poniedziałek, 24 października 2022

Klawiatura Pawła ⌨

Taką klawe dostałem od Ari c:

Omawianą przeze mnie klawiaturę, której nazwa to "SPC GEAR GK530 Tournament Kailh Red RGB", dostałem od dziewczyny, która z kolei dostała ją "w zestawie" podczas kupowania sobie komputerka. Z racji, że ogarnęła sobie własną klawiaturę i myszkę, to te cudeńko postanowiła dać mi. Normalnie nie mogłem uwierzyć, że chce mi dać taką zajebistą klawiaturę, tak bez okazji. Jednak, skupiając się bardziej na klawiaturze to dostałem ją na początku sierpnia 2022 i korzystam z niej do tej pory. Można powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony z tego "kawałka komputera". Przyciski bardzo miło się wciskają, a podświetlenie klawiszy jest normalnie miód malina. Porównując klawe do poprzedniej, którą było dane mi korzystać na spółkę z Piotrkiem to jest o wiele lepsza. Klawisze się nie zacinają... Jest ciężka i się nie przesuwa... Ma haczyk do wyciągania klawiszy... Klawisze o wiele lepiej podświetlone... I nie wiem co jeszcze mogę wymienić. Bardzo solidna w skrócie mówiąc. Ponieważ nie była kupowana osobno to jej cena nie jest do końca wiadoma, ale sprawdziłem w internecie i z tego co widziałem to jest warta jakieś 200-300 złotych, więc muszę przyznać, że klawiaturka z wyższej półki, co z resztą czuć pod palcami. Z tego co widziałem to ta klawa ma nawet własne oprogramowanie do pobrania, które pozwoliłoby programować przyciski i inne takie bajery, ale nie chce się w to bawić, bo podstawową funkcję spełnia bardzo dobrze. Jakby kogoś interesowało więcej szczegółów na temat tej klawiatury to >TUTAJ< daję odnośnik do strony producenta, gdzie wszystko jest ładnie opisane. A teraz prezentację klawy zaczniemy od danych technicznych.

Nooo... Trochę ma tych fajnych pierdół c:

A teraz nieco animacji jakie ona ma.



















No... Trochę tych animacji jest. A teraz przejdziemy do ogólnego wyglądu zewnętrznego.

Delikatnie zużyta c:

Parę razy aparat przecierałem, ale tego refleksu nie mogłem się pozbyć :/

"X" ma zjebaną zieloną diodę :c

Fajne korytko na kabelek, że można poprowadzić jak się chce c:

Klawa ma własny haczyk do wyciągania klawiszy :D


No i to by było raczej na tyle... Chciałem jeszcze znaleźć recenzje tej klawy na YouTube, ale wychodziły mi tylko inne modele, więc mówi się trudno. Ważne, że tutaj to jako tako nawet spoko zaprezentowałem.

2 komentarze: