wtorek, 5 kwietnia 2016

Plany dotyczące przyszłości



Witam wszystkich czytających ten post.
Jak widać po tytule, będziemy starali się robić coś z tym blogiem. Co prawda praktycznie nikt tu nie wchodzi, oprócz nas, Magdy i MIXEROWICZ'a, ale powiedzmy że komuś jeszcze będzie chciało się to czytać xD
Nie przedłużając, oto kilka moich pomysłów, które postaramy się zrealizować:
- Bezprzewodowa kamerka internetowa - podzielimy się z wami, naszym niedawnym odkryciem, które nie jednemu powinno ułatwić życie.
- Mój komputer - post poświęcony naszemu komputerkowi w którym będą zawarte informacje dotyczące jego parametrów i innych tego typu rzeczy.
- Akcesoria komputerowe - w tym poście znajdowałyby się rzeczy takie jak klawiatura, mysz itd. Zastanawiam się czy nie porobić oddzielnych postów dla każdego przedmiotu...
- Mój monitor - nie wiem po co komu wiedzieć jaki mam monitor, ale na wszelki wypadek taki post powinien się pojawić.
- Mój internet - w tym poście napisałbym jaką obecnie posiadam prędkość, a także parę moich uwag związanych z jego działaniem.
- Mój sprzęt - byłoby to zsumowanie wszystkich tych rzeczy, które wyżej wymieniłem, a są związane z komputerem i wszystkim tym co jest do niego podłączone. Link do tego posta dałbym do naszego opisu na YouTube, a także tutaj na blogu w pasku bocznym.
- Zdzichowy Miesięcznik (?) - byłaby to seria postów, które (jak nazwa mówi) pojawiałyby się co miesiąc. Przyszła nazwa tej serii nie jest przez nas potwierdzana, ponieważ musimy to jeszcze obgadać. W tych postach mogłyby znajdować się informacje, na temat tego co się wydarzyło u nas w ciągu danego okresu czasu. Prawdopodobnie pojawiałyby się tam rzeczy zahaczające o naszą sferę życia prywatnego. Ogólnie wydaje mi się że będzie w tym dużo bezsensownego pierdolenia xD.
- Aktualizacja bocznego paska - Mam zamiar zaktualizować go w taki sposób, że pojawiłyby się rzeczy tego typu co teraz widać na samej górze paska bocznego. Chcę dodać obrazkowy odnośnik do grupy steam i innych tego typu rzeczy, ale najpierw muszę dopracować ten odnośnik do kanału YT, bo nie jest taki jaki chcę.
To byłoby chyba na tyle...
Jest możliwość, że o czymś zapomniałem, ale wszystkiego wiedzieć nie musicie :P
Liczę na to, że ktoś będzie to czytał, ale wiem że nie raz będzie wiało tu nudą :T

Na koniec łapcie tego oto kolesia, który wszystkiemu bacznie się przygląda...

6 komentarzy:

  1. Miesięcznik? Tego się nie spodziewałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już go wymyśliłem na swoim blogu o którym nikt nie wie.

      Usuń
    2. Prawie zobaczyłem twojego bloga, ale pisało że został usunięty :P

      Usuń
    3. Zmieniłem link na http://adamek656.blogspot.com/. Nie ma za co :)

      Usuń
    4. Zmieniłem, bo gość, od którego imienia był ten blog, przestał się nim interesować.

      Usuń