środa, 1 listopada 2023

Zdzichowy Miech #91 (Październik 2023)

Spodobał mi się ten art xD

Ten kto ma prawko, pewnie wie jakie to uczucie, kiedy jedzie się nocą, a ktoś na miejscu pasażera odpali coś jasnego. Zwiększacie wtedy swoje skupienie na drodze, w podobnym stopniu jakbyście grali w grę... Lub coś w tym stylu. W każdym razie, witamy w kolejnym poście z tej serii. Jak minął nam ten miesiąc? Chyba sporo się działo, że ciężko nam o tym myśleć, aczkolwiek możemy uznać, że było spoko. Szczególnie sporo do powiedzenia będzie miał Paweł, albowiem po wyprowadzce z Łodzi miał sporo na głowie. Natomiast ja (Pioter) popadłem w lekki marazm, głównie przez chęć skupienia się na pracy magisterskiej, którą ciężko jakkolwiek mi ruszyć. Nie wiem jak, ale wiem, że będzie dobrze.

KOMENTARZ MIESIĄCA:

Ja tam tego typa pamiętałem ;P



- Paweł - Znowu rozpocząłem naukę i tym razem padło na szkołę policealną, jaką jest TEB Edukacja w Zamościu. Długo się zastanawiałem nad kierunkiem i padło na technika elektroradiologa, bo podobno spoko robota po tym jest i nawet nie jest jakaś nudna. Jak do tej pory nauka idzie mi zadziwiająco dobrze, więc mam nadzieję że skończę to w te 2,5 roku.

Niedługo będzie miał takie widoki :P

- W tym miesiącu obejrzeliśmy takie filmy jak: "SHAZAM! Gniew bogów", "Black Adam" i "Miraculous World: Paris, Tales of Shadybug and Claw Noir". Wszystkie filmy były całkiem spoko, aczkolwiek w tym pierwszym filmie jakoś nie trawimy dzieciaków. W sensie, albo to wina aktorów, albo sam koncept jest jakiś nietrafiony. Natomiast ten drugi film, był o wiele fajniejszy. Można powiedzieć, że był to taki Shazam, ale co się nie pierdoli w tańcu. Ciężko było nam się do tego zabrać, ale po obejrzeniu możemy stwierdzić, że niepotrzebnie to odwlekaliśmy. Co do Miraculum to poprostu fajne. Polecamy obejrzeć wymienione filmy, tak czy srak.

Tak na wyjebce se ludzi zabija xD

- Paweł - Przez to, że zacząłem naukę i zamierzam zostać dłużej w domu - podjąłem się szukania internetu. Po ponad tygodniowych poszukiwaniach, wybór padł na internet mobilny od Plusa. Nie jest super, ale tonący brzytwy się chwyta. Po więcej informacji zapraszamy do >TEGO< posta.

Polecamy zajrzeć ;)

- Postanowiliśmy ponownie ruszyć z serią postów "Zdzichowe Bazgroły". Dłuższy czas nie byliśmy świadomi, że grając w "Gartic Phone", też coś się tworzy. Tym sposobem powstanie dość sporo postów o tej tematyce, które będą pojawiać się co miesiąc. Pierwszy post możecie zobaczyć >TUTAJ<. Wystarczy wbić i sobie przescrollować.

Niektóre posty będą lepsze - inne gorsze c:

- Paweł - Od dłuższego czasu miałem ochotę znowu zacząć się podciągać na drążku. Do tego dochodziło jeszcze marudzenie mamy, żeby zacząć coś ćwiczyć, więc to wszystko złożyło się na to, że postanowiłem zakupić drążek do podciągania. Dzięki temu, że miałem wygrany w konkursie bon do Decathlon o wartości 100 złotych to za drążek dałem praktycznie jakiś grosze. No i teraz mamy drążek i fajnie się na nim podciąga.

Teraz byle by się to nie znudziło xD

- Wraz z premierą, zaczęliśmy oglądać 7 sezon serialu "Rick i Morty". Na razie jest całkiem spoko i mamy nadzieję, że tak pozostanie. Szczerze to nie wiem co tu jeszcze napisać. Pełną opinię dostaniecie jak już wszystko obejrzymy, a tak to tyle musi Wam wystarczyć.

Taki plakat promuje tego sezona :3

- Paweł - Przez to, że zamierzam zostać na dłużej w domu rodzinnym, to też miałem problem z tym, że komputer, który przywiozłem, nie pasuje do monitora. Było mi potrzebne wejście HDMI, który poprzedni monitor nie posiadał, dlatego też postanowiłem zakupić nowy. Nie jest on nie wiadomo jaki, ale swoje zadanie spełnia i jestem nawet zadowolony, jak za te pieniądze. Więcej o nim możecie dowiedzieć się >TUTAJ<.

Pierwszy raz się słyszy o takiej firmie monitorów ;D

- W ostatnim czasie obejrzeliśmy (a raczej, na razie tylko Paweł obejrzał) następujące chińskie bajki: "Tenpuru", "Go-Toubun no Hanayome", "Shinchou Yuusha: Kono Yuusha ga Ore TUEEE Kuse ni Shinchou Sugiru", "Made in Abyss", "Sewayaki kitsune no senko san", "Tensei shitara slime datta ken", "Jujutsu Kaisen", "Kaguya sama wa kokurasettai", "Nanbaka", "Somali to mori no kamisama", "The god of high school", "Trigun stampede", "Vinland saga", "Ijiranaide nagatoro san", "Isekai ojisan", "Jibaku shounen hanako kun", "Chainsaw man", "Cop craft" i "Kimi no Suizou wo Tabetai" ("ja pierdole", c'nie? xD). Z racji, że jest tego za dużo, to wszelkie komentarze na temat tego gatunku filmowego będą zamieszczane w >TYM< poście. Oprócz tego - moglibyśmy jeszcze wspomnieć, że zaczęliśmy oglądać kolejny sezon "Spy x Family", ale zrobimy podsumowanie jak go całkiem obejrzymy.

Fajne to, bo dużo śmiesznych momentów xD

- Paweł - Ostatnio w moim komputerku wywaliło powiadomienie, że jest dostępna aktualizacja do systemu Windows 11. Pamiętam, że kiedyś miałem Windows 8 i proponowało mi zaktualizować do dziesiątki, ale zignorowałem to i okazja przepadła. Teraz nie chciałem popełnić znowu tego samego błędu, więc postanowiłem zaktualizować mój Windows 10 do Windows 11. Podobno jest trochę lepszy pod względem zabezpieczeń i w ogóle, a do tej pory co z niego korzystałem to wydaje się być spoko, więc myślę, że to zmiana na lepsze.

Teraz, tylko to trochę irytuje ;P

- Piotr - Nowy współlokator był i już go nie ma. Co to się stało? Gościu za dużo chlał i jarał fajek, że aż inny współlokator nakablował właścicielowi o zaistniałej sytuacji, a on opierdolił typka. Po rozmowie, którą trochę słyszałem - właściciel dał mu ultimatum, że albo przestanie robić melinę z jego mieszkania, albo się pożegnają. Chyba nie muszę mówić jaki jest tego wynik. Ogólnie to typ wiedział, że się nie zmieni, więc coś tam nagadał, że w sumie wypierdala do Niemiec, więc "wilk syty i owca cała".

Mniej więcej tak wyglądał ten współlokator xD

- Napisał do nas stary znajomy (Vokemo), że stawia serwa w grze Minecraft i będzie on chodził praktycznie 24/7. Postanowiliśmy podjąć współpracę i jakoś pomóc mu w rozreklamowaniu serwera. Jakieś szczegóły opisaliśmy >TUTAJ<, ale i tak jest tego tak dużo, że nie da się w pełni powiedzieć o wszystkim. Fajnie by było, gdyby serwer rzeczywiście się rozkręcił.

Taki tam obrazek pierdyknięty na szybko ;D



Trochę długi chyba wyszedł ten post. W sumie mógł być dłuższy, ale nie chciało nam się wspominać o jakichś tam pierdółkach. Teraz pytanie: "Jak się nam zapowiada kolejny miesiąc?". Chyba trochę spokojniej, lecz nigdy nic nie wiadomo. Liczę na to, że nam obu będzie dobrze szło w szkole i na uczelni. Szczególnie u mnie, są pewne wątpliwości, ale nie raz przeżywałem jak mrówka ciążę, a ostatecznie było git, więc i tym razem pewnie będzie tak samo (albo jak na złość - nie). W każdym razie, do zobaczenia za miesiąc!

BONUS:

Bardzo trzeszczały nam głośniki, a te rozwiązanie o dziwo naprawiło problem xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz