czwartek, 19 marca 2020

Zdzichowe Bazgroły #9 (Takie byle co)

Zrobiłem taką miniaturkę na szybko ;P

Witam!
Ostatni post z tej serii był ponad rok temu. Niestety nie mamy aż takiej weny, aby non-stop coś rysować, czy to na kartkach, czy w kompie. Dzisiaj mamy do pochwalenia się Wam naszymi "dziełami sztuki", które tworzyliśmy wraz z widzami na streamach, a także jakieś tam pojedyncze maziaje powstałe z nudów. Dodamy jeszcze, że nie będzie tego dużo, ale zawsze to dobrze, że coś jest, niż gdyby miało nic nie być.


Rys. 1

Pierwszy rysunek jest zarazem tym, który ostatnio został przeze mnie narysowany. Wtedy nawet nie miałem specjalnie weny, aczkolwiek jak zacząłem rysować, to już narysowałem. Do stworzenia tego pieseła namówiła mnie Magda, albowiem w danym czasie dawno nie rysowałem (teraz w sumie też :x). Macie >TUTAJ< jeszcze zdjęcie z telefonu.

Rys. 2

Rys. 3

Pewnego razu nudziłem się na tyle, że postanowiłem przerobić rysunek z książki. Do tego czynu podkusiło mnie to, że głównym bohaterem obrazka jest dziwny pan ze stock'a. Z racji, że jest on postacią bardzo memową, musiałem jakoś przerobić ten obrazek, aby był śmieszniejszy. Efekt jest nawet spoko, jak na szybką obróbkę obrazka.

Rys. 4

Teraz weź się z tego tłumacz. No więc jest sobie w necie komiks pod tytułem Tuesday Mornings by Black-Kitten, którego ktoś tam nam pokazał (w wersji tłumaczonej przez Leprekubek) na serwerze Discord. Jest on o tematyce furry i dużo jest w nim zboczonych scen. Pewnie wielu już myśli sobie: "no ta jasne... tylko jedno im w głowie", ale został on przez nas przeczytany do 25 strony z "rozdziału" Środa, gdzie Rys. 4 jest stworzoną przeze mnie parodią 26 strony, która w tamtym czasie jeszcze nie wyszła. Fabuła tego komiksu jest dość ciekawa, aczkolwiek trochę kontrowersyjna. Nie wiem, jak się dalej z tego tłumaczyć. Będzie to bawić w sumie tylko tych, co znają temat.

Rys. 5

Na jednym ze streamów, zostaliśmy poproszeni o narysowanie jednej z naszych widzek. Chyba się jej podobało, bo niby tak napisała.

Rys. 6

W sumie nie wiem co to jest, ale zgaduję, że szczęśliwy ziemniak. Nie wiem, dlaczego ktoś na streamie akurat o to poprosił, ale przynajmniej jest się czym chwalić.

Rys. 7

Ludziki z YouTube zażyczyli sobie, abyśmy narysowali czarnego kotka. Efekt jest raczej dobry, a kotek śliczny.

Rys. 8

Narysowaliśmy bardzo ładny pejzaż, od którego nie da się oderwać wzroku. Można oprawić w ramkę i powiesić sobie gdzieś w domu.

Rys. 9

Szczęśliwe serduszko. W skrócie - kolejne zachcianki widzów.

Rys. 10

Obrazek przedstawia Thanosa narysowanego przez Pawła (chyba pierwsza rzecz od niego). Styl, w jakim został on narysowany, strasznie przypomina styl rysowania animacji twórcy takich seriali, jak Kapitan Bomba, Blok Ekipa itd. W ręku trzyma on prawdopodobnie dildosa z gry Saints Row IV.



Rysunek 1 był rysowany na kartce A4, rysunki od 2 do 4 zostały przerobione w programie Gimp. Natomiast rysunki od 5 do 10 zostały stworzone w programie Paint podczas streamów na YouTube. Dużo tego nie było, ale miło, że ktoś tu zajrzał i się przeraził tą naszą twórczością. Znając życie, pewnie znowu się zobaczymy w tym poście gdzieś za ponad rok, jeśli nie więcej.

Brohoof /)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz