wtorek, 31 października 2023

Nowy monitor Pawła 🖥️

Nawet spoko jest za te pieniądze :D

Monitor został zakupiony w październiku 2023 za 150 złotych. Kupiłem go od jakiejś osoby z OLX, która przywozi sprzęt z Niemiec i go sprzedaje. Nie wiem ile on już ma za sobą służby, ale najważniejsze, że działa i nie widzę w nim jakichś niedogodności. Jak kupiłem ten monitor to był on trochę uwalony jakimś klejem od naklejek na podstawce, ale to nie jest problem, bo najważniejszy jest ekran, który nie jest ani porysowany, ani nie ma jakichś martwych pixelów. Monitor jest firmy Terra i jest to model 2462W. Jeśli chodzi o wygląd:

Od przodu.

Dół z przodu.

Prawy dolny róg z przodu.

Tył.

Tył przy kabelkach.

Dane techniczne monitora.


No i to byłoby na tyle o tym monitorze. Gdyby ktoś chciał się czegoś więcej dowiedzieć o nim, to polecam zajrzeć >TUTAJ<, gdzie jest bardziej rozpisane szczegółowo jaki ten monitor jest. Mam nadzieje, że zostanie tak jak jest i się nic z tym monitorkiem nie będzie psuć, a tak to w przyszłości mam nadzieję kupić coś o wiele lepszego (coś co ma na przykład 144Hz), żeby lepiej się wszystko oglądało i grało. Mam nadzieję, że zaspokoiłem ciekawość na temat tego sprzętu i w razie pytań czy spostrzeżeń zachęcam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz