poniedziałek, 1 maja 2023

Zdzichowy Miech #85 (Kwiecień 2023)

Zapraszamy do przeglądu NAJLEPSZEGO miesiąca ;D

Siemano wszystkim! Tak jak ostatnio przeczuwaliśmy - Kwiecień był zajebistym miesiącem. Sporo fajnych i ciekawych rzeczy zdążyło się wydarzyć w tym czasie, a my postaramy się jakoś o tym wszystkim poopowiadać. Jednak nie było, aż tak kolorowo jakby się mogło wydawać... Ja dalej marudzę na studia, a jakby tego było mało - spodziewałem się, że będę miał lepszego neta na stancji, a tu dupa. U tego drugiego nie ma pewnie, aż tak źle, ale dymać w robocie za najniższą krajową też nie należy do zbytniego sukcesu. Mimo wszystko, w tym miesiącu było więcej pozytywów, niż negatywów, więc można być happy. Natomiast, przechodząc do dalszej części posta...

KOMENTARZ MIESIĄCA:

Oj bo to się wszystko planuje, żeby było dobrze... xD



- Dawno tego nie było - na FGE został wyróżniony nasz komentarz! Pojawił się on w >TYM< poście, a napisaliśmy go w jednym z wcześniejszych postów. Niestety, ale obecnie łatwo osiągnąć zaszczyt takiego wyróżnia. Jest tak, gdyż blog FGE - tak jak i cały fandom MLP - trochę umarł. Na szczęście ciągle funkcjonuje, chociaż nie ma to już takiego zainteresowania jak kiedyś... Polecamy tam zaglądać od czasu do czasu!

Powiększcie sobie jak ciężko rozczytać ten maczek ;D

- Obejrzeliśmy cały 2 sezon serialu "The Chosen". Poza tym - świeżo na początku miesiąca odkryłem i opracowałem metodę, która pozwoliła nam obejrzeć ten serial (z polskim lektorem) praktycznie przedpremierowo. Z tego powodu mamy dużą satysfakcję i nie możemy się doczekać, aż zacznie wychodzić lektor do kolejnego sezonu, a my ponownie skorzystamy z tej metody. Bardzo fajny serial religijny - polecamy oglądać.

Jakiś randomowy mem :P

- Wraz z pierwszym dniem miesiąca - zaczęliśmy spamować filmami z okazji Prima Aprilis. W tym roku, udało nam się dać sporo filmów, choć początkowe plany były lekko inne. Jak ktoś chce się przyjrzeć tej serii to zapraszamy >TUTAJ<. Oglądalność była nie najgorsza, a i tak mamy nadzieję, że niektóre filmy się magicznie wybiją. Za rok pewnie będzie podobnie, ale to się jeszcze okaże.

Polecam przyjrzeć się miniaturkom :3

- Obejrzeliśmy "Złap mnie, jeśli potrafisz" i "Wszystko wszędzie naraz". Oba filmy były bardzo fajne, z czego ten drugi - mocno mózgojebny. Pierwszy film opowiada fajną historię, a drugi... Nawet ciężko to opisać - trzeba po prostu obejrzeć. Poza tym, ciężko było znaleźć nam czas, żeby obejrzeć coś czego jeszcze nie widzieliśmy, a jak już to oglądaliśmy coś starego.

Tak... Parówkowe ręce xD

- Na święta, klasycznie pojechaliśmy do swojego rodzinnego domu. Dość sporo tam porobiliśmy, bo wycięliśmy tuje, które były już brzydkie w chuj, a także wiele innych farmazonów, które spoczęły na naszych barkach (głównie dlatego, że tate doznał uziemienia przez kolano). Oprócz tego fajnie se spędziliśmy czasa z rodziną.

Przez różnice w pogodzie - efekt końcowy sprawia negatywne wrażenie :x

- Z racji, że nazbierało nam się sporo kasy na Google Play, postanowiliśmy kupić sobie grę Minecraft za 37,99 złotych. Jeszcze nie mieliśmy okazji przetestować tej gry, bo głównie potrzebowaliśmy wydać kasę, która niedługo mogła się przedawnić. Gdyby ktoś był ciekaw skąd mamy forsę na gry z Google Play to >TUTAJ< znajdzie odpowiedź.

Mamy (jak na razie) jeszcze do wydania 77,51 zł :T

- Na urodziny od rodziny dostaliśmy w sumie po 4 stówy, fajne buty i trochę słodyczy. Oczywiście nie oczekiwaliśmy niczego wielkiego, ale jak już coś się dostało to się tym tutaj chwalimy. Mi (Piotrkowi) akurat przydadzą się nowe buty, bo ostatnio w jednych zrobiła mi się dziura w podeszwie i poszły do śmieci, a drugie zaczęły się rozlatywać. Poza tym - mame zrobiła nam fajnego torta z okazji stracenia ulgi studenckiej.

Dawno takiego torcika nie dostaliśmy *.*


Dodatkowo - od wujka dostaliśmy po 50€ ;D

















- Paweł - 7 kwietnia dostałem pierwszą wypłatę za pracę w Auchan. Było to mniej więcej 2700 złotych, po odjęciu wszystkich pierdół, które trzeba spłacić (jak podatek czy inne tam rzeczy do pracy, ubezpieczenie i tak dalej). Myślałem, że będzie tego trochę więcej, ale dobre i to, bo w każdym razie, w maju podobno mam dostać większą wypłatę, z tego względu, że dostałem podwyżkę i do tego dojdzie mi premia, więc mam nadzieję, że będzie to ponad 3000 złotych.

Takie coś dostałem na święta z pracy c:

- Byliśmy u znajomych na "imprezce bez okazji" i musimy przyznać, że mieliśmy niezłą przygodę... Kiedyś o tym pewnie wspomnimy, ale głównie chcieliśmy się pochwalić zajebistymi prezentami jakie od nich dostaliśmy z okazji urodzin. Pewna część prezentu najmniej przypadła nam do gustu, ale dodatek ten został dodany w formie żartu, więc na luzie mogliśmy to wyjebać do śmieci. Poza tym mieliśmy też okazję dać prezent od siebie dla przyjaciółki, którym były puzzle 3D z zegarem w formie sowy. Poza tym to fajno było.

Chyba nie trzeba pokazywać palcem co wyjebaliśmy do śmieci xD

- Paweł - Na urodziny dostałem od Ari taki oto czołg do złożenia, który jest domyślnie na piwo, ale że kubitka wiedziała, że nie specjalnie przepadam za alkoholem - dołożyła mi Coca-Colę (i inne jakieś pićka). Cały ten czołg był do złożenia i muszę przyznać, że jest to naprawdę bardzo fajny prezent... Aż mi trochę głupio, że ja dałem jej coś "słabszego". Mimo to - kiedyś jeszcze się odwdzięczę.

Mam pićko :3

- Pożegnaliśmy się z Ari i jej wkładem w tworzeniu postów na naszym blogu. Ja tam średnio dobrze wspominam tą współpracę... Ogólnie to całe "pożegnanie" możecie przeczytać >TUTAJ<, wraz z małym żalem ode mnie. Tak na marginesie - wiem, że nie ma tu zbyt wielu chętnych, ale z racji, że zwolniła się posada to może ktoś kreatywny chciałby napisać z jednego, albo dwa posty? Oferujemy "pracę" w młodym i dynamicznym zespole, oraz owocowe czwartki!

Tak prezentuje się pościk pożegnalny c:



Ależ się namęczyłem nad pisaniem tego posta... Jeszcze jakby mi się chciało pisać magisterkę tak jak to, to już by było super. Natomiast jeśli chodzi o to jak się zapowiada kolejny miesiąc to można powiedzieć, że nawet ciekawie. Na pewno będzie o czym pisać, ale oby tylko o tych dobrych rzeczach. Fajnie by było, gdybym doczekał się w końcu lepszego neta u siebie na stancji, ale też nie ma co tego pospieszać. W każdym razie, jeżeli w następnym miesiącu będzie tak samo fajnie jak w tym co się właśnie skończył, to będzie zajebiście. Klasycznie obczajcie sobie bonusa na koniec i do zobaczenia za miesiąc!

BONUS:

Fajne zajomczky u swej kubity widziałem ;3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz