środa, 1 stycznia 2020

Zdzichowy Miech #45 (Grudzień 2019)

Czas prezencików c:


Ostatni miesiąc 2019 roku za nami. Czy był dobry? Nie wiemy. W sumie najgorszy nie był. Ważne, żeby ten rok był lepszy od poprzedniego. Według naszych obliczeń, gdzieś teraz powinna wrócić nasza Magda B z urlopu, co sprawi, że wszystko lepiej będzie się czytało. Chociaż jak to będzie - nie wiadomo. Głównie dlatego że kubitka ma dużo na głowie. Kończąc te wzdychania za Magdą, przejdźmy do dalszej części posta...
...a na start życzenia NOWOROCZNE:

Chcielibyśmy wszystkim naszym widzom życzyć, aby ten Nowy Rok przyniósł Wam dużo radości, zdrowia i pieniążków. Abyście mogli grać elegancko w swoje gierki i oglądać nasze filmy tyle ile chcecie. Szczególnie życzymy Wam, aby ten rok był o wiele lepszy od poprzedniego. Amen :)



KOMENTARZ MIESIĄCA:

Może taki nowy nawyk wejdzie do miechów? :P

- Podsumowując na szybkości ten rok, możemy napisać, że: w tym roku powstało w sumie 29 postów na tym blogu, opublikowaliśmy około 95 filmów na YouTube, zrobiliśmy mniej więcej 97 stream'ów i ogólnie dużo się działo. Moglibyśmy więcej takich rzeczy dopisać, ale brakuje nam danych. Jako obrazek macie ogólne statystyki YouTube z całego roku 2019.

Szkoda, że te statystyki widocznie nie rosną :x

- Zaktualizowaliśmy post informacyjny o naszym kanale YouTube. Gdyby ktoś był ciekaw zmian to zapraszamy >TUTAJ<.

Ta aktualizacja jest raczej ciekawsza ;D

- Byłem u Magdy w Legnicy. Jedliśmy pyszny rosołek, męczyliśmy się z otwieraniem wina i ogólnie elegancko spędzaliśmy sobie czas. To był elegancko spędzony czas z dziewczyną.

Gdyby mnie nie było, a Magda miałaby otwieracz do wina i koty xD

- Akurat na święta, mój organizm postanowił podelektować się grypą. Idealnie przez cały pobyt w domu byłem chory, albo bardzo osłabiony. Ledwo na Sylwestra się ogarnąłem, że mimo kaszlu jakoś funkcjonowałem.

Indeed xD

- Pod choinkę dostaliśmy od Św. Mikołaja rodziców po bluzie, 2 gacie i 2 pary świątecznych skierp. Kolejny rok dostaliśmy jakieś ubraniowe rzeczy, ale fajnie, że coś w ogóle dostaliśmy.

Spoko bluzy c:

- Na święta dostałem od Magdy: żelki własnej roboty, czekoladowe czekoladki zrobione z czekolady, herbatę, jakieś pianki i fajną koszulkę i koszulę. Ja jej za to dałem ramkę na zdjęcia ze zdjęciami. Też podobno jeszcze mam coś dostać.

Żelki za szybko zjadłem ;D

- Oglądaliśmy film Gra Endera i Kim Kolwiek (film od Disney'a). Gra Endera była dość ciekawa i nawet wciągająca. Był tam zwrot akcji, którego za bardzo nie dało się spodziewać, aczkolwiek jeśli chodzi o to, to film pod tym względem był podejrzany, bo ciągle coś sugerowali. Z kolei Kim Kolwiek to była żenada i katastrofa. Film oglądało się z miną "co kurw...? xD" i ogólnie załamywało się ręce nad grą aktorską głównych bohaterów (ale ci źli grali nawet spoko).

...I PIUUUUU z laserka :3

- Dostaliśmy grę od Yahiko. Nie koniecznie trafił on w nasze gusta, ale fajnie że coś chciał nam dać. Dobrze by było gdyby na przyszłość ludzie kontaktowali się z nami w tej sprawie.

Tak c:

- Sylwester każdy z nas spędził inaczej. Ja ze swoją dziewczyną, a Paweł z naszymi znajomymi. Niestety w tym roku jakiegoś zestawu fajerwerek nie mieliśmy, ale to nic. Dużo pisać tutaj nie ma co, bo każdemu Sylwek się udał.

A raczej było i lekko sponiewierało ;3



Święta, święta i po świętach. Z jednej strony fajnie, że to wszystko już za nami, a z drugiej - większość wolnego już nam się skończyło. Mogliśmy się nawet spóźnić z tym postem. Teraz przed nami sesja i sranie się, aby cokolwiek zaliczyć. Niech Bóg ma nas w opiece. Ten post miał być trochę bardziej obszerny, ale nie dość co późno ten post się pokazuje, to jest późno kiedy to piszę i chce mi się spać. Najwyżej później zrobię update. Na koniec tego posta, standardowo zapraszamy na bonusik.

BONUS:

Bo babeczki to trzeba jeść :3

Dziękujemy wszystkim za wspólnie przetrwany 2019 rok! ;3

2 komentarze: