiasty :3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz