środa, 1 marca 2023

Zdzichowy Miech #83 (Luty 2023)

Loona z wypiętą dupą na "dzień dobry"? Czemu nie... xD

Dzień dobry... Jak komuś się takie widoki nie podobają to wybaczcie. Ostatnio zbyt często braliśmy arty od jednego twórcy, a przydałaby się mała świeżość. Natomiast, jeśli chodzi o to jak minął nam ten miesiąc - jak na mniej dni, niż w pozostałych miesiącach to się nawet sporo działo. Mieliśmy dużo pracy przy YouTube, a także innych duperelach. Mnie trochę zaczęła dobijać uczelnia, albowiem miałem pierwsze seminarium i trochę zwątpiłem w to studiowanie... ALE i tak będę coś próbował, żeby jakoś ten magister wpadł w me ręce. Tak poza tym to wydaje nam się, że z jednej strony ładnie kreatywnie coś robimy, a z drugiej to marnujemy czas. No nic - zapraszamy do czytania.

KOMENTARZ MIESIĄCA:

Szczerze to się nie spodziewaliśmy, że ktoś się do nas zgłosi :o



- Dzięki uprzejmości szanownego Pana Agenta (aka. Dr. Twilight) i Pana HuzarPL, dostaliśmy pieniążka na robuxy (waluta w grze Roblox), dzięki czemu mogliśmy kupić sobie fajne skiny w grze. Agent zafundował naszemu koncie SHAMBIARZ 1000 robuxów, a HuzarPL koncie ZdzichowDwoch - 800 robuxów. Różnica w kasie jest z tego względu, że podczas całego procederu zaszły pewne komplikacje i jedno konto musiało dostać trochę więcej. Skiny które sobie kupiliśmy, są co prawda furrasowe, ale za to da się na nie patrzeć.

Zrobieni na wojskOwO ;D

- Wbiło nam 3200 SUBÓW! Poprzednio, cieszyliśmy się z kolejnych 100 subskrypcji w grudniu, więc możemy powiedzieć, że trochę to przyśpieszyło (Mamy nadzieję, że nie jednorazowo...). Statystyki też w miarę ładnie wyglądają, także robi to małą nadzieję, że coś z tego będzie. Trzymajcie kciuki, żeby szybciej się to rozpędzało, a my dalej idziemy ciężko pracować nad kanałem.

Fajnie jest patrzeć na statystyki c:

- Piotr - Wyprowadził się współlokator, który rozjebywał krany na mojej stancji. Gościu rozwalił prawie każdy kran jaki mógł (oprócz "kibelkowego"), także można teraz współczuć tym, z którymi będzie teraz mieszkać. Oprócz tego miał wiele złych nawyków, jak na przykład gotowanie całego czajnika wody, wylewanie z niego przegotowanej wody, kilkukrotne płukanie i powtarzanie wszystkiego od nowa... Potrafił także siedzieć z 1-2h w łazience i zużywać ogromne ilości wody. Gdy się wyprowadził - współlokator wraz z właścicielem zaprosili mnie na opicie tego wydarzenia.

Ale pokój to miał ładniejszy od mojego :c

- Paweł - Prace szukałem gdzieś z cztery miesiące (z czego dwa ostatnie bardziej intensywnie) i w końcu coś znalazłem. Złożyłem w sumie jakieś 20 CV na różnych stronach i nikt się nie odezwał. Dodatkowo - zanosiłem te CV do różnych sklepów i innych takich, ale nikt się nie odezwał. Dopiero kiedy złożyłem CV w Auchan, po jakimś czasie do mnie zadzwoniono i poproszono o spotkanie. Powiedzieli, że mnie chcą i w ten sposób, po tak długim czasie, w końcu mam pracę. Mam nadzieję, że będzie spoko i po miesiącu chyba dam znać jak to mniej więcej wygląda.

Pewnie tak to się skończy xD

- W Tłusty Czwartek mogliśmy się nawpierdzielać w następujący sposób: Pioter - 14 pączków, Paweł - 6 pączków. Jeśli chodzi o mnie, to w samo święto grubasów zjadłem może z 8 pączków, a resztę w następnym dniu, a Paweł zjadłby 10, ale przyszedł do niego pewien gość i mu wyżarł. Chciał sobie jeszcze coś kupić, ale sklepy miały już wyprzedane wszystkie "opłacalne" pączki, więc dupa. Ogólnie to wyszło nie najgorzej.

Tak... To były te za 5 złotych :P

- Obejrzeliśmy "Zwyczajny serial". Bardzo fajna bajka, która miała dużo śmiesznych momentów, ale też i nudnych. Bardziej przedstawiała takie prawdziwe życie i problemy z nim związane, jak i farty które temu wszystkiemu towarzyszą. Był też wątek miłosny - jeden czy drugi - i mogło wyjść coś fajnego, ale twórcy nie wiadomo dlaczego postanowili to jebać. Tak to całkiem spoko bajka i jak ktoś się nudzi to polecamy.

Fajne rzeczy często odpierdalają xD

- Po dłuższym czasie, udało nam się stworzyć drugi odcinek "Zdzichowe Funny Moments". Naszym skromnym zdaniem wyszło o wiele lepiej, niż wcześniejsza część, ale zajęło to także sporo czasu. Teraz mamy w planach, starać się bardziej na bieżąco robić następną część, aby w dość szybkim czasie opublikować to co udało nam się uzbierać. Na oko, kolejny odcinek pojawi się pewnie też gdzieś za 2 lata, ale to zależy od tego czy będziemy dużo grać.

Jak ktoś już oglądał to i tak polecamy sobie odświeżyć ;)

- Obejrzeliśmy "Na noże". Taki tam detektywistyczny kryminał w którym fajne było pokazane poznawanie tego, kto jest zabójcą i takie tam. Miejscami nawet śmieszne, no i w sumie jest to trochę długi film, ale trzymający w napięciu i interesujący pod względem tego co się będzie działo. Polecamy nawet.

Jakiś tam byle jaki obrazek c:

- Po wielu radach od paru osób, w końcu postanowiliśmy założyć sobie TikTok'a. Dzięki temu, nasze filmy może trochę bardziej się rozpromują i kto wie - może to przyczyni się do tego, że na naszym kanale YouTube zacznie się zlatywać więcej osób... a przynajmniej taką mamy nadzieję. Filmów tam na pewno nie będziemy oglądać, bo to strata czasu i w naszej opinii #shorty z YouTube są lepsze. Będziemy tam dawać praktycznie to samo co na YouTube. Jak kogoś to interesuje to zapraszamy >TUTAJ<.

Najbardziej wkurwia te latające logo i "outro" :v



WoW... Nawet do późna w nocy nie musiałem siedzieć z tym postem. No, ale tak - końca czas nadszedł niechybnie. Jak widać, mieliśmy sporo ładnych rzeczy do napisania i teraz możemy zacząć gdybać, jak będzie wyglądał następny miesiąc. Dla mnie, z czasem będzie co raz mniej kolorowo, bo będę musiał zajmować się pisaniem pracy magisterskiej, a Paweł pewnie doświadczy ciekawych przygód w swojej nowej pracy. Poza tym będziemy jeszcze trochę ciężko pracować nad filmami, które opublikują się w pierwszy dzień kwietnia. Tak to Paweł miał się jeszcze pochwalić nowym mikrofonem od widzki, ale obecnie jest możliwość, że się rozmyśliła i dupa. Starajcie się zaglądać tu z miesiąc później, bo jest szansa, że aktualizujemy posta jak o czymś zapomnimy. Do następnego!

BONUS:

Po oglądaniu "Zwyczajnego serialu" tak się przypomniało ;D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz