poniedziałek, 2 stycznia 2017

Gdyby Madzia była bardziej przykładna....- wyniki testu

....to nie przedkładała by przyjemności nad pracę c:

Ladies and Gentlecolts (czyt. 'Lejdis end dżentelkolts'), Klacze i Ogiery, Czytelnicy Bloga.....
Po dwóch miesiącach (wtedy ogarnęłam, że należałoby to napisać :T) dłuuugim czasie oczekiwania postanowiłam wreszcie zabrać się za pisanie posta z wynikami testu będącego w jednym z postów rocznicowych. Muszę was zaskoczyć, bo rozwiązania tego sprawdzianu na miarę matury podjęły się AŻ DWIE OSOBY!!!

Are you kidding me, right? :>

Nie, nie żartuję. Jestem w sumie zaskoczona, że chciało im się. Test był pisany z taką intencją, aby nikt się tego nie podjął i nie miałabym tym samym potrzeby napisania kolejnego posta. A teraz?

Dzięki Zdzicho(m)wi [Piotrkowi] oraz Maciejowi jestem zmuszona siedzieć i pisać podsumowanie tego. Na dodatek czeka na nich obiecana niespodzianka xD
No tak, mogłam się tego spodziewać. A zatem przejdźmy do rzeczy: 

Test był przygotowany w taki sposób, aby każdy mógł cokolwiek trafić, zgadnąć, wymyślić, spisać z czasoprzestrzeni. Nie posiadał on ani dobrych, ani złych odpowiedzi. Były tylko poprawne i mniej poprawne ;3

Zatem bez dalszego przedłużania i próby pisania posta długości jednej z autostrad- oto odpowiedzi, których udzielili uczestnicy testu- pułapki ^^

Już wiadomo, że ktoś się nudził :P

Udzielę teraz "fachowego" komentarza, a nie tak jak bywa w szkole (dobrze, źle, nie tak jak wszyscy :T):
* Anka faktycznie rzucała się w oczy, ale bardziej mnie bawią te literki pisane przy użyciu Shifta :P
* Piękna argumentacja ;-; Twilight byłaby z Ciebie dumna (ale jej nie ma :x)
* Godzina- prawidłowa (w moich założeniach tak miało być :v). Argument- z czasoprzestrzeni c: To bardziej godzina, o której przymuszają(li) mnie do siedzenia i nagrywania (czyli w sumie ma to związek z pracą xD Ale taki argument też nie głupi, a bardziej wiarygodny ;3
* Piękna odpowiedź, aż łezka się w oku kręci :') A propos tego HL2, to chętnie bym jeszcze pograła...
* Dokończenie zdań- oczywisty klasyk. I łatwe zdobywanie punktów, rzecz jasna. Tu dodam tylko, że literki były nieprzypadkowe (Z- Zdzichowie, M- Mixerowicz, B- Bleezer, E- Enzo). Eh, kiedyś było inaczej, a teraz to już historia :v
* Też, aczkolwiek odpowiedź jest niepełna, ponieważ ja KOCHAM słuchać muzyki, to jak uzależnienie ;3 I też może być tak, że tytuł posta to fragment piosenki z serialu MLP (odcinek o zjeździe rodziny Apple i budowie stodoły). Ale wg. mnie odpowiedź jest? JEST. Trafna? TAK c:
* Owszem, nadal nie mam pojęcia: jak? Dlaczego byli nieśmiertelni? Za co? Zemsta wkurzonego kierowcy musiała się skończyć użyciem Orbital Friendship Canon, ale i on okazał się niewystarczający na natychmiastowe unicestwienie....kiedyś im się odpłacę za tę zniewagę...:>
* Szczerze, to za datę rozpoczęcia pracy można uznać właśnie ten okres. Fakt, że można by za to uznać datę pojawienia się pierwszego posta rocznicowego, ale po co się niepotrzebnie wpędzać w błędy. Odpowiedź zdecydowanie prawidłowa :D
* Mistrzynią....już Cię lubię xD Ocena odpowiedzi: 11/10
* Kalendarz kochany.....to mi przypomina, że już nie mam go na ten (2017 :P) rok i pewnie wypadałoby wydrukować nowy :x Błagam, aby gościowi znowu się chciało takie cosio zrobić ;-;
* Tym zajmiemy się później xD


Prosto, krótko i na temat xD
Uuuuu, to nie powinno mi długo zająć :P Let's do this:

* Phi, ciekawe, kto Ci to powiedział.... <nerwowo rozgląda się, unikając kontaktu wzrokowego>
* Owwwwww ;3 A uzasadnienie- takie samo jak moje na zadaniach z chemii :P
* S-s-s....skąd wiesz?!!? <szeptem, tak, aby nikt nie słyszał> Ten pan za dużo wie, potrzebny nam teraz van, koc, chloroform i las. Tak, van ma być wygodny.....macie tylko limuzyny? No dobra ;)
* Zaszalał. Ale szkoda, że już w WT sobie nie pogram :v Why Komputerku, why? I dlaczego musiałeś mi o tym przypomnieć Piotrze? ;-;
* Check <w myślach> Ściągał, czy nie? Oto jest pytanie :P
* Tak między nami powiedz, ile czasu zajęło Ci szperanie za dokładnym numerem odcinka w internecie? xD
* Mówienie o sobie w trzeciej osoby to już zalążek do rozpoczęcia mówienia głosem Canterlockim. Powinieneś bardziej uważać :) Kierowca też nie powiedział ostatniego słowa....c:
* Skąd wiesz, że to na pewno wtedy? <znowu szpetem> Mówiłam, że należy ptaszka uciszyć. Dopisać do listy słodycze, najlepiej mordoklejki xD
* Tak, kocham Terrarię, chociaż na multi lubi wariować i się zacinać :P Ale mój świat na single player wymiata [ta skromność xD]
* Podobno pieniądze szczęścia nie dają, ale za pieniążki można sobie kupić przypinkę, a to już szczyt szczęścia (szczególnie ta piękna przypinka z Twilight ;-;)
* Gdzie mi tu z tym lennymi!?


A niech się Maciej pocieszy :P

Zadowoleni z rezultatów? To jeszcze nic! Oceny końcowe prezentują się następująco:
~ Maciej otrzymuje ogólną notę 8,99999999/10
~ Zdzichu(ów) "Piotreg" (Dwóch)- 8,59898989/10

Dlaczego tak? Po pierwsze nie mogę nikogo faworyzować. Po drugie Maciej naprawdę się postarał, co widać po ilości tekstu. Po trzecie: większość odpowiedzi omawiałam z Piotrkiem osobiście na pogawędkach, więc miał łatwiej. Chociaż dla niego spory plus za spamiętanie tego +


Znów specjalnie dla Macieja xD
Teraz przydało by się udzielić odpowiedzi na ostatnie pytanie. Dlatego zgodnie z umową oto i one:
*Szczerze, to nie mogę dokładnie określić dokładnej daty dołączenia do fandomu, bo oglądając z początku serial po polsku na MiniMini nie miałam pojęcia, że za tym stoi tak ogromna i wspaniała społeczność. Za moje dołączenie można by uznać okres premiery trzeciego sezonu MLP, mniej więcej w połowie Wtedy to zaczęłam sama szukać w internecie dalszych odcinków (bo w TV się powtarzały, więc stwierdziłam że musi być coś dalej) i natrafiłam na FGE. A potem już z górki :P
* Co mam na sobie? No dobra, ale nie lepiej byłoby pokazać? W sumie....


*gasp* Nawet wyszło ;-;

To uczucie, kiedy twoje nogi są bardziej fotogeniczne od twarzy :P

Tia.....może już wystarczy wam...."mnie" ;3

Za moje zdjęcia wiecie, komu dziękować. Bo serio, nie cierpię robić sobie zdjęć :x
Takich niespodzianek się chyba nie spodziewaliście ;3

Więc tak oto wypełniam swoje postanowienie noworoczne i staram się być bardziej przykładna. Co z tego, że powinnam w sumie zamiast kończyć posta pisać interpretację. Albo uczyć się na chemię c:

Pozostawiam was z wynikami, więc cieszcie się i radujcie :P Może wkrótce znów coś napiszę...

2 komentarze:

  1. Super pościk ;D
    Dziękuję za te śliczne zdjątka ;3
    Moja ciekawość została zaspokojona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny post. Opłacało się czekać na wyniki. A te dwie Fluttershy po prostu przepiękne (każda powoduje u mnie szerszy uśmiech). Nie spodziewałem się takiego wyniku ale muszę powiedzieć ,że test bardzo mi się podobał. Dziękuje za te dwie Flutterki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń