czwartek, 10 listopada 2022

Nasz (Paw艂a i Ari) komp 馃枼

Taki tam komp... Wa偶ne 偶e dzia艂a spoko c:

Ten oto sprz臋t zosta艂 zakupiony przez moj膮 (Paw艂a) dziewczyn臋 (Ari) w sierpniu 2022 roku za 900 z艂otych. Komp zosta艂 mi udost臋pniony na termin nieokre艣lony, bo jak to moja dziewczyna powiedzia艂a - b臋d臋 mia艂 z niego wi臋kszy po偶ytek, ni偶 ona... W sumie jest to prawd膮, bo fajnie mi si臋 na nim stream'uje i robi inne pierdo艂y jak na przyk艂ad pisanie tego posta. Opr贸cz kompa, w tej cenie znalaz艂a si臋 r贸wnie偶 klawiatura (warta oko艂o 200-300 z艂otych), myszka (warta lekko ponad 100 z艂otych) oraz s艂uchawki (warte nie wiem ile, bo wzi臋艂a se je moja dziewczyna, a nie chce mi si臋 zawraca膰 jej g艂owy... ale ze 100 z艂otych s膮 na pewno warte). Jakby tak wszystko podliczy膰 to sam komp by艂by warty jakie艣 400-500 z艂otych. Musz臋 przyzna膰, 偶e bardzo dobra okazja, a sam komp dzia艂a zadziwiaj膮co dobrze, wi臋c mog臋 rzec, i偶 jest to inwestycja 偶ycia. Niekt贸re informacje na temat tego kompa, nie b臋d膮 kompletne, bo albo czego艣 nie mog艂em znale藕膰, albo nie mog艂em si臋 do czego艣 dobra膰. Mimo wszystko macie to co uda艂o mi si臋 zdoby膰. A wi臋c tak si臋 prezentuje maszyna z zewn膮trz:

Tak wygl膮da z przodu.

Tak od g贸ry.

Tak z boku z bebechami.

Bebechy z bliska.

Wi臋cej bebech贸w z bliska.

Zasilacz.

Po艣lady kompa.

Drugi bok kompa.


Wygl膮d mamy ju偶 za sob膮 i mam nadziej臋, 偶e ten drugi jako艣 si臋 nie przyczepi, 偶e co艣 nie tak, albo czego艣 brakuje... Jak dla mnie jest GIT. Teraz przedstawi臋 wam mniej wi臋cej, jakie to ma flaki. Nie wiem czy ceny tych podzespo艂贸w s膮 dobre, ale tak plus/minus b臋dzie wiadomo o co chodzi. List臋 rzeczy robi艂em na Morele.net i jedyne czego nie ma na tej li艣cie to zasilacz, a to dlatego, 偶e nie widzia艂em jak zajrze膰 i sprawdzi膰 jak si臋 nazywa, bez rozkr臋cania kompa. Jak czego艣 jeszcze brakuje to trudno... Stara艂em si臋 zamie艣ci膰 jak najwi臋cej. A oto i lista pierd贸艂 jakie s膮 w 艣rodku tego komputerka:

Ceny z dnia 19.11.2022r.

Jako艣 nie chce mi si臋 wierzy膰 偶e komp warty jest praktycznie 3k. Tak, czy siak - jest to cena za n贸wki, a ten komp nie wiadomo ile ju偶 dzia艂a, wi臋c no... Teraz przejdziemy do odczyt贸w z paru program贸w, dla tych zainteresowanych bardziej "wn臋trzem" ni偶 wygl膮dem.

Systemik... Wyda艂em 240 z艂otych na jego zainstalowanie, bo mia艂em problemy.

Procesor.

P艂yta g艂贸wna.

Pami臋膰 RAM.

RAM (Slot #1).

RAM (Slot #2).

RAM (Slot #3).

RAM (Slot #4).

Grafika (Current).

Grafika (Base).

Grafika (Boost).


Dane z innego programu:

Wi臋cej szczeg贸艂贸w.

Dane z danej chwili.

Por贸wnanie procesora z innym.


Dyski twarde:

Dysk SSD 240GB.

Seagate 2TB*.

No i to tyle... Co do dysk贸w mog臋 powiedzie膰, 偶e mam w planach wpi膮膰 w ten komputer dysk z naszego starego kompa (>KLIK<), kt贸ry stoi w domu i si臋 kurzy (*Ju偶 zosta艂 podpi臋ty). Natomiast, kt贸ry dysk to b臋dzie - jeszcze zobacz臋. W ka偶dym razie, najwy偶ej da si臋 tutaj aktualizacj臋. No i nie wiem co mog臋 doda膰 jeszcze na koniec... Komputer nie jest m贸j, ale ciesz臋 si臋, 偶e mam tak膮 zajebist膮 dziewczyn臋, kt贸ra mi go udost臋pnia, no i 偶y膰 nie umiera膰.


Benchmark Catzilla:

W niekt贸rych wynikach lepszy od naszego g艂贸wnego kompa, ale jednak i tak niewiele gorszy.

2 komentarze: