czwartek, 21 stycznia 2016

Magda melduje się! Co teraz?

Kiedy tłumaczą mi, że pisanie posta jest "easy"!


Skoro dostałam taką możliwość, to trzeba ją wykorzystać. Muszę się tylko pilnować, żeby nie pisać za dużo, bo nikt tego nie przeczyta. Jedziemy!

 <<<<No, może nie o taką jazdę mi chodziło, ale do rzeczy.

Jak już zdążyliście zauważyć (albo nie, nieważne) mój nick to Magda Bojler, ale Magda wystarczy. Niby uczę się i mam napięty grafik, ale jeśli chodzi o takie zajęcia, to dla mnie czysta przyjemność. Jestem, jak na razie, jedyną dziewczyną w tej Zdzichowej elicie dla wybranych.
Mogłabym się tu o sobie rozpisywać, ale to jest blog o Zdzichach, więc ujmę to tak:




Znam Zdzichów już *szuka po pamiętnikach, sprawdza kalendarz* właściwie, to byłoby już okrągły rok. O trzeba by to uczcić.


 Mogę tak wrzucać gify non stop xD

Ale moja współpraca z nimi zaczęła się we wrześniu, więc nie wiem, co ja chcę świętować. 
Przedtem widzieli tylko, że od czasu do czasu coś skomentuję u nich na kanale, oglądam ich nagrania, nawet wygrałam konkurs z okazji setnego odcinka Team Fortress 2. Tu można sprawdzić  (to było całkiem przypadkiem :P). 

Po przerwie wakacyjnej zauważyli, że nadal się nie odczepiłam poddałam i nadal oglądam ich poczynania przy grach. Do dzisiaj właściwie nie ustaliłam, co lub/i kto skłoniło ich, aby się ze mną skontaktować. Wiem, że z całą pewnością nie kierowali się zdrowym rozsądkiem, bo nikt na trzeźwo by do mnie nie napisał. No chyba, że tak przez przypadek samo się kliknęło :D


Teraz nie wyobrażam sobie swojego życia, gdyby nie tych Dwóch Zdzichów :D Dzięki nim przestałam być taka niezauważalna w internecie, gram w gry jak opętana i co najważniejsze: NIGDY SIĘ NIE NUDZĘ xD

Pomimo, że ten tekst nie jest za długi i tak nikt go nie przeczyta, więc macie jeszcze jednego gifa.

Oto wy scrollujący moje wywody, wiem o tym :3

4 komentarze:

  1. Akurat od razu jak zobaczyłem ten post nie przescrollowałem go tylko ładnie i grzecznie po kolei go przeczytałem :P
    A tak ogólnie na temat posta ---> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, istnieją wyjątki od tej reguły, jesteś ewenementem w tej dziedzinie xD
      A mówiłam, że idę w jakość :D

      Usuń
  2. Zgłaszam, że dzielnie przeczytałam posta! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wytrwałości, dołączyłaś właśnie do grona ewenementów tuż obok Zdzicha. Dziękuję bardzo za przeczytanie mojego posta, mam nadzieję, że się podobał :D

      Usuń