czwartek, 1 września 2022

Zdzichowy Miech #77 (Sierpień 2022)

Tam... Bagno... ;D

Siemanko widzowie. Dzisiaj przychodzimy z pewną dawką informacji. Jak bardzo będzie to ciekawe - zależy od Was, aczkolwiek dla nas powoli zaczynają się spore zmiany. Przede wszystkim chodzi o to, że nasze drogi powoli się rozjeżdżają - w sensie moje i Pawła. Może mieć to wpływ na sporo aspektów naszego życia, a także na przyszłość kanału i tego bloga (i ogólnie naszej działalności "Zdzichów Dwóch" w internecie). Jednakże, ja ze swojej strony mogę zapewnić, że o bloga będę dbał tak samo jak do tej pory, a czy ten drugi nagle też zacznie (przecież nie będę pisał o jego "przeżyciach" w miechu jak mnie przy tym nie będzie) dodawać coś od siebie, to już jego sprawa. Ogólnie źle być nie powinno, ale rozważamy pewne opcje, które wcześniej nie braliśmy pod uwagę. Więcej szczegółów dowiecie się w przyszłych miechach lub na naszym kanale. 

KOMENTARZ MIESIĄCA:

Bardzo miła widzka ;3



- Paweł znalazł sobie nową stancję w Łodzi. Akurat tam, bo chce mieć blisko do swojej dziewczyny, a także bo jest tam w miarę tanio. Nie jest tam za ładnie, ale ważne że bardziej idzie się utrzymać za najniższą krajową, niż we Wrocławiu. Jak go naleci to w najbliższym czasie może walnie jakiegoś posta o tym jak wygląda jego melina.

Gdyby atomówka spadła na Łódź to straty pewnie by oszacowano na 23 złote i 19 groszy xD

- Po długim czasie, końcu mogłem odebrać dyplom ukończenia studiów. Wszystko nawet fajnie wygląda, aczkolwiek nadal pamiętam co mnie spotkało na tym jebanym i niesprawiedliwym egzaminie. W sumie ważne, że jakiś papier mam i mogę nawet się pochwalić, że już z niego skorzystałem, lecz czy efekt tego będzie pozytywny, dowiecie się w następnym miechu.
 
Pokazałbym jeszcze środek, ale za dużo prywatnych informacji :P

- Opublikował się stworzony przez nas VLOG, którego możecie obejrzeć >TUTAJ<. Omawialiśmy w nim wiele istotnych rzeczy, w tym - podsumowanie okresu od poprzedniego vloga, plany na przyszłość i odpowiadanie na pytania, które zostały wcześniej zadane przez widzów. Jak do tej pory, ten film wyszedł nam najdłuższy ze wszystkich z tej serii, ale powiedzmy, że ktoś wytrzymał i oglądał od początku do końca.

Kadr z filmu :3

- Wraz z rodzeństwem dziewczyny (trzema chłopakami), pojechałem do parku trampolin. Taka rozrywka nie jest tania, ale miałem to prawie za darmo (opłacone przez rodziców dziewczyny), gdyż w głównej mierze byłem tam jako opiekun. Sam zbytnio nie szalałem, albowiem w życiu już się raczej wybawiłem. No może trochę posłałem, ale chwila i się spociłem jak świnia.

"Skaku skaku" indeed c:

- Byłem w kinie na filmie "DC Liga Super-Pets". Była to kolejna atrakcja na jakiej miałem okazję być z braćmi mej dziewczyny w ramach "wycieczki". Przed filmem opierdoliliśmy sobie maczka, a jeśli chodzi o sam film to był taki sobie. Spoko rzecz do obejrzenia, ale fabuła była typowo płaska i przewidywalna. Nawet w bajce dla dzieci, starają się wepchnąć poprawność polityczną choć na szczęście tylko w nieznacznym stopniu.

Sądzę, że fajniejsze by było, gdyby były to różne rasy psów :P

- Ogólnie, z tego co widać to byłem u swojej dziewczyny na "wakacjach" i miałem okazję być na jakimś takim festynie rodzinnym, na którym główną atrakcją, były rzeczy związane ze strażakami. Sam byłem tam i przeważnie pilnowałem dzieciaków, a tak to bawiłem się także w fotografa i uwieczniałem całą tą imprezę. Tak to najfajniejszą atrakcją w tym wszystkim było dla mnie cięcie drewna, które akurat nie było na tej imprezie.

Mam nawet zdjątko w wozie strażackim c:

- Dość szybko udało nam się opchnąć naszą stancję pewnej dziewczynie. Cieszymy się z tego faktu, a zarazem trochę szkoda, bo już nie ma odwrotu i do 15 września musimy opuścić ten kurwidołek. Jako tako uprzątnie się ten zapierdziany barłóg i kto inny będzie musiał się tu pocić jak świnia w lecie i chronić swoje jedzenie przed robaczkami w kuchni. Z drugiej strony szkoda, bo akurat w końcu mamy jako tako normalnych współlokatorów. No, ale jakoś to będzie.

Nawet pasowałoby do naszego pokoju xD

- Stawiliśmy nowy serwer Minecraft. Tym samym rozpoczęliśmy nową edycję grania w MC. Praktycznie wszystkie pluginy jakie były na poprzednim serwerze, wrzuciliśmy do nowego, dzięki czemu łatwiej jest się orientować w terenie. Napisaliśmy nawet posta na naszej karcie społeczności, którego możecie ogarnąć >TUTAJ<. Mimo to, jakoś widać, że zainteresowanie serwerem nie jest zbyt wielkie.

Tak mniej więcej prezentuje się nasz serwer :3

- Wbiło nam 3000 SUBÓW i z tej okazji zrobiliśmy na szybko mały special. Jak jesteście ciekawi, jak w tamtym momencie wyglądał nasz pokój to możecie go obejrzeć >TUTAJ<, a poza tym to jeszcze raz dziękujemy wszystkim za każdego suba, albowiem bez ludzi byśmy do tego momentu nie dobrnęli. Teraz czas poczekać na kolejny tysiak, który mamy nadzieję, że szybciej wbije.

Takie pierdółki nam się pojawiły po przekroczeniu tej okrągłej liczby :3

- Po dłuższym czasie, w końcu udało nam się stworzyć #short'y z filmu "Zdzichowe Funny Moments #1". Na samym początku, chcieliśmy wykorzystać do tego narzędzia dostępne w internecie, ale po kilku próbach stwierdziliśmy, że lepiej zrobić to w programie (Sony Vegas) raz a porządnie. Gdyby ktoś był ciekawy jak nam to wyszło to >TUTAJ< może obczaić playlistę z shorts'ami. W przyszłości postaramy się zrobić tego więcej.

Statystyki z paru dni od publikacji shorts'ów c:

- Obejrzeliśmy: "Książę Egiptu", "Diuna", "Evan Wszechmogący" i "Buzz Astral". Co tu dużo pisać? Każdy film - czy bajka - był spoko. Każdą z tych rzeczy w pewnym sensie warto obejrzeć. Z kolei nie wiemy jakim cudem nie oglądaliśmy tej starej, aczkolwiek dobrej bajki o Mojżeszu. Brakuje nam trochę takich starszych animacji, gdzie widać wysiłek włożony w szczegóły. Teraz to większość jest jakaś taka zbyt "prosta" i w pewnym sensie powtarzalna. Natomiast, możemy także przyznać, że pozytywnie zaskoczyliśmy się Buzz'em Astral'em, bo nie został aż tak zepsuty.

Grafika to jest tam dość ładna :P

- Dostaliśmy dostęp do HBO Max w zamian za Disney+ - interes życia normalnie. Pewnego razu, tak z dupy, napisali do nas znajomi z danymi logowania. Miło z ich strony, aczkolwiek pewnie i tak nie będziemy mieli co oglądać. Mimo to, są rzeczy, które mają wcześniejszą premierę na tej platformie niż na przykład na Netflix'ie. Jest elegancko.

Profil przyjaciół i nasze :D





Także to by było na tyle. Jeszcze jako taki kontakt ze sobą będziemy mieć do 15 września, a potem to już wszystko oddzielnie. Też w tym miesiącu mieliśmy porzucać sobie siekierami, ale prawdopodobnie jest spora szansa, że w następnym się uda, jak jeszcze będziemy we Wrocławiu. Poza tym szykuje się też parę innych rzeczy o których zapewne tutaj napiszemy, lecz trzeba na to poczekać. Sądzę, że to by było wszystko o czym mogliśmy wspomnieć. W każdym razie - do zobaczenia za miesiąc!

BONUS:

Siorbaj to xD



4 komentarze: