sobota, 23 stycznia 2016

Koniec Jest Bliski

Oto Magda B. Magda B sobie siedzi i nic nie robi. Żartuje! Jest bardzo fajna, jest przedstawicielem naszego gatunku, w dodatku bardzo dobrym. Zdzichowie też są w miarę miarę, a nawet lepiej niż nawet. Ten post nie ma sensu.


Na górze róże
Na dole fiołki
Magda B siedzi przed laptopem
I zabija zajączki
Pomylił się mi Minecraft
z Terrarią
Magda nocą i dniem
Zbiera serduszka
By zanieść je do swego łóżka
Po czym się prześpi
I HP odnowi
Żartuje ogółem
Bo na Terrari się nie znam
A nawet nie wiem
Czy tam coś takiego
ISTNIEJE.

2 komentarze:

  1. Kolego MIXERWICZU, masz rację! Często lubię sobie siedzieć, nic nie robić tylko odpoczywać, słuchać muzyki albo twoich i Zdzichowych rozmów. To pozwala się uspokoić, wyciszyć i zregenerować siły. Post ma jak najbardziej sens, tylko ludzie nie mają do niego klucza interpretacyjnego.
    Drogi MIXEROWICZ chciał mnie jak najgoręcej przywitać w ekipie. Z tej okazji ułożył jakże zgrabny i niczego sobie wiersz. W tym oto poemacie zawarł to, że ostatnio dosyć często grywam w Terrarię.

    Mnie też jest bardzo miło, że mogłam dołączyć do bardzo radosnego i jakże zacnego grona na tym blogu. mam nadzieję, że będzie nam sie razem dobrze pracowało i nigdy nie zabraknie nam niczego potrzebnego (tak, życzę ci po kryjomu tego twojego Wiedźmina 3).
    Masz racje: Koniec jest bliski, koniec 'pustki na tym blogu' jest bliski :D
    IMPREZUJEMY!!!!!!

    OdpowiedzUsuń