wtorek, 14 czerwca 2016

Nasze słuchawki

Fajne so c:

Gdzieś w kwietniu tego roku (2016) postanowiliśmy zakupić nowe słuchawki, które polecił nam szanowny pan MIXEROWICZ (tak... ma takie same [tylko moje są lepsze, bo są moje]).
Nasze wcześniejsze jakoś się zjebały i z tego co pamiętam to w jednej ze słuchawek nie było dźwięku. Ogólnie to były w chuj stare (miały co najmniej 10 lat) i było widać że czas ich nie oszczędzał.
Dobra, ale wróćmy do naszych nowiuśkich słuchawek...
Są one od firmy FOREVER i jest to model MF-700 (kojarzy mi się z traktorkiem ogrodniczym MF-70 którego kiedyś miałem xD). Jak do tej pory to jestem z nich zadowolony, gdyż jakość ich dźwięku jest wystarczająco zajebista i co najważniejsze - spełniają swoją rolę.
Nie raz korzystaliśmy z możliwości połączenia się ze słuchawkami za pomocą BLUETOOTH i słuchaliśmy swoich nutek.
Używamy je tylko wtedy kiedy chcemy poczuć zajebistość wynikająca z dobrze użytych efektów audio (różnego rodzaju filmy), a także kiedy chcemy usłyszeć każdy zajebisty dźwięk w jakiejś piosence.
Do słuchawek dołączona była jakaś instrukcja, kabel zasilający (do ładowania słuchawek) i kabel z dwoma końcówkami blackjack.
Funkcji bezprzewodowej rzadko używamy, ponieważ zazwyczaj słychać delikatne zakłócenia.
Z tego co pamiętam to kupiliśmy je za około 80 złotych.
Dokładniejszy ich opis macie >TUTAJ<

Pokażę Wam jeszcze, jak one wyglądają u mnie:

Tył

Tył z kablem

Bok

Środek
Jak na razie nie odkryłem żadnych wad, oprócz tej że po jakimś czasie cierpną uszy od tych słuchawek (szczególnie gdy ma się okulary).

4 komentarze:

  1. Nowe słuchawki... ciekawe ile działać będą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak wam się nie spieprzą tak jak mi, to na pewno trochę będą działać :3

      Usuń
    2. Połamały się ale profesjonalnie je uratowaliśmy 😎

      Usuń