piątek, 19 maja 2017

KLACZE I OGIERY... ZAPRASZAM NA QUIZ!!!

Przed Wam fajna zabawa ^^



Tak... Dobrze przeczytaliście...

QUIZ


I to nie byle jaki QUIZ, ale jest to quiz ze znajomości filmu:

☆1000 SUBÓW!!!☆ - Historia kanału, Analityka i Q&A

Zgaduję, że większość już mówi coś w stylu: "Upsss..." ;D
Mimo wszystko zapewniamy Was razem z Madzią, że żadnych kar i nagród nie przewidujemy. Z resztą, właśnie to Madzi powinniście podziękować za to, że stworzyła ten quiz. Jest to jej pierwszy tego typu quiz i kto wie, może kiedyś będzie robić tego więcej. Także drogie kucyki, serdecznie Was zapraszamy do rozwiązywania tego Quizu:


Jak go rozwiążecie to miło by było, gdybyście w komentarzu pod tym postem napisali, ile uzyskaliście procent. Z racji, że ja jako pierwszy dotknąłem tego quizu, podzielę się z Wami moim (ja jako twórca tego filmu na 1000 widzów) wynikiem:

Żal, c'nie? xD

Wynik taki, jakbym ze znajomości własnego życia dostał 4 xD
Na sam koniec, łapcie od Magdy słodziutką Twilight:

Sam cukier ;3

6 komentarzy:

  1. Uzyskałem 64%. Chyba nie jest tak źle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem xD
      Wychodzi prawie na to że oglądałeś połowe filmu xD

      Usuń
    2. A w waszym przypadku wyszło na to, że sami (s)twórcy filmu znają jedynie jego większość xD Jak to możliwe? Do teraz zadaję sobie to pytanie c:
      Czy to możliwe, że aż tak łatwo szło was wyrolować xD

      Usuń
    3. Niestety Madziu... Mamy słabą pamięć, a ten film był bardzo dawno temu ;D

      Usuń