sobota, 15 kwietnia 2017

Zdzichowe Bazgroły #6 (Komiks)

Bardzo rzadki egzemplarz wspaniałego komiksu ;D

Uszanowanko miesiąc później od ostatniego posta z tej serii. Dzisiaj przedstawię Wam komiks pod tytułem MATRIX, lecz z matrixem znanym z filmów nie ma to nic wspólnego. Ogólnie siedziałem nad tym gównem z 6 lat, ale już mniej więcej po 2 latach nie chciało mi się tego praktycznie wcale dotykać. Mimo wszystko jakoś udało mi się go na odwal skończyć, więc macie co teraz oglądać.

Na samym początku miałem zamiar pod każdą stroną pisać co pisze w dymkach, ale ostatecznie odechciało mi się, więc jeśli macie problem z rozczytaniem jakiegoś fragmentu to pytania zadawajcie w komentarzu, a ja postaram się odpowiedzieć.

Str. 1

Str. 2

Str. 3

Str. 4

Str. 5

Str. 6

Str. 7

Str. 8

Str. 9

Str. 10

Str. 11

Str. 12

Str. 13

Str. 14

Str. 15

Str. 16

Str. 17

Str. 18

Str. 19

Str. 20


Wiem, że zadajecie sobie teraz pytanie "Co ja kurwa właśnie obejrzałem/łam!?". Na to pytanie Wam nie odpowiem, bo przecież z własnej woli to obczailiście. Wiem, że szczególnie mózgojebna była końcówka, no ale cóż. Tak wyszło. Mimo wszystko mam nadzieję, że chociaż trochę komuś się to podobało i nie żałuje zmarnowanego życia na to gówno.

Brohoof /)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny i ciekawie wykonany komiks ;3
    Może trochę miejscami zboczony (bo co to byłaby za wasza praca bez takich wstawek), ale całokształt wyszedł jak najbardziej do oglądania. Napisy końcowe chyba wymiatają, bo czyta się je najszybciej xD
    Pozdrawiam i Alleluja, bo mamy Wielkanoc ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te wszystkie komplementy ;3
      Bardzo się starałem przy jego wykonywaniu, chociaż końcówka była już na odwal :P
      Też Cię Madziu pozdrawiam i też życzę Ci wesołego Alleluja ^^

      Usuń