poniedziałek, 1 lutego 2021

Zdzichowy Miech #58 (Styczeń 2021)

Tyle ostatnio śniegu nawaliło, że aż dziwne :o

Hejo ludzikowie! Ależ ten pierwszy miesiąc nowego roku szybko nam zleciał. Ledwo co napisaliśmy ostatniego posta, a tu już trzeba pisać kolejnego. W sumie nawet dobrze, bo ten miesiąc nie był specjalnie ciekawy. Co prawda mamy teraz sesję, ale sesja na naszej uczelni to kpina, więc wszystko pozaliczane i nie ma się czym przejmować. Nareszcie będziemy mieli jako takie ferie zimowe. Możliwe, że nawet pojedziemy sobie do domu. W każdym razie - dobrze zapowiadają się najbliższe dni. Dobra... Przejdźmy do dalszej części posta.

KOMENTARZ MIESIĄCA:

Ten nasz poradnik stał się dość popularny ;D



- Specjalnie dla dziewczyny załatwiałem pewną roślinkę, która nazywa się żyworódka. Ciocia ogarnęła mi dwie sadzonki, dzięki czemu my także mogliśmy bawić się w "roślinki". Niestety, w tym wszystkim było zbyt dużo nieogarnięcia, więc jakoś tak wyszło, że mniej więcej w tym samym czasie zwiędła zarówno nasza roślinka, jak i mojej dziewczyny. Tak łatwo się nie poddamy i w niedługim czasie ogarniemy sobie to jeszcze raz.

Nie po to nic nie robiłem, żeby sobie zwiędła xD

- Skończyliśmy cały serial "Breaking Bad". Na spokojnie możemy powiedzieć, że było warto. Dużo zwrotów akcji, fajne postacie i ogólnie non-stop było coś ciekawego. Każdemu polecamy obejrzeć ten serial, bo oprócz tego, że jest znany to i fajny.

Serial ma dużo memowych momentów ;D

- Możemy lekko się cieszyć, albowiem wbiło nam już 2300 SUBÓW! Mały sukces i to bardzo mały, bo trochę trzeba było czekać, aż te suby się uzbierają, ale ostatecznie ważne że coś z tego jest. Szkoda tylko, że ci nowi subskrybenci jakoś niespecjalnie się udzielają.

Niby jakiś tam jest wzrost oglądalności itd. :P

- Obejrzeliśmy film "El Camino", który jest tak jakby kontynuacją serialu "Breaking Bad", ale pokazuje losy innego bohatera. Co ciekawe - film ten powstał po dość długiej przerwie, ale nie było tego specjalnie widać. Film można bardziej potraktować jako odcinek bonusowy do wcześniej wspomnianego serialu. Także polecamy obczaić.

Pewnie coś w tym stylu było xD

- Nie wiem jak Wy, ale ja w tym miesiącu miałem możliwość pójść na uczelnię i pobawić się zabawkami dla dużych chłopców. Były to chyba najprzyjemniejsze zajęcia jak do tej pory, bo było można się nieźle pobawić. Miałem rozkładanie i składanie broni, a także strzelanie z broni laserowych i z pneumatycznych (takie dziwne wiatrówki). Jeszcze skromnie się pochwalę, że wygrałem mały turniej w szybkości celnego strzelania z laserowego Glocka, spośród 10 osób.

Beryl i pistolet Vis c:

- Zaczęliśmy oglądać serial pod tytułem "Zadzwoń do Saula" i w sumie go praktycznie skończyliśmy. "Praktycznie", bo w tym roku ma wyjść ostatni sezon. Serial taki o. Dzieje się w tym samym uniwersum co "Breaking Bad", aczkolwiek serial jest trochę nudniejszy. Tutaj więcej już jest gadania niż akcji, ale też jest spoko.

Owszem... Była tam z jedna irytująca postać ;D

- Pewna osoba (Vokemo), zainteresowała nas pewnym serialem, więc go także obejrzeliśmy w tym miesiącu. Chodzi tutaj o "Close Enough", które jest robione takim samym stylem co "Zwyczajny Serial" z Cartoon Network. Jednak ten serial jest bardziej przeznaczony dla dorosłych. Fajnie są poruszane tematy "dziadzienia" przez 25-30-sto latków, którzy pragną być jeszcze jako tako na czasie. Warto obejrzeć.

Często trafiają się strasznie dziwne momenty xD


Nie mam już o czym pisać. Z resztą to co napisałem to i tak przyszło mi stworzyć w bólach i cierpieniach. Mało brakowało, a pochwalilibyśmy się tylko tym co obejrzeliśmy. Jak widać - wszystko dobrze się skończyło i możemy skupić się na kolejnym miesiącu. Zobaczymy na ile to prawda, ale możliwe, że w kolejnym poście z tej serii będzie więcej rzeczy do pochwalenia się. Dzięki sesji, której praktycznie nie mamy - będziemy mieli sporo czasu wolnego i może uda nam się zrobić pewien film, którego montaż idzie jak krew z nosa. Dobra, ja chcę spać, także dzięki, że ktoś raczył dotrwać do końca i do zobaczenia za miesiąc.

BONUS:

Szkoda, że nie mogę sobie tych modeli zajumać z uczelni ;-;


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz