poniedziałek, 1 lipca 2024

Zdzichowy Miech #99 (Czerwiec 2024)

Jakoś tak za gorąco ostatnio .-.

Bążur Państwu. Pogoda była ostatnio taka, że człowiek się rozpuszczał nawet jak nic nie robił. Za to można było mieć wymówkę przy "graniu w komputer", bo można było się spocić, a to natomiast świadczy o wysiłku jaki trzeba było w to włożyć, z kolei - "ruch to zdrowie". Przechodząc jednak z tych farmazonów do konkretów to miesiąc ten był dla nas domykaniem uczelnianych spraw, aby mieć wakacje. Poza tym, miało miejsce parę innych fajnych rzeczy, ale dowiecie się o nich w dalszej części posta.

KOMENTARZ MIESIĄCA:

Poczuliśmy się docenieni ;-;



- Bla, bla, bla, coś tam, coś tam... Pokazał się kolejny post ze Zdzichowych Bazgrołów... Ble, ble, ble, coś tam, coś tam. Klasycznie, jak ktoś nie widział to może to obczaić >TUTAJ<, a jak ktoś widział to polecamy zobaczyć jeszcze raz, bo wyświetlenia same się nie nabiją. Poza tym, ten post to głównie kwestia przescrollowania sobie zawartości i tyle w temacie.

Tak wygląda ten oto post c:

- Piotr - Po około 4 latach mój telefon (Xiaomi Mi 10 Lite 5G) postanowił zacząć sobie umierać. Nie wiem w czym dokładnie leży problem, bo nagle potrafi zacząć się ciągle włączać i wyłączać z towarzyszącymi temu różnymi efektami. Podobno wina leży po stronie baterii, albo płyty głównej. W każdym razie, stwierdziłem, że nie opłaca się już ratować tego telefonika i zainwestowałem 1360 złotych w POCO X6 Pro. Różnicę w specyfikacji macie na poniższym zdjęciu, a już teraz mogę powiedzieć, że jestem zadowolony z inwestycji.

Teraz niech ten chociaż wytrzyma dłużej niż 4 lata :v

- Paweł - Ten miesiąc był ostatnim miesiącem mojej nauki przed wakacjami w szkole policealnej do której uczęszczam. Wszystko elegancko pozaliczałem i teraz czekają mnie wakacje na których mam nadzieję znajdę jakąś robotę, która nie zmarnuje mi nerwów i zdrowia. Mam nadzieję, że przyszłe semestry moje nauki pójdą mi równie łatwo jak te do tej pory.

Myyyk, random mem :P

- Po około 3 miesiącach czekania, w końcu opublikował się odcinek podcastu/wywiadu z nami w roli głównej! Lecz zanim pojawił się ten film od PONYCAST, to wcześniej była okazja na obczajenie zapowiedzi (>KLIK<). Bardzo fajnie było się spotkać z Panem TygrysekG i nagrać "to coś". Dobrze się przy tym bawiliśmy i mamy nadzieję, że jeszcze kiedyś spotka nas coś podobnego. Gdyby ktoś jeszcze tego nie widział to zapraszamy >TUTAJ<.

Tak się prezentuje ten film :3

- Paweł - Czerwiec był miesiącem w którym obejrzałem takie chińciu chańci jak: "Koi wa Sekai Seifuku no Ato de", "Kono Oto Tomare!", "Gaikotsu Kishi-sama, Tadaima Isekai e Odekake-chuu", "Renai Boukun", "Cike Wu Liu Qi", "Hataraku Saibou", "Shimoneta to lu Gainen ga Sonzai Shinai Taikutsu na Sekai", "Sentouin, Hakenshimasu!", "Kamisama ni Natta Hi", "Tensei Kizoku no Isekai Boukenroku: Jichou o Shiranai Kamigami no Shito", "Kanojo ga Flag wo Oraretara", "Kemono Jihen", "Yubisaki to Renren", "Princess Connect! Re:Dive" i "Tsuki ga Michibiku Isekai Douchuu". Z tego wszystkiego chyba najlepiej oglądało mi się "Tsuki ga Michibiku Isekai Douchuu", bo jakoś było dla mnie najbardziej wciągające. Żeby się nie rozpisywać to zapraszam do >TEGO POSTA< gdzie nad każdym tytułem napisałem parę zdań swojej opinii.

Śmieszne ma momenty ta dosłownie chińska bajka xD

- Z racji, że mieliśmy dużo kasy, a jakaś część niedługo mogła nam przepaść to postanowiliśmy sobie kupić na Google Play grę Company of Heroes. Kosztowało nas to praktycznie 35 złotych i jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że praktycznie nie będziemy w to grać. Chociaż wszystko zależy od okoliczności w jakichś się kiedyś znajdziemy - wtedy może jakoś tą gierkę pomęczymy, ale na razie się nie zapowiada.

Szkoda, że jakoś inaczej nie można wydać tej kasy :T

- Piotr - W sumie mogę już się trochę pochwalić, że praktycznie skończyłem swoją edukację, lecz brakuje mi "dopiąć ostatni guzik". W skrócie mówiąc - nie wyrobiłem się z napisaniem pracy magisterskiej w pierwszym terminie i czeka mnie teraz wrzesień. Mam nadzieję, że po drodze nic się nie spieprzy i wszystko będzie git. Poza tym, przydałoby mi się też znaleźć jakąś robotę, a tak to jest tak nie wiadomo jak. Ważne, że powoli do przodu.

No i co zrobisz, jak nic nie zrobisz ;D

- W tym miesiącu udało nam się obejrzeć takie filmy jak: "Wyfrunięci" i "Trolle 3". Oba filmy były całkiem spoko, chociaż najbardziej pozytywnie zaskoczył nas ten drugi film. Zazwyczaj spodziewa się, że taki tytuł będzie skierowany tylko do dzieci, a okazuje się, że dorośli też znajdą tam coś dla siebie. Natomiast ten pierwszy tytuł był fajny szczególnie pod względem grafiki, a tak to oba były spoko.

Random gif c:



Jakimś cudem wyrobiłem się z napisaniem tego posta przed pójściem do kościoła. Inna sprawa to czy o czymś nie zapomniało się napisać? W sumie to najwyżej zrobi się małą aktualizację i gitara. Przechodząc dalej - jak zapowiada się kolejny miesiąc? Nie wiem, aczkolwiek się domyślam. Tak na serio to chyba będzie jako tako spoko - trochę wakacyjnie, trochę będzie skupienia na znalezieniu roboty i ogólnie będzie chyba jako tako. W każdym razie kończym tego posta, bo jest tak gorąco, że od tego naparzania w klawiaturę pocę się jeszcze bardziej.

BONUS:

Megumin, jako podkładka pod myszkę xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz