UWAGA!
Przed publikacją tego posta, nasze "eksperymenty" pokazywaliśmy innym. Według ich opinii, to co zrobiliśmy (i robimy) w tej grze podchodzi pod bycie: psychopatą, Hitlerem, wariatem i inne tego typu stwierdzenia mające na celu podkreślenie naszej niestabilności psychicznej. Wszystko jest także wulgarnie ponazywane i znacząco odchodzi od normalności. Wobec tych oskarżeń możemy powiedzieć, że my tylko sprawdzamy możliwości gry i wciąż będziemy się tak "bawić", gdyż...
A nie prawdziwe życie ;)
Naszymi królikami doświadczalnymi są rodziny: DEBILE, Jebiący i Szmatex.
Na samym początku, mniej więcej nakreślimy jak wyglądają nasze doświadczenia naukowe. Po pierwsze musieliśmy stworzyć faceta i kobietę. Typek był najgrubszy jak się dało (wszystkie suwaki podczas tworzenia sima były przesuwane na max'a w tą stronę, w którą dany efekt powiększał jego twarz), natomiast babka była najchudsza (analogicznie co z gościem, tyle że w przeciwną stronę). Niestety, prawdę mówiąc sami się trochę w tym pogubiliśmy, bo z czasem robiliśmy takie krzyżówki, że nie wiemy już kto z kim sypiał i kto czyim jest dzieckiem. Do tego wszystkiego używaliśmy takich kodów jak:
- maxmotives - sprawia, że wszystkie potrzeby simów są zaspokojone (no może oprócz wystroju),
- moveobjects on - pozwala na przenoszenie praktycznie wszystkiego w grze,
- boolprop testingcheatsenabled true - klikając (z Shift'em) na sima lub gazetę daje dostęp do ciekawych opcji,
- agesimscheat on - pozwala na natychmiastową zmianę wieku sima,
- forcetwins - sprawia, że rodzą się bliźniaki (zazwyczaj jakoś nie chciał działać),
- lockaspiration on - blokuje aspirację simów.
Używaliśmy jeszcze dwóch kodów, aby mieć kontrolę nad zwierzakami i móc anulować ich akcje, ale nie chce nam się szukać co to były za kody, gdyż nie miały one tutaj jakiegoś wielkiego wkładu. Oprócz kodów, używaliśmy także paru modów, które miały za zadanie ułatwić nam grę, a były to:
- Mod na krótszy czas ciąży,
- Mod na większą ilość simów w rodzinie,
- Mod na większą ilość simów przychodzących na zakupy do przedsiębiorstwa (w sumie nie używane).
Chyba to tyle jeśli chodzi o parę słów wstępu, więc przejdźmy teraz do pokazu:
Tak to się wszystko ogólnie prezentuje. |
Groby które znajdują się przed domem to zazwyczaj zmarli pracownicy przedsiębiorstwa, które wcześniej w tym domu funkcjonowało, lub normalnie wyglądający kochankowie simów z którymi były robione krzyżówki. Jeżeli się przyjrzycie to zauważycie, że te groby są złoto-białe. Powstają one tylko wtedy, kiedy dany sim ma platynową aspirację życiową i postanowił sobie umrzeć ze starości. Zazwyczaj, aby osiągnąć taki efekt, musieliśmy wskrzeszać danych delikwentów, wmówić im poprzez kody, że są zadowoleni z życia i dać im najwyższą posadę w pracy. Później blokowaliśmy aspirację życiową i gdy byli już staruszkami, wymuszaliśmy ich urodziny, przez co następnego dnia umierali zadowoleni z życia. Nie pamiętamy w jakim stopniu to wszystko pokazywaliśmy, ale też nagraliśmy coś z tego na 1 kwietnia, a oto ten film:
Teraz przejdźmy do pokazania Wam miejsca akcji:
Widok domu z dachem od przodu. |
Parter - 1/4. |
Parter - 2/4. |
Parter - 3/4. |
Parter - 4/4. |
Pierwsze piętro. |
Chyba cała rodzinka w komplecie. |
Umarło się im :P |
W sumie 52 simy. |
Kilka drzew genealogicznych, tej samej rodziny. |
Co ta gra odpiernicza to ja nie wiem xD |
Rodzinka "przed". |
Rodzinka "po". |
Czas na odpoczynek. |
Myyyk... Złoto-biała urna :3 |
Ale ich zmiotło z planszy xD |
Elegancki widok z prawej. |
Elegancki widok z lewej. |
To tyle co chcieliśmy Wam na chwilę obecną pokazać. Możliwe, że jeszcze jakiś post się pojawi z tej serii, ale to już zależy od naszego humoru. Mamy nadzieję, że wielu z Wam pościk się podobał i nie bierzecie nas za jakichś psychopatów. Także do następnego!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz