wtorek, 25 pa藕dziernika 2022

Myszka Paw艂a 馃柋

Tak膮 myszk臋 dosta艂em od Ari c:

Moja myszka to ROCCAT LUA Tri-Button Gaming Mouse (ROC-11-310).


Mysz dosta艂em od mojej dziewczyny Ari, bez okazji. Powodem dla kt贸rego dosta艂em ten sprz臋cik by艂 zakup kompa przez moj膮 dziewczyn臋, w kt贸rego zestawie znajdowa艂a si臋 ta oto mysz. Poniewa偶 Ari, mia艂a ju偶 upatrzon膮 mysz, postanowi艂a zrobi膰 mi taki ma艂y prezent z kt贸rego jestem bardzo zadowolony. Poniewa偶 sam tej myszki nie kupowa艂em to trudno mi powiedzie膰 w jakiej jest ona cenie, ale w internecie waha si臋 ona w okolicach 100-120 z艂otych. Za t膮 cen臋 s膮 bardzo solidne myszki i z tego co by艂o dane mi korzysta膰, musz臋 potwierdzi膰, 偶e jest bardzo dobra. Nie czu膰 chi艅szczyzny w d艂oniach i jest normalnie taka zajebista, jak ta co nam przyjaciele sprawili jaki艣 czas temu. Mo偶e brakuje mi w niej bocznych przycisk贸w do kt贸rych si臋 przyzwyczai艂em, ale wol臋 3-przyciskow膮 mysz, kt贸ra jest solidna, ni偶 5-przyciskowa, kt贸ra zu偶yje si臋 po paru miesi膮cach u偶ytkowania. Teraz kiedy si臋 mniej wi臋cej o niej wypowiedzia艂em, przyszed艂 czas, aby j膮 zaprezentowa膰.

Myszka w por贸wnaniu do mojej r臋ki.

Od ty艂u.

Od lewej.

Od prawej.

Od przodu.

Od spodu.

I bli偶ej od spodu tego co nie by艂o wida膰 wy偶ej.

Troch臋 jaka艣 brudna wszy艂a ta myszka na zdj臋ciach, chocia偶 nie wiem jakim cudem, jak przed sesj膮 fotograficzn膮 troch臋 j膮 poogarnia艂em. Mniejsza... Pora na info na jej temat jakie znalaz艂em w necie.

Typ myszy - Dla graczy
艁膮czno艣膰 - Przewodowa
Sensor - Optyczny
Rozdzielczo艣膰 - 2000 dpi
Liczba przycisk贸w - 3
Rolka przewijania - 1
Interfejs - USB
D艂ugo艣膰 przewodu - 1,8 m
Profil - Uniwersalny
Pod艣wietlenie - Pod艣wietlane logo
Dodatkowe informacje - Gumowana powierzchnia, Obs艂uga makr
Kolor - Czarny
Kod producenta - ROC-11-310

I na koniec takie podsumowanie.

2 komentarze: