poniedziałek, 2 września 2024

Zdzichowy Miech #101 (Sierpień 2024)

Niby lato jeszcze się nie skończyło, ale no...

Uszanowanko szanownej młodzieży, która zapewne już musi chodzić do szkoły. Post zrespił się z pewnym opóźnieniem, z tego względu, że końcówka minionego miesiąca zrobiła się jakaś taka "gęsta". Szczególnie jeden z nas (ja), ma ostatnio mały zapierdziel, ale o tym chyba będzie w dalszej części posta. Poza tym, ten miech minął nam dość szybko i (w pewnym sensie) spokojnie. Z racji, że czas mnie goni to zapraszamy dalej...

KOMENTARZ MIESIĄCA:

Owszem... Magia ;D



- Po jakichś dwóch latach obsuwy, w końcu skończyliśmy tworzyć i opublikowaliśmy film pod tytułem "Pojebane przygody Kłapoecha". To arcydzieło powstało oczywiście, dzięki hojnym ludziom, którzy wpłacili na ten cel pieniążka - wszystko udokumentowane jest >TUTAJ<. Poza tym, jak ktoś jeszcze nie widział tej cudnej animacji to zapraszamy >TUTAJ<. Ciekawe kiedy pojawi się kolejna część?

Mamy nadzieję, że jeszcze się to rozpędzi c:

- Piotr - Dzięki zarabianiu kasy na skrzynkach z Counter-Strike 2, mogliśmy sobie (a także mej dziewczynie) kupić grę pod tytułem "BattleBlock Theater". Kosztowało nas to jedyne 30,59 złotych za dwie kopie gry, gdzie to wszystko oczywiście było na spoko promocji. Mam nadzieję, że warto było wydać tego pieniążka i kto wie - może kiedyś pojawi się z tego seria na naszym kanale.

Ciekawe kiedy będzie dane nam zagrać :P

- Aby mieć trochę dłuższą przerwę od tworzenia filmów z serii "Pojebane przygody"- stworzyliśmy post ze zbiórką kasy dla Prosiałke. Gdyby ktoś tego nie widział to zapraszamy >TUTAJ<. Ogólnie to jest to coś bardzo podobnego, co było w przypadku Tygryskę, lecz zamiast 100 złotych - trzeba uzbierać 1000 złotych, abyśmy zaczęli tworzyć kolejną część. Oprócz tego, w poście zastosowaliśmy fajny widżet, który automatycznie pokazuje, ile zostało wpłacone na ten cel.

Niby prymitywnie zrobiony obrazek, ale fajnie wygląda ;D

- Piotr - Pomarudzę trochę... Końcówka miesiąca była dla mnie dość stresująca, bo muszę się męczyć ze sprawami związanymi z pracą magisterską. Bardzo ciężko się to pisze - idzie jak krew z nosa - a do tego promotor nie spełnia moich oczekiwań, jeśli chodzi o pomoc. Oprócz tego - czeka mnie zaraz wyprowadzka z Legnicy (ale o tym za miesiąc...), a nie wiem czy czasem magicznie nie będę musiał się pojawić na uczelni. Ogólnie to pewnie będę się tak stresował do końca września, więc zajebiście kurwa. Mam nadzieję, że wszystko się uda...

Ostatnio tak się czułem :3

- Paweł - W tym miesiącu obejrzane zostały prze ze mnie takie ryżowe bajki jak: "Binbougami ga!", "Ragna Crimson", "Nekopara", "Kumo desu ga, Nani ka?", "Kubo-san wa Boku o Yurusanai" i "Kiseijuu: Sei no Kakuritsu". Z tego wszystkiego chyba najbardziej podobało mi się "Ragna Crimson", a to dlatego, że jakoś najciekawsze dla mnie było. Ogólnie praktycznie wszystkie te wymienione tytuły były bardzo dobre, ale chyba ten który wyróżniłem - najbardziej mi się zapamiętał. Dla większego wglądu polecam przeczytać wszystkie recenzje z tych tytułów w >TYM POŚCIE<.

Fajnie wszyscy się zmieniali xD



Może i dużo tego wszystkiego nie było, ale dobre i to. Natomiast jeśli chodzi o kolejny miesiąc (w sensie - jaki będzie?) to z jednej strony powinien być spoko, ale z drugiej (przynajmniej dla mnie) trochę stresujący. Nie żeby coś, ale wypadałoby już jakoś ułożyć sobie życie i mieć coś takiego jak stała praca, albo mieszkanie. Co by nie było, to ważne, że wystarczy z miesiąc i wszystko się wyklaruje. Miejmy nadzieję, że będą same GOOD ENDING'i, bo w przeciwnym razie może być nieciekawie. Czas pokaże...

BONUS:

Autorski mem (pomysł: Magda B), który magicznie się nie przyjął na >JBZD< ;P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz