piątek, 1 marca 2024

Zdzichowy Miech #95 (Luty 2024)

Ciekawy, choć dziwny ten art z Looną :P

Wygląda na generowany przez AI, ale jebać... Uszanowanko ziomeczki! Przyszedł czas, aby ponownie podsumować miniony miesiąc. Było dość ciekawie, nie powiemy... aczkolwiek nie wiemy na ile wszystkie te rzeczy są godne uwagi. W sumie to sami zaraz się przekonacie, lecz najpierw napiszę jeszcze ze dwa lub trzy zdania o "dupie Maryny". Pisząc tego posta, przypomnieliśmy sobie, że zapomnieliśmy wspomnieć w poprzednim poście o pewnej rzeczy. Aktualizację oczywiście już zrobiliśmy, więc jak ktoś jest ciekaw to niech tam zerknie co się zmieniło. Natomiast my tym czasem przejdziemy do dalszej części tego posta...

KOMENTARZ MIESIĄCA:

No zadziwiające, że ktoś to ogląda :o



- Z racji, że w najbliższym czasie miały nam przepaść pieniążki - kupiliśmy sobie Bloons TD 6 na Google Play. Kosztowało to nas 38,99 złotych, ale tak jak poprzednio wspominaliśmy - czujemy się jakbyśmy dostali tą gierkę za darmo. Swojej ceny raczej nie jest warta, ale bardzo przyjemnie się w nią gra. Raczej nie zżera dużo baterii, a jest prosta i rozbudowana zarazem. Jakby ktoś kiedyś byłby w podobnej sytuacji co my, to w sumie możemy polecić kupno tej gierki.

Jeszcze dowodzik i gitara :3

- Paweł - Tak jak zacząłem pracę w styczniu, tak później wyszło, że jednak mi nie odpowiada i szybko dałem wypowiedzenie z roboty. Cała robota to jakaś pomyłka i nie miałem zamiaru ryzykować zdrowiem, żeby tam pracować, bo w sumie mam uczucie jakbym został oszukany. Mimo wszystko, walić to i muszę szukać znowu jakiejś roboty, tylko mam nadzieję, że tym razem jakąś normalną znajdę.

Taki był tam klimat xD

- Obejrzeliśmy takie filmy jak: "Oppenheimer", "Szósty zmysł" i "Black box". Wszystkie filmy były całkiem spoko, lecz na mały minus zasługuje pierwszy wymieniony film, ze względu na swoją długość... Był dość ciekawy jak pozostałe, ale po obejrzeniu pojawia się zmęczenie. Oprócz tego raczej nie mamy nic do dodania, więc na tym zakończymy tę "recenzję". W każdym razie - filmy warte obejrzenia.

I wszystko jasne c:

- Piotr - Parę miesięcy temu, właściciel mojej stancji zapowiadał, iż będzie chciał wymienić okna na nowe. Ten moment nastąpił właśnie w tym miesiącu i teraz mam fajne okienka. Oprócz tego, właściciel postanowił zainwestować w rolety (w końcu nie będę się budził, bo jest za jasno), a także w moskitierę. Tak jak rolety to zbawienie, tak moskitiera (według mnie), aż tak potrzebna nie była. W każdym razie cieszę się z tych zmian, bo jest większy komfort. Gdyby ktoś chciał sobie porównać, jak to wyglądało wcześniej to zapraszam >TUTAJ<.

Trochę dziwne, że od środka jest taki kolor, a na zewnątrz biały, ale i tak jest git :P

- Pragniemy poinformować, iż w tym miesiącu pojawił się kolejny (zapewne nudny) post ze Zdzichowymi Bazgrołami. Zainteresowanych zapraszamy do kliknięcia >TUTAJ<, a niezainteresowanych - do wpłacenia nam donate za nasz daremny wysiłek (xD). Oczywiście żartujemy, bo i tak więcej nie mamy co tutaj o tym pisać. Jak się faktycznie nudzicie to kliknijcie tam i se przescrollujcie i też będzie fajnie.

No post jak post... Co tu więcej drążyć? :v

- Paweł - W tym miesiącu obejrzałem takie ryżowe opowieści jak: "JoJo's Bizarre Adventure", "Summer Time Render", "Shigatsu wa Kimi no Uso", "Angel Beats!", "Akame ga kill!", "Toaru Hikuushi e no Tsuioku", "Darling in the FranXX", "Buddy Daddies", "Danganronpa: Kibou no Gakuen to Zetsubou no Koukousei The Animation", "Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri" i "Highschool of the Dead". Z tego wszystkiego najbardziej mi się podobało chyba "Angel Beats!", bo mnie trochę wzruszyło, a tak to dobre też było te "Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri", ale też "Summer Time Render" było bardzo ciekawe, więc spoko tytuły się nawet trafiły w tym miesiącu. Były też inne spoko, ale też i mniej spoko, więc żeby każdy poznał moje zdanie na temat każdego bajeczka to zapraszam do >TEGO< posta.

Egzamin z "Angel Beats!" XD

- Dawno się widzieliśmy ze swoimi przyjaciółmi, więc wypadałoby się z nimi zobaczyć. Wpadliśmy do nich na jeden z weekendów i w tym czasie fajnie się bawiliśmy. Pochodziliśmy po Wrocławiu, pograliśmy sobie w grę karcianą "WIRUS!", pograliśmy w Mario Karty na Switch'u, zjedliśmy drogie pierożki w restauracji, pozapierdalaliśmy sobie na gokartach i jeden wieczór przeznaczyliśmy na mały melanż. Oprócz tego mieliśmy zaliczyć jeszcze bilard, ale nie wyrobiliśmy się w czasie. Ogólnie to i tak było fajnie się spotkać.

Te zdjęcie trochę kojarzy mi się z menu z CS 1.6 ;D

- Piotr - W czasie rozmowy z właścicielem mieszkania w którym wynajmuję pokój, wspomniałem, że obecny fotel (na zdjęciu ten po lewej) mnie wkurwia, gdyż w czasie opierania się - wbija mi się w plecy jakaś metalowa rurka. Tak się złożyło, że współlokator akurat wymieniał sobie fotel i się umówiliśmy, że mi da swój stary (na zdjęciu, ten po prawej). Na początku się cieszyłem, ale gdy go dostałem okazało się, że jest jeszcze gorszy, bo nachyla się w bok i do przodu co jest strasznie niekomfortowe (mimo, że ogólnie jest wygodny). Oprócz tego jest też trochę obrzydliwy, bo pod tym fotelem jest jakiś syf jakby współlokator wycierał tam swoje gluty. Mimo wszystko, jakoś ten fortel się "naprawiło", ale i tak chyba zostanę przy swoim starym, który wygląda trochę jakbym się na nim zesrał, a tamten będę miał w zapasie.

Moje obecne fotele gejmingowe c:



Koniec posta nastał niechybnie. W sumie to mieliśmy jeszcze wspomnieć ile wpierdoliliśmy pączków w Tłusty Czwartek, aczkolwiek po namyśle - nie ma co tego, aż tak wyróżniać. Natomiast skupiając się na tym co przyniesie najbliższy czas - mamy w planach dość ciekawy wypad i mamy nadzieję, że to wypali i w przyszłości o tym wspomnimy. Poza tym, przyszły miesiąc zapowiada się nam całkiem spoko, więc powinno być też o czym pisać. Na koniec może jeszcze wspomnę, iż jestem dumny ze swej niewiasty, gdyż zdobyła ona tytuł inżyniera, więc może mi stawić teraz senterkę, albo pootisnąć dispenser hir (ciekawe czy będzie mi wytykać, że o tym wspominam...). To by było na tyle, więc zapraszamy jeszcze na bonusik.

BONUS:

Takie oto czajstka się zbudowało z nudów w wolnym czasie :3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz