czwartek, 14 grudnia 2017

Zarabianie na Amino



W tym poście pokażę, jak znalazłem fajny sposób na zarabianie dzięki reflinkom z ad.fly i tym podobnym na Amino. Jeśli nie masz konta na adf.ly, to bardzo proszę załóż je >TUTAJ< albo jeśli chcesz zobaczyć pełny poradnik dotyczący adf.ly to >OBCZAJ TO<. Wg mnie przynosi to zadowalające zyski i nie trzeba poświęcać temu bardzo dużo czasu. Wszystko podzielę na punkty, żeby nikt się tak szybko nie pogubił. No więc- zaczynamy!

1. Nox


Pierwsze co musimy zrobić, to zainstalować na naszym komputerku Nox APP Player. Żebyście długo nie szukali macie tutaj linka >KLIK<.

2. Amino


Teraz instalujemy Amino z Google Play. Jest to aplikacja z różnymi społecznościami czy to fandomami. W każdym razie powinieneś znaleźć coś dla siebie. I oczywiście zakładamy konto, o ile go wcześniej nie posiadaliśmy. Polecam również wyłączyć powiadomienia z tej aplikacji, bo może wam spowolnić to pracę programu.


3. Jakaś społeczność


Teraz trzeba znaleźć jakąś społeczność albo fandom. Najlepiej jak jesteś zapoznany w jakimś temacie, co może kogoś zainteresować. Najlepiej też szukać społeczności, w których jest dosyć duża grupa ludzi.

4. Profil i BIO

Na początku ustawiasz sobie jakieś tła, avatar i tło profilu, żeby ktoś się tobą zainteresował, a do tego polecam też dać sobie w nicku "READ MY BIO". Kiedy większość masz już ogarnięte, to przystępujesz do uzupełniania opisu (BIO). Opis ten najlepiej zaczynać od czegoś w stylu "Nie klikaj w reklamy!" (jak ktoś kliknie to są osoby, które zaczynają oskarżać ciebie o hackerstwo, bo komuś pobrał się wirus i że niby to jest Twoja wina, a po wstawieniu tego ostrzeżenia na początku nikt już nie jęczy [sam testowałem]). Następnie wklejasz reflinki (jeśli nie wiesz jak robić reflinki, to możesz założyć konto i dowiedzieć się tego >TUTAJ<) i formatować tekst, żeby nikt tak łatwo się nie domyślił, iż to reflink. Na dodatek, żeby bardziej go zachęcić do kliknięcia chociażby z ciekawości.


5. Ustawianie bota

Gdy już wszystko inne jest gotowe, to przychodzi pora na bota do klikania (Auto-Touch Macro) który jest wgrany w program Nox. Jego zadaniem jest follow'owanie ludzi ze społeczności, aby ci zaciekawieni naszym profilem kliknęli w opis. Żeby go nastawić najpierw musimy znaleźć miejsce w jakim będzie działał, a jest parę miejsc.
Najlepiej jest znaleźć kolesia, który ma bardzo dużo follow'ersów albo sam follow'uje bardzo dużo ludzi. Najczęściej takim kolesiem jest któryś z Leader'ów albo Curator'ów. Jeśli jednak nawet oni będą mieli mało ludzi, to jest też opcja sprawdzenia najbardziej aktywnych.
Innych, którzy mają bardzo dużo ludzi jest bardzo trudno znaleźć, więc jeśli chce ci się szukać- życzę szczęścia, ale wg mnie szkoda na to czasu. Kiedy znaleźliśmy już delikwenta z odpowiednią liczbą osób to nastawiamy Auto-Touch Macro (sami powinniście się domylić jak to działa i poeksperymentować jak [komu wygodnie] ma klikać). Strzałeczki z klawiatury mogą ułatwić nastawianie tego bota.


Gdy mamy nastawione follow'owanie, to pasowałoby mieć też przygotowane przewijanie, bo nikt po wyłączeniu Nox'a nie będzie trzymał palca na klawiaturze przez jakieś pół godziny, żeby dotarło do tego samego momentu. Zdradzę, że kiedyś kładłem sztabkę ołowiu na strzałkę od klawiatury, żeby przewijało, a ja mogłem w tym czasie robić coś innego.


Można i tak, ale jest prostszy sposób z użyciem bota. Po prostu nagrywacie naciskanie strzałki.




Macie na koniec wynik mojej mojej pracy, pt: "Ile zarobiłem w miesiąc":
I już mam na gry ^^
I to koniec tego poradnika. Mam nadzieję, że ktoś też z tego skorzysta i w ten sposób zarobi sobie na jakieś gry albo samochód. Oczywiście, nie wszystko przynosi efekty od razu, więc tutaj liczy się też cierpliwość.
3majcie się ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz