sobota, 1 lipca 2023

Zdzichowy Miech #87 (Czerwiec 2023)

Loonka, albowiem niedawno był kolejny odcinek Helluva Boss'a :3

Dzień dobry! Z góry napiszę, że post ten jest robiony trochę na wariata, więc możemy o czymś zapomnieć i będą update'y. No, ale tak to co można napisać na start? Ogólnie to fajnie minął nam ten miesiąc. Robi się co raz cieplej (aż może za bardzo...), no i fajnie, bo wakacje. Może tych rzeczy, o których niedługo będziecie czytać nie jest zbyt dużo, ale jest się z czego cieszyć. Wszystkiego dowiecie się niebawem, ale zanim to nastąpi - zapraszam na zapoznanie się z komentarzem miesiąca:

KOMENTARZ MIESIĄCA:

Teraz i tak już poprawili tą ekonomię w grze, więc nie ma źle c:



- Piotr - Po dłuższym czasie, w końcu właściciel ogarnął temat jakim był "LEPSZY INTERNET". Dużo nie będę się na ten temat rozpisywał, bo zdążyłem zrobić mały update w poście o mojej stancji i tam możecie dowiedzieć się wszystkiego. W skrócie - po więcej info zapraszam >TUTAJ< (tekst na jasnozielonym). Natomiast leniwym powiem, że net z niby 150Mb/s, został zastąpiony netem z niby 900Mb/s.

Przynajmniej router nie wygląda już na takiego, który ma się zepsuć ;D

- Paweł - W końcu, po wielu latach marzeń, nadszedł ten czas, kiedy udało mi się złożyć pierwszego w swoim życiu kompa. Było przy tym bardzo dużo stresu i niepewności, ale koniec końców osiągnąłem swój cel i mam ogromną satysfakcję. Jeśli chcecie dowiedzieć się coś więcej na temat tego komputerka to zapraszam do >TEGO< posta, który napisałem.

Już widać, że się ładnie prezentuje c:

- Piotr - Co prawda pierdółka, ale niech już to napiszę. Jeden z moich współlokatorów, magicznie sprawił, że spalił grzałkę w czajniku elektrycznym. Wiem... Każdemu mogło się zdarzyć, ale na coś marudzić trzeba, a post się magicznie nie zapcha. Finał był taki, że właściciel kupił praktycznie taki sam czajnik i wszyscy są happy.

Polecam tego czajnika, bo fajny :P

- Ostatnio słabo to śledziliśmy, aczkolwiek WBIŁO NAM 90000 WYŚWIETLEŃ NA BLOGU! Fajnie by było, gdyby większość tych wyświetleń nie była nasza, ale udawajmy, że to nie my. Poza tym - czas szybko zleci i będzie okrągłe 100k. Nie wiemy co się zrobi z tej okazji, ale raczej się to jakoś udokumentuje.

Tak... Nie zdążyłem zrobić ss okrągłej liczbie i jest to przerobiony obrazek xD

- Paweł - Jakiś tydzień temu, przed rozpoczęciem się nowego miesiąca, postanowiłem, że dam znać przełożonym o tym, że nie chcę już więcej przedłużyć umowy. Trochę im miny zrzedły i się mnie pytali co się stało i dlaczego. Wytłumaczyłem co i jak, a tak to się też cieszę że miałem jakieś konkretne wytłumaczenie, a nie dlatego, że mi się robota nie podoba. Jeden ze współpracowników nawet myślał, że to przez niego czy coś, bo cały czas mi zwraca uwagę, ale to nie przez niego. Choć przyznam, że było to z jego strony niekiedy irytujące, kiedy zwracał na coś uwagę, ale mimo wszystko to spoko ziomek.

Owszem c:

- Obejrzeliśmy taki film jak "Free Guy". Z grubsza film był fajny, ale z racji, że kręcił się on wokół tematyki gier - musiało być coś nie tak. Klasycznie, wszystko psuje poprawność polityczna, a tak poza tym to było jeszcze kilka momentów gdzie boomerzy próbują naśladować graczy, a raczej tworzyć ich charakter co średnio wyszło. Oprócz tego to sam koncept i fabuła była całkiem spoko, więc polecamy obejrzeć.

Główny aktor jest fajny :D

- Piotr - Zacząłem praktyki w ZUS'ie i o dziwo całkiem fajna to robota, choć za darmo jest do dupy. Gdyby mi za to płacili to może i bym tam trochę wytrzymał, ale z czasem weszłaby pewnie rutyna i ból pleców od siedzenia na dupie. Jeśli chodzi o to co robiłem to w dużym skrócie skanowałem różnego rodzaju dokumenty. Takie przenoszenie wersji papierowej na elektroniczną, co pewnie nigdy się nie skończy, bo magazyn jest WYYYYJEBANY.

I jeszcze sobie wyobraźcie, że hala ma kształt kwadratu ;)

- Paweł - Na koniec miesiąca, udało mi się kupić basen z myślą o jego sprzedaniu. Z tego powodu, że była akcja, że dla pracowników był ten basen z 50% zwrotem, dzięki czemu, jak kupiłem go za 200 złotych to dostawałem z powrotem 100 złotych. Miałem na tyle szczęścia, że tego samego dnia, kiedy kupiłem ten basen to udało mi się go sprzedać też za 200 złotych, więc jestem bardzo zadowolony, gdyż jestem 100 zł na plusie.
 
Pewnie i tak dla mnie za mały :P

- Piotr - Dosłownie CUDEM zaliczyłem drugi semestr u siebie na studiach. Pewnie pamiętacie jak zaczynałem się poddawać, bo zapowiadało się być przejebane... Okazało się, że owszem było, ale na szczęście nie aż tak. Najwięcej zdziałała tu modlitwa i liczenie na szczęście, więc każdemu tak polecam robić, bo działa.

W rzeczy samej :3

- Kupiliśmy w Google Play apkę pod tytułem "Unified Remote Full". Kosztowało to nas 21,99 złotych i podobno było warto, albowiem jest to nawet spoko apka do zdalnego sterowania komputerem. Niestety minus jest taki, że nie da się tego robić w inny sposób niż przez Wi-Fi lub bluetooth. Jak na razie - dobre i to, bo czasem ułatwia to zabawę z komputrem.

Dzięki wypełnianiu ankiet - co to dla nas? ;D

- Skończyliśmy oglądać 1 sezon serialu "Wojownicy Jednorożca". Musimy przyznać, że ta "bajka" jest bardzo przyjemną odmianą, albowiem ma specyficzną i fajną kreskę. Natomiast co do fabuły - nie wciąga jakoś specjalnie, ale bardzo przyjemnie się to wszystko ogląda. Jak ktoś tego nie widział to polecamy.

Fiu fiu fiu... Świstu-gwizd :3



Mamy nadzieję, że fajnie Wam się to wszystko czytało. Ledwo co dałem radę to napisać, a zmęczenie kurewsko mnie przyciskało... Już lepiej to robić, niż magisterkę, która niedługo będzie mnie nawiedzać. Natomiast jeśli chodzi o to jak zapowiada się przyszły miesiąc to - ja będę, kończył praktyki, wpadnę do swej niewiasty na chatę, a potem do siebie na chatę i tyle z tego miesiąca. Co do Pawła - nie wiem, chociaż przewiduję, że jeszcze ten miesiąc będzie zapierdzielał w robocie, a potem się zobaczy. Z resztą, przyszły miesiąc jest tym razem ciężki do "przewidzenia". Pewnie zleci szybko jak ten i ten post... No właśnie - do zobaczenia za miesiąc!

BONUS:

Na chwilę się człowiek odwróci i oto efekt xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz