sobota, 2 grudnia 2023

Zdzichowy Miech #92 (Listopad 2023)

W sumie to już spadł śnieg, ale obrazek ładny c:

Może i narzekam, ale lubię pisać posty, tworzyć filmy czy tam różne tego typu duperele. Post oczywiście pojawił się z opóźnieniem, gdyż osoba to pisząca (tak, ja) jest obecnie gwałcona przez swoją uczelnię we wszystkie możliwe otwory (xD). No UMENCZON kurwa jestem. Jednakże, mimo przeciwności - staram się zmobilizować i napisać eleganckiego posta. Co poza tym można powiedzieć o minionym miesiącu? Szybko zleciał, był nie najgorszy - pod niektórymi względami, nawet można powiedzieć, że było zajebiście... Ekhem... Ekhem... Dziewczyna w końcu kupiła se nowy telefon... Ekhem... Ekhem... No i ogólnie z grubsza wszystkiego dowiecie się w poniższej ścianie tekstu z obrazkami.

KOMENTARZ MIESIĄCA:

Nie spodziewaliśmy się takiego ciepłego komentarza ;-;



- Na początku miesiąca, z okazji urodzin gry, pojawiły się przeceny w grze War Thunder. Coś nas podkusiło i na obu naszych kontach zafundowaliśmy sobie premium na rok. Wszystko kosztowało nas łącznie około 450 złotych. Kwota oczywiście jest dzielona na pół, bo jest nas dwóch, a tak to raczej jednorazowa sytuacja. Normalnie to na gry staramy się kasę nie wydawać, ale że dość często gramy w daną gierkę to zabieg ten pomoże nam szybciej osiągnąć w grze to co chcemy.

Mniej więcej tak to wyglądało xD

- Paweł - Od wielu lat miałem zainstalowaną na telefonie taką apkę, o nazwie Amino. Dawno jej nie używałem więc chciałem się jej pozbyć z telefonu, ale że miałem uzbierają tam pewną sumkę waluty, a szkoda mi było tak to zostawić, więc postanowiłem znaleźć kogoś komu to dam i może przy okazji coś dla mnie zrobi. Tak oto z pełni wykorzystanej sytuacji dostaliśmy fanarty, które może gdzieś kiedyś użyjemy. Tak dla formalności - arty (tło, pierwszy plan i oba połączone) zostały stworzone przez Sango.

Trochę zbyt mangozjebne, ale może być c:

- W tym miesiącu, udało nam się obejrzeć: "7500", "Blue Beetle" i "Osmosis Jones". Wszystkie wymienione filmy były spoko, oprócz "tego w środku". Pierwszy film to ciekawy przypadek o ataku terrorystycznym w samolocie - nie wiemy czy oparty na faktach. Drugi film nas rozczarował, bo wydawał się ciekawy, a był  C R I N G E ' O W Y. Natomiast trzeci film to takie lekkie przypomnienie sobie dzieciństwa, kiedy oglądało się wersję serialową na jakimś kanale z bajkami. Jak ktoś się nudzi to w sumie polecamy obejrzeć (bez "tego w środku").

Jakoś kojarzy mi się z grą Roblox ;D

- Paweł - Przed końcem listopada, na allegro była jakaś akcja, że dawali kupon 25 złotych, który można wykorzystać na jakieś pierdoły. Że nie miałem pojęcia co kupić, to postanowiłem kupić matę wygłuszającą, bo zawsze irytowało mnie to, że nasze drzwi w pokoju przepuszczają wszystkie dźwięki. Mam nadzieję, że ta mata coś da i jakoś w miarę długo będzie na drzwiach, bo jednak jak się kiedyś pytałem rodzicowi czy mogę coś takiego kupić to mnie skrytykowali, że głupi pomysł, ale ja kupiłem i zobaczymy ile to będzie żyć.

Ciekawe czy można na tym spać? :P

- Piotr - Niespodziewanie wprowadził się nowy współlokator. Wydaje się być spoko, aczkolwiek wolałem, aby pojawił się ktoś nowy dopiero gdzieś w nowym roku. W każdym razie ważne, że nie jest to jakiś patus lub inny niewychowany "beton". Z czasem zobaczę jeszcze jak się typek sprawuje, ale nie powinien robić kłopotów... Aczkolwiek będzie teraz pewnie większe zużycie mediów.

Nie miałem pomysłu na obrazek, więc dałem tego boomerskiego demotywatora ;3

- Paweł - W listopadzie obejrzałem takie chińskie bajki jak: "Sword Art Online", "Dr. Stone" i "Akudama Drive". Każda z tych ryżowych opowieści była fajna, bo ciekawa, ale o każdej z nich napiszę coś więcej w poście w których piszę krótkie recenzję o tych animacjach. W skrócie - po więcej informacji zapraszam >TUTAJ<.

Śmieszny ryj xD

- Naszemu ziomkowi - Enzo'wi - Się trochę nudziło i postanowił nam kupić grę "Lethal Company". W sumie to gierka całkiem fajna i popularna w ostatnim czasie. Korzystając z okazji postanowiliśmy ją nagrać, więc jak ktoś jest ciekaw to może zajrzeć na nasz kanał, aby zobaczyć "z czym to się je". Z drugiej strony - ciekawe jak długo będzie się w to grało.

Fajny prezent "pod choinkę" ;D

- Aby mieć na gry - kupiliśmy na drugim koncie Prime (coś jak premium) do gry Counter - Strike 2. Kosztowało to nas 61,95 złotych i już zaczęliśmy zliczać sobie, kiedy zwróci się nam ten zakup. Aż tak często nie gramy, ale wystarczy pograć sobie z raz na tydzień i zdobyć skrzynkę, którą potem można sprzedać. Miejmy nadzieję, że coś się nie zepsuje i pod jakimś względem będzie to nie opłacalny ruch.

Tarczownicy ;P

- Tak jak ostatnio było zapowiedziane - pojawił się kolejny post z serii Zdzichowe Bazgroły. Obejrzeć go możecie >TUTAJ<. Tym razem, główną tematyką był serial "Miraculum: Bieronka i Czarny Kot", gdyż zabawa była zorganizowana przez serwer discord o tej tematyce. Fajnie się tam bawiłem, więc jest co podziwiać. Polecamy zerknąć.

I ta miniaturka zrobiona na odwal... Fajnie wyszła c:

- Paweł - Przez to że chodzę do szkoły policealnej to czasem potrzeba mi coś wydrukować. Tacie też zdarza się chcieć coś wydrukować, więc zostało postanowione, aby kupić drukarkę. Wybór padł na drukarkę laserową Brother DCP-1510E. Kosztowała coś około 400-500 złotych i wybór padł na laserową z tego względu, że nie zawsze trzeba nam coś wydrukować, a tusz by zasychał w normalnej drukarce i bardziej by się psuła. Tak to mamy drukareczkę, która co prawda nie drukuje w kolorze, ale za to powinna dłużej pociągnąć i chyba tonery do niej nie są takie drogie.

Miejmy nadzieję, że się sprawdzi ;3

- Udało nam się skorzystać z okazji i dostaliśmy darmowe Nitro na Discord'dzie na 2 tygodnie. W tym czasie zdążyliśmy się tym ładnie pobawić, zboostować swój serwer i ogólnie jakoś to wykorzystać. Poza tym nie mamy więcej nic ciekawego do powiedzenia na ten temat, albowiem nie jest to aż tak godne zachodu.

Na miesiąc powinni dać, a nie :v



Mam wrażenie, że o czymś jeszcze zapomnieliśmy wspomnieć, ale co jest to jest... Najwyżej niedługo walniemy jakiegoś update'a. Poza tym - myślałem, że dłużej zejdzie mi pisanie tego posta, a tu taka niespodzianka. No, a tak to jak się nam zapowiada kolejny miesiąc? Stresująco-świątecznie - a przynajmniej dla mnie (Piotra). Nie ma co tego rozpisywać, bo sytuacja się powtarza, więc trzeba lecieć dalej i jakoś to będzie. Mieliśmy jeszcze walnąć jednego posta w tamtym miesiącu, ale coś nie pykło i może pojawi się w obecnym (się zobaczy). Szczerze to nie za bardzo mam pomysł co więcej napisać na "do widzenia", więc obczajcie se bonus i do domu.

BONUS:

A Wy? Wywiesiliście swoją flagę? ;>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz