sobota, 5 listopada 2022

Tymczasowe słuchawki Pawła 🎧

Takie byle co... Ważne, że działa :P

W tym poście, będę chciał przedstawić Wam słuchawki, które zamówiłem na AliExpress, co kosztowało mnie jakąś złotówkę (chyba 90 groszy). Kosztowały mnie tak tanio, z tego względu, że brałem udział w takiej jednej grze, której celem było zapraszanie znajomych do pomocy przy cięciu ceny. Nie pamiętam kiedy dokładnie do mnie przyszły, ale zdaje mi się, że było to gdzieś mniej więcej w kwietniu albo marcu. W tamtym momencie nie za bardzo z nich korzystałem, z tego względu, że jakość dźwięku mają bardzo słabą, to znaczy nie za bardzo czuć bas. Mimo wszystko, korzystając jakiś czas, idzie się przyzwyczaić i nie czuć tak bardzo dyskomfortu związanego z jakością dźwięku. Mikrofon jest bardzo słaby, dlatego też nie zamierzam nigdy z niego korzystać i całkiem go pominę. Słuchawki są bardzo lekkie i czuć w rękach, że trzyma się chińszczyznę. Nie są jakieś super, ale w ostateczności mogą być, bo lepsze są jakiekolwiek słuchawki, niż w ogóle brak słuchawek. Teraz, kiedy siedzę w Łodzi, to te słuchawki dosyć bardzo często mi się przydają, żeby cokolwiek prywatnie słyszeć albo streamować w spokoju. Jedną zaletą jaką mogę podać jest to, że nie cisnął tak bardzo w uszy, co dla mnie jest bardzo przydatne, bo noszę okulary i one powodują, że mam jeszcze większy nacisk i im dłużej się nosi takie dociskające słuchawki, tym szybciej uszy się męczą, a w tych słuchawkach można dosyć długo wytrzymać. Mają taki jeden niepotrzebny bajer, jakim jest podświetlenie słuchawek na kolorowo, co będzie widać na zdjęciach poniżej. Nie wiem jak długo one wytrzymają, ale mam nadzieję, że z jakiś rok pociągną. Jakby ktoś był ciekaw, to daję >TUTAJ< link do słuchawek, skąd je kupiłem. Teraz zapraszam do zdjęć, jak się te słuchawki prezentują...

Od góry z kabelkami.

Od góry z bliska.

Od tyłu.

Wyłączone od boku.

Włączone od przodu.

Włączone od boku.

Słuchawki z bliska.


Jak widać, nie ma w nich nic szczególnego. Rozpisałbym się jakoś bardziej, ale nie są jakieś specjalnie interesujące, żeby więcej o nich powiedzieć, bo to jest zwyczajny bubel z Chin, który pełni rolę tymczasowego sprzętu. Ogólnie to za takie pieniądze, jakie na nie wydałem, jak najbardziej są opłacalne i warto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz