środa, 30 marca 2016

1000 WYŚWIETLEŃ STRONY!!!

Niemożliwe stało się możliwe...

Myślałem, że taka liczba wyświetleń będzie dopiero po paru(nastu) latach! A jednak! Mimo, że większość tych wyświetleń należy do mnie to i tak cieszę się że w ogóle do tego 1000 dobiło :D

Jeszcze screen dla formalności :3

Jeszcze raz dzięki wszystkim za tak mało dużo wyświetleń :D Mam nadzieję, że z czasem ten blog będzie się rozwijał i będzie pojawiać się więcej postów niż 1-3 miesięcznie ;)
Czekam na drugie tyle :>


9 komentarzy:

  1. Wow! Tutaj już dobiło do tysiąca wyświetleń, teraz tylko czekać na tysiąc subów ;) Moje najszczersze i najgorętsze gratulacje :3 Ehh... pamiętam, jak niedawno było tu raptem 300 wyświetleń. A później do bloga dorwałam się ja xD Nie coś, żebym nie wierzyła, że to ich wyświetlenia, ale ktoś im musiał pomóc :P
    Co do rozwoju bloga, to i tak dzieje się tu znacznie więcej niż zazwyczaj, ale z radością pomogę. Mogę pisać, zaglądam tu niemal dzień w dzień- tylko nie wiem, co pisać. Coś się wymyśli :D
    Bawcie się dobrze ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałem że to skomentujesz :D Widziałem to gdzieś o 9 ale nie maiłem czasu odpowiedzieć :P
      Co do tego tysiąca subów to muszę powiedzieć, że to coraz bardziej się rozpędza :3
      Prawda... tylu wyświetleń na tym blogu sami nie dalibyśmy rady nabić, dlatego bardzo dziękuję za pomoc ;D
      Ja wiem, że niedługo wpadnie Ci do głowy taki genialny pomysł, że aż miło będzie patrzeć jak to wszystko żyje dzięki Madzi :>
      Jeszcze tylko trzeba ogarnąć MIXEROWICZA :v

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz do 10000 wyświetleń. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń