poniedziałek, 15 maja 2017

Zdzichowe Bazgroły #7 (Studia)

Taaakie fajne notatki robiłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Witam, część i czołem o podłogę. Tym razem przychodzimy do Was (a raczej Wy do nas) z czymś o wiele ciekawszym i ładniejszym. To co zaraz zobaczycie, to efekt nudy na studiach, na nudnych wykładach. Nie jest tego dużo, ale nie zawsze miałem czas, aby coś nabazgrać. Mimo wszystko mam nadzieję, że komuś się to spodoba. Oczywiście wzorowałem się zazwyczaj na jakimś rysunku, więc nic z tych rzeczy nie narysowałem z głowy.


Rys. 1

Ten rysunek u góry jest praktycznie pierwszy, jaki narysowałem będąc na studiach. Raczej go kojarzycie, bo był w którymś tam Zdzichowym Miechu.

Rys. 2


To zapewne też już widzieliście, ale nie zaszkodzi popodziwiać tego arta jeszcze raz.

Rys. 3


Tego to raczej już nie widzieliście. Chociaż widzieliście, tyle że w moim notesiku.


Rys. 4


To też widzieliście, chociażby w obrazku tytułowym tego posta albo gdzieś jeszcze, ale nad tym nie chce mi się zastanawiać. Po prostu lubię ten obrazek. [Ciekawe, dlaczego? ;3]


Rys. 5


Tego to już raczej na pewno nie widzieliście. Z tego rysunku średnio jestem zadowolony. Głównie to zjebałem prawą gąskę IS-3. No cóż, mówi się trudno. Trzeba cieszyć się z tego co się ma.

Rys. 6


Ten piesek troszkę dziwnie wyszedł, ale mimo wszystko jestem z niego zadowolony. Bardzo uwielbiam owczarki niemieckie długowłose. One są przezajebiste!

Rys. 7


Jak ktoś zna piosenkę pt. What is Pootis?, to ma u mnie plusika. Szczególnie Heavy'k będzie bardzo uradowany.

Rys. 8


To pewnie widzieliście gdzieś w internecie, tyle że mówił on coś innego. Ja zrobiłem swoją wersję.

Rys. 9


Znowu namaziałem Sexy Twilight, tyle że w wersji ludzkiej. Nawet wyszły mi te krągłości ( ͡° ͜ʖ ͡°). 
[Wcale nie koniecznie, bo przód jej rozwałkowałeś, a tył....rozciągnąłeś, jakby kręgosłup nie istniał]

Rys. 10


Princess Ember... Fajna smocza dupeczka z niej. Dlatego też nie mogłem się powstrzymać i postanowiłem ją narysować. Nawet bardzo jestem z niej zadowolony.

Rys. 11

Na koniec takie gówienko ode mnie, które rysowałem w Paint'cie podczas ważnej konferencji z Madzią. Wyszło... nawet spoko... [O Ty mały, wredny, podstępny, przebiegły, nikczemny...]


Rysunki od 1 do 10 były rysowane na kartce formatu A5. Mam nadzieję, że wszystkie rysunki się Wam podobały, gdyż aby je narysować troszkę musiałem się postarać. Jak za miesiąc nie ukażą się kolejne Zdzichowe Bazgroły to można powiedzieć, że ten post był ostatni. Następne posty z tej serii mogą pojawiać się co jakiś duży odstęp czasu. Jeszcze raz dziękuję Wam za zmarnowany czas na podziwianie tych gówien i możliwe, że kiedyś jeszcze coś się pokaże.

Brohoof /)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz