środa, 29 czerwca 2016

Looking back- Komentejszyn alert!

Wieczorową, chłodną porą zapraszam na niespodziankę ^^

Niespodzianka ta jest niecodzienna. Otóż pewnego letniego wieczora, gdy akurat nie miałam nic ciekawego do roboty, postanowiłam pooglądać sobie jakieś losowo wybrane filmy Zdzichów. 
Czytałam opis, oglądałam i sprawdzałam komentarze- prosty schemat, nieprawdaż?
Niekiedy komentarzy nie było, nieraz jednak trafiały się całkiem zacnie wyglądające jakby to nazwać "perełki", które powybierałam sobie i nieco nad nimi posiedziałam. 



Cóż takiego wymyśliłam? Podzielę się tymi komentarzami z wami, dając możliwość przypomnienia sobie wspaniałości z nimi związanych. 
Przyjrzyjmy się tym "asom" ;3


Taa.... Bleezer od zawsze wiedział, że tych Dwóch należy pilnować z pracą. Był pierwotną wersją Madzi, kontrolującą filmy, opisy oraz komentarze (A propos tej pracy, to ostatnimi czasy przez zakończenie roku szkolnego trochę się opuściłam w pełnieniu obowiązków. Mam nadzieję, że mnie za to nie zwolnią. Pensję mogą delikatnie ściąć. Ehhh...trzeba brać się do roboty ;)). Za ten trud włożony w ich wychowanie chwała mu ;3



A tu mamy klasyczny przykład namawiania ludzi do picia w południe/ o północy xD Nasi Miłościwie Nam Nagrywający jednak nie ulegli jego namowom, tylko piją unikając owych godzin :P


A tym gościem specjalnym była wówczas jakaś "szara myszka" Magda ^^ Nie wiedziałam, że mogę być aż tak interesująca ;)


Pana Szafota akurat kojarzę, Zdzichowie dobrze go wspominają c: I on bardzo często gości w komentarzach pod filmami, a ten mini- dialog dotyczący czołgów wpadł mi w oko :P 


Tego akurat czytać wam nie każę ;3 Niekiedy zdarzało mi się napisać komentarz, który równie dobrze mógłby być referatem albo tekstem dla niewidomych, aby też mogli się dowiedzieć, co takiego wydarzyło się na odcinku ("Wiesiek, co ty tam oglądasz?" "Spoko babciu, już opowiadam: Wszystko zaczęło się......" xD).

 

Obecnie jest tak samo, z tą drobną różnicą, że czasami nagrywają to też dla mnie, bo w przeciwnym wypadku nie miałabym co oglądać i jeszcze zaczęłabym im znowu wysyłać prezenty :D


Po raz kolejny Szafot. Pod pamiętnym odcinkiem Half Life'a 2, w którym to był sławny mod z Alyx. A owy odcinek zawiera w 90% działanie tego moda xD A to wszystko na mojej zmianie :O


....są dziwni i stosunkowo prości, ale i tak uwielbiam ich towarzystwo, bo jest śmiesznie xD
Tak: nic dodać, nic ująć :v Pomimo upływu czasu moje stanowisko nie uległo zmianie :)


Ach, te kłótnie w pracy :P Jak ja je kocham, tak często je słyszę (kto lepszy, kto ma większą władzę?). Po prostu klasyk na skalę światową :>


Uwaga! Audycja zawierała elementy edukacyjne. Nie bój się, od tego głowa ci nie wybuchnie :3


Spodziewajcie się niespodziewanego- napisano w Piśmie. Myśleli o rozróbie, a tu takie cosio c:


I tak oto Zdzichowie spłoszyli kolejną widzkę. Wniosek: przyzwyczajcie się do lenny face'ów, bo inaczej nie przetrwacie w tym męskim świecie ;)



Wszyscy płakali- ze śmiechu oczywiście :') Niestety, na to jeszcze nie znaleziono lekarstwa ;-;


Bleezer, a ty co tu znowu robisz? Jaki koniec, to dopiero koniec początku, teraz mamy początek środka, a za jakieś n lat nastanie koniec końców :P


Zdzichu, ty od zawsze kochałeś swój sprzęt. Rozwinęło się to do tego stopnia, że zrobiłeś całą serię postów o nim :D A tak bardziej poważnie, to opowiem wam bajkę: Od zamierzchłych czasów Piotr i Paweł borykali się z problemami sprzętowymi. Dzisiaj nadal je posiadają, tylko już do nich przywykli i klną na to od czasu do czasu. KONIEc.


Owwww ;3 Wszyscy mi słodzą, ale serio to nie było dużo roboty, jedynie dużo zabawy w realizację chorej ubzduranej idei :P A zazdrościć nie ma czego, wystarczy dobrze pokopać w internecie i już pomysł jest :>


I gaz do dechy :P Im szybciej, tym lepiej, bo po co ktoś konstruował w samochodzie licznik do 300km/h? No przecież, że dla szpanu do szybkiej jazdy xD


I jeśli już mowa o jeździe, to dojechaliśmy do ostatniego przystanku na trasie. Mam nadzieję, że komentarze spodobały się wam równie bardzo, jak i mnie ;3

Masz wiadomość!

Nie uciekajcie mi jeszcze ;3 TEN POST DEDYKOWANY JEST PIOTROWI ORAZ PAWŁOWI, GDYŻ (patrzcie na datę publikacji) MAJĄ DZISIAJ IMIENINY :)
Mam nadzieję, że spodobała się ta wycieczka wstecz ;3 Nie zawsze dostaniecie ode mnie prezent rzeczowy. Niemniej jednak WSZYSTKIEGO DOBREGO CHŁOPAKI I NIE PIJCIE ZA DUŻO xD 

5 komentarzy:

  1. Wspomnienia... tyle komentarzy. Oby było takich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy Ci Madziu za tego zajebistego posta :D
    Niektóre rzeczy nawet kojarzę, za to inne pamiętam bardzo dobrze ;3
    Jeszcze raz DZIĘKI Madzia ^^

    OdpowiedzUsuń