czwartek, 8 kwietnia 2021

Jak efektywnie zarabiać Srebrne Lwy w War Thunder?

Miniaturka z filmu o zarabianiu chamsko użyta w poście xD


Na wstępie powiem że nagrałem już poradnik do tego tematu, który dam tutaj poniżej, gdyby komuś nie chciało się czytać:



Sprawa zarabiania Srebrnych Lwów w War Thunder wygląda prosto, ale poświęciłem na to dobre parę miesięcy testując i zauważając pewne mechanizmy w grze, które powinny być bardziej widoczne albo gdzieś wytłumaczone graczowi przez twórców na samym początku. Ale że większość graczy narzeka na brak kasy, tak więc ja podjąłem się tego, żeby jakoś temu zapobiec i po wielu próbach udało mi się dojść do tego, aby stworzyć pewien schemat w którym można zarobić sporo Srebrnych Lwów w krótkim czasie albo raczej międzyczasie.

Kasa zarobiona w 4 miesiące sporadycznego grania. Byłoby o jakieś 3mln więcej, ale nie wytrzymałem i kupiłem parę maszynek xD

Na wstępie powiem że przyda się stworzyć szablon, który nazwijcie "NAPRAWA", a drugi "ZARABIANIE". Z tym szablonem ZARABIANIE nie ma wymogu, żeby go tworzyć bo to zależy od tego jakim wy stylem gracie. Szablon NAPRAWA jest niezbędny, ponieważ w nim będą znajdować się zepsute maszyny, które wymagają naprawy, ale żeby tej naprawy wymagały najpierw należy odznaczyć taką opcję jak automatyczna naprawa. 
 
Szabloniki gotowe :D

Najważniejsze!

Zapytacie się pewnie: "Po co jest ten szablon naprawa?"... Otóż jest on po to, bo jest taka umiejętność w "mózgach" załogi, która daje możliwość szybszej naprawy - czy to na lotnisku, czy to w hangarze - i też ma wpływ na stopień naprawy według ery.
 
Niżej jest "Stopień naprawy", który ma wpływ na naprawianą erę ;)

Im bardziej twoja załoga ma rozwinięte umiejętności naprawy i stopnia naprawy, tym szybciej naprawią się twoje maszyny, ale to też zależy od tego który szablon będzie otwarty, bo najszybciej naprawiają się te maszyny, które są w otwartym szablonie i to bez względu na to czy gra jest włączona czy nie. Po prostu najważniejszy jest zostawiony otwarty szablon, bo w nim maszyny będą się najszybciej naprawiać. Za każdym razem kiedy będziesz wychodził z gry zostawiaj swoje najcenniejsze maszyny albo najdroższe albo ulubione na tej zakładce, żeby się naprawiały przez noc albo kiedy nie grasz, bo dzięki temu będziesz mógł częściej je używać. Pozostałe maszyny, które nie są włączone w szablonie będą się naprawiać trochę wolniej, ale i tak będą się naprawić jakimś ustalonym tempem, że wcześniej czy później się naprawią (co może zająć do tygodnia).
Sposób na zarabianie jest taki, że należy mieć wyłączoną funkcję naprawiania automatycznego maszyn i grać każdą z maszyn jak leci dopóki nie zostaną zniszczone i będą wymagać naprawy. Nikt nie gra wszystkimi maszynami naraz codziennie, więc każdy możliwy rozwalony samolot, czołg albo statek który sam się naprawi daje ci bonus za który musiałbyś zapłacić gdyby była włączona automatyczna naprawa.
 
Byłoby więcej, ale parę maszynek już mi się naprawiło :P

Dzięki takiemu zabiegowi ja sam osobiście wychodzę na plus tygodniowo na kwotę 200 000 Srebrnych Lwów (w zasadzie, wliczając zarobioną kasę z bitew to wychodzi jeszcze więcej) i to bez konta premium. Każda maszyna, która ci się po jakimś czasie naprawi, bierzesz ją w zakładce zarabianie i zużywasz w grze dzięki czemu tylko zarabiasz. Co prawda Srebrne Lwy idą jeszcze na uzupełnianie amunicji, ale na to już się nic nie poradzi, bo bez amunicji nie da się grać, a amunicja sama się po jakimś czasie nie uzupełnia niestety. Ja gram tylko raz na jakiś czas i jestem bardzo zadowolony z tego sposobu, bo wcześniej jakieś 2 lata temu grałem z automatyczną naprawą i zawsze brakowało mi pieniędzy na zakup nowych maszyn, a dzięki temu rozwiązaniu mam na każdą maszynę i nie muszę się martwić o to, żeby dłużej grać, żeby wyjść na plus. Dobrym sposobem jest też czekać z tymi zarobionymi pieniędzmi, aż pojawią się przeceny w War Thunder, które najczęściej są dawane na urodziny War Thunder gdzieś na początku listopada
 
Tak to wyglądało w 8 urodziny WT w 2020 roku :D

Mam nadzieję że pomogłem wam z tym problemem niedoboru Srebrnych Lwów w tej grze i będzie was stać na wszystko co chcecie. Jak chcesz odwdzięczyć się za moją pomoc to bardzo będę wdzięczny jak w jakiś sposób mnie wesprzesz, polecając (mojego bloga, a w szczególności kanał YouTube) lub rzucając pieniążkiem(z prawej strony bloga masz baner ze skarbonką "Wesprzyj nas!").
 
Życzę miłego dnia i powodzenia w grze. 

2 komentarze: