wtorek, 5 kwietnia 2016

Eksperymenty i doświadczenia.


Jeżeli się boicie, to bardzo dobrze.....


Ale tutaj nie ma się czego bać, drodzy obserwatorzy psychofani nałogowi oglądacze Zdzichów  zaglądający tutaj. To nie przypadek, że tu trafiliście. Zostaliście wybrani przez samą Celestię, aby mi pomóc. Sprawa jest poważna, a od tego, czy się przyłączycie, zależeć będą losy świata.
Wszem i wobec ogłaszam, że dodałam na blogu ankietę ;)



Nie jest to nic szczególnego, po prostu sprawdzam, jak tu wszystko funkcjonuje. Mam jednak do Was ogromną prośbę. Poświęćcie 10 sekund Waszego cennego życia, które postaram się zrekompensować w przyszłości, gdy będę miała zlecenie na muffinki z arszenikiem na Wasze nazwisko.........czy jakoś tak, mniejsza. Ankieta będzie funkcjonowała przez jakiś czas, aż mi się nie znudzi, nie zbrzydnie albo mnie zawiedziecie i zamienię się w dostawcę muffinek xD

Gorąco jak słoneczko za oknami zapraszam do wypełnienia ankiety, odpowiedzi są wielokrotnego wyboru, nie ma błędnych odpowiedzi :3 Bawcie się dobrze.

Au revoir
Magdalena Bojler ;v

3 komentarze:

  1. Głos już oddany :3
    Miałem zagłosować na każdą możliwą propozycję, ale mogłoby zepsuć to statystyki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy już nie zjem muffinek. :P

    OdpowiedzUsuń