poniedziałek, 1 kwietnia 2024

Zdzichowy Miech #96 (Marzec 2024)

Ma to jakiś wiosenny vibe c:

Elos Companieros... Czy jak to się tam pisało? Ważne, że ktoś jednak zajrzał do tego posta, a jako pocieszenie napiszemy, że dużo to się dzisiaj u nas nie naczytacie. Dla nas to też pocieszenie, bo nie będzie trzeba siedzieć pół dnia przy pisaniu tego wszystkiego. A jak nam minął ten miesiąc? Fajnie, spokojnie i szybko. O wielu rzeczach nie mieliśmy co wspominać, gdyż albo zrobiło się to powszednie, albo w jakimś stopniu było prywatne i niezbyt warte zachodu, aby o tym tutaj wspomnieć. Mimo wszystko, zerknijcie sobie o czym postanowiliśmy wspomnieć.

KOMENTARZ MIESIĄCA:

Że ktoś zwrócił na to uwagę... ;D



- Kolejny raz zapraszamy zainteresowanych do zapoznania się z najnowszymi Zdzichowymi Bazgrołami poprzez kliknięcie >TUTAJ<. Czy ta "gaheria sthuk pięknych" jest godna obejrzenia? - raczej się nie wypowiemy. Jednym się spodoba, a drugim będzie chciało się rzygać. Tak, czy siak, jeżeli przescrollujecie tego posta to raczej nic Wam się nie stanie.

WoW... Miniaturka jest praktycznie taka sama jak pozostałe! :D

- Paweł - Byłem w kinie na "Kung Fu Panda 4" i było git. Przyznam, że szału nie było i nie wiem czy nie było to gorsze od innych części, ale jakiś poziom to trzymało i nawet sprostało to moim oczekiwaniom. Mimo wszystko, film ostatecznie mi się podobał i czekam, aż wyjdzie kolejna część, bo humor tej bajeczki trafia do mnie.

Hue c:

- Ostatnio mieliśmy okazję być przejazdem w Katowicach. Skorzystaliśmy z zaproszenia jakie dał nam Pan TygrysekG i wzieliśmy udział w wywiadzie/podcast'cie. Na pierwszy rzut oka, wyszło nawet spoko, lecz było kilka cringeowych momentów, które mamy nadzieję, że jakoś zostaną "naprawione" w czasie montarzu. Wspomnieliśmy też o tym >TUTAJ< na naszej karcie społeczności YouTube i tak jak w tym poście napisaliśmy - kiedy i gdzie się to pojawi, jeszcze nie możemy zdradzić.

Z tą piosenką to lekkie przegięcie xD

- Paweł - W tym miesiącu udało mi się obejrzeć od groma chińskich bajek. A są to: "Komi-san wa, Komyushou desu.", "Nakitai Watashi wa Neko wo Kaburu", "Steins;Gate", "Another", "Ore dake Haireru Kakushi Dungeon", "Ryuu to Sobakasu no Hime", "Sono Bisque Doll wa Koi wo Suru", "Isekai Yakkyoku", "Dorohedoro", "Yosuga no Sora: In Solitude, Where We Are Least Alone." (XD), "Lupin III: The First", "Tomodachi Game", "Saenai Heroine no Sodatekata", "Nagi no Asukara", "Keijo!!!!!!!!", "Sousou no Frieren" i "Kusuriya no Hitorigoto". Z tego wszystkiego najbardziej podobało mi się "Sousou no Frieren" i "Steins;Gate", ale nie będę mówił dlaczego, bo już coś napisałem na ten temat w poście do którego macie link >TUTAJ<. Najgorsze natomiast w sumie nie wiem co było, bo po prostu nie wiem.

Jak ona zasneła w czasie jazdy? xD

- Paweł - Po chyba roku, w końcu udało mi się wziąć za modele samolocików, które dostaliśmy od znajomków i je skleić. Przy okazji, udało się nagrać filmik ze sklejania ich, który powinien się pojawić tego samego dnia, co pokaże się ten post. Modele fajnie wyglądają, mimo że nie pomalowałem ich, ale może kiedyś się za to wezmę choć nie wiem bo nie chce mi się. (Jest to tak tragicznie napisane, że nawet nie chce mi się tego poprawiać .-.)

Tak oto mniej więcej się prezentują :P



Jak możecie zauważyć - bardzo mało tego wszystkiego wyszło. Jest jakaś szansa, że w następnym miesiącu będzie się więcej działo, aczkolwiek to też nic pewnego. Poza tym, najwięcej czasu w tworzeniu tego posta zajeło nam chyba znalezienie jakiegoś przyzwoitego obrazka tytułowego. Ogólnie to pewnie bym coś jeszcze pomarudził na to co mnie w najbliższym czasie czeka, ale zazwyczaj okazuje się, że nie było tak strasznie jak się wydawało. Tak... Chodzi mi o sprawy z uczelnią, ale to jebać. No, a tak to z racji Świąt Wielkiej Nocy, życzymy wszystkim Wesołego Alleluja!

BONUS:

Ostatnio chwaliliśmy się czajstkami, to teraz czas na paruffki w ćeśće francuskowym :3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz