niedziela, 26 czerwca 2016

Nasz komputer

Nasz PC'cik...
...Wygląda inaczej, a mianowicie tak:

Ale chujowe pudełko xD
Wydaje mi się, że ten post będzie troszkę dłuższy, niż pozostałe, gdyż tutaj trzeba troszkę się rozpisać.
Pierwsze od czego zaczniemy to wygląd. Jak już pokazałem jak wygląda komp z jednej perspektywy to pokażę i z innych. Nasz komputerek wygląda tak:

Przód

Bok

Tył

Jak już Wam pokazałem, jak wygląda nasz PC, czas przejść do rzeczy ważniejszych, czyli parametrów i tak dalej. Miałem to wszystko napisać, ale że mi się nie chce, dam Wam Screenshoot'y. Nawet to i lepiej bo będzie bardziej szczegółowo.

System.

Procesor.

Pamięć (nie wiem do końca do czego to jest, ale to nie RAM).

Płyta główna.

Pamięć RAM.

Też RAM (Slot #1 i Slot #2 są takie same).

Karta graficzna.
W przypadku karty graficznej, jest błąd w jej nazwie. Prawidłowa jej nazwa to:

:3
Dodam jeszcze odczyt właściwości karty graficznej z innego programu.

Więcej szczegółów.

Jakieś dane z chwili obecnej.

Porównanie naszego procesora z tym co widać.
Jedynej rzeczy której tutaj chyba nie ma, to dyski twarde. W każdym razie mam dwa dyski HDD. Jeden od firmy Maxtor (500 GB), który siedzi w naszym kompie od samego początku (od 2009-2010 mamy tego kompa), a drugi pochodzi od firmy Seagate (2 TB) i mamy go od stycznia tego roku (2016).

Maxtor 500GB

Obecnie, powyższy dysk został zastąpiony nowym, o takiej samej pojemności. Zbyt często system informował nas o uszkodzonym dysku. W dniu 24.03.2020 sprawy wyglądały tak:

Stary dysk.
Nowy dysk.
















Seagate 2TB*

To praktycznie byłoby na tyle, jeśli chodzi o specyfikacje naszego kompa. Jak widać szału nie ma, dupy nie urywa, ale da się na tym grać. Jeśli chodzi o to, jak chodzą na nim dzisiejsze gry, to powiem tyle, że je ledwo co ogarnia (zazwyczaj jest coś koło 20 fps'ów). Wydaje mi się, że za jakieś 3 lata powinniśmy już wyjebać tego złoma i kupić nowego. (*Dysk został przeniesiony do >TEGO< kompa). Na sam koniec dam Wam jeszcze zdjęcia tego, jak nasz bombowiec wygląda w środku.

Jego "flaki".

Zasilacz.

Zakurzona karta graficzna.

Kawałek płyty głównej i procesora.

Dysk twardy + w chuj kurzu.

Płyta główna z procesorem.

Benchmark Catzilla:


4 komentarze:

  1. Skąd wiedziałem że opuszecie komputer ? Co do wyglądu nie jesteście jedyni tyle że mój jest cały czarny. Chcecie swojego kompa wyrzucić ? A rozbudować się nie da ? Pozdrawiam :) (ale się rozpisałem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc, opis komputra powinien być na samym początku, ale nieważne xD
      Jeszcze go nie wyrzucimy, bo nawet jeszcze działa :D
      Rozbudować już nie za bardzo się da :P Lepiej kupić nowy :3

      Usuń
  2. Czemu wyjebać? Ja bym go chętnie przyjął xD

    OdpowiedzUsuń