środa, 15 lutego 2017

Zdzichowe Bazgroły #4 (Notesik)

Już troszkę zniszczony, ale jest :3

Witam w kolejnym poście, w którym pochwalimy się Wam co żeśmy nabazgrali mniej więcej w czasach, kiedy to jeszcze chodziliśmy do gimbazy. Zanim przejdę dalej, powiem tylko tyle, że ten notesik dostaliśmy od (chyba) firmy Mleko z klasą. Był jakiś konkurs, w którym były do wygrania ze trzy jakieś rzeczy, ale my postanowiliśmy wydać jakieś dziwne kawałki kartoniku (obcinało się rożki) na trzy takie notesiki. Jeżeli chcecie obczaić, co w nim stworzyłem- zapraszam do oglądania:



Rys. 1

Tak mniej więcej wyglądała pierwsza strona. Jak widać na załączonym obrazku, znajdowały się tam potrzebne nam informacje, gdy chodziliśmy do drugiej gimbazjum. Nawet ładnie zagospodarowałem wolne miejsce. Oczywiście tam, gdzie jest napis SUPERMEN, znajdowało się nasze nazwisko, dlatego ta cenzura. Zanim pójdziecie oglądać inne rysunki powiem Wam, że tę czaszkę, którą widzicie w moim imieniu jako literę "o", narysowałem dzięki swoim gaciom, które były całe w takie czaszki [( ͡° ͜ʖ ͡°)- dopisek Madzi c:]

Rys. 2

Do końca nie pamiętam tytułu książki, której widzicie parodię, ale było to coś w tym stylu. Coś tam jednak narysowałem i nawet ma to jakiś wygląd. Ogólnie to będziecie widzieć tutaj przerobione tytuły książek i ich parodię, więc zapraszam dalej.

Rys. 3

Tego gościa to chyba bardzo dużo osób zna. A przynajmniej nam się tak wydaje. Rysowaliśmy to poprzez patrzenie się na screenshoot'a z pewnego odcinka. Jeśli nie wiecie, co to za gościu został przez nas narysowany, to zapraszam do obczajenia >TEGO< filmiku.

Rys. 4

To to powinien każdy z Was kojarzyć z gimnazjum. "Zemsta" Aleksandra Fredro przynajmniej za naszych czasów była lekturą szkolną. Znając życie, wielu z Was nawet tego nie czytało i muszę powiedzieć, że dobrze, bo to nudnawe było jak większość lektur szkolnych.

Rys. 5

O tym chyba nie muszę pisać, gdyż każdy tę grę zna. Kiedyś trochę w nią graliśmy, więc jakoś tak nas naszło, i postanowiliśmy narysować obrazek do tejże gierki.

Rys. 6

Portal'a 2 narysowaliśmy z tego względu, że gra nam się bardzo spodobała i po za tym się nudziliśmy.

Rys. 7

Tutaj ciężko coś zobaczyć, ale nic nie mogłem na to poradzić. Musicie się przyjrzeć. Oczywiście gry nie muszę przedstawiać, bo to też każdy powinien znać, że chyba internet ma od wczoraj i dopiero co się urodził.

Rys. 8

Tego nie muszę komentować, ale dodam od siebie tyle, że czekam na HL3 (legendy głoszą, że kiedyś wyjdzie. Kiedyś..... xD)

Rys. 9

Dziady też każdy z Was powinien znać. Książkę tę ukazałem w taki sposób, w jaki ja ją widzę. Lektura mi się nie podobała (jak większość) i postanowiłem ją sparodiować.

Rys. 10

Pan Tadeusz - najsławniejsze dzieło literackie w Polsce. A jednak było strasznie nudne. Nie wiem co więcej pisać (utrudniasz mi pracę korektora- Jak ja mam do diaska poprawić "spod" na rysunku? :P)

Rys. 11

W książce o tytule "Kamizelka" pokazałem jak kiedyś widziano żydów, którzy chcą upchnąć towar. I to raczej tyle co chciałem napisać.

Rys. 12

W Balladynie była jakaś scena, którą przedstawiłem w rysunku powyżej. Jak ktoś czytał streszczenie to powinien wiedzieć o jaką scenę chodzi.

Rys. 13

Obrazek powyżej przedstawia książkę "Mały Książe".

Rys. 14

Nie chce mi się już tego podpisywać, bo wszystko widać.

Rys. 15

Ale mimo wszystko od czasu do czasu napiszę coś bezsensownego pod każdym obrazkiem. Tu na przykład narysowałem pierwszego w życiu kucyka w kolorach.

Rys. 16

Tutaj trochę twarze mi nie wyszły, ale wiadomo o co chodzi.

Rys. 17

To też raczej każdy powinien znać. Zanim dodałem skan tych stron, musiałem poprawić napis z prawej, bo już praktycznie nie było go widać.

Rys. 18

Tytuł tego obrazka wyszedł nawet jako fajny rebus. Co do tego komentarza na samym dole, że to "wersja uszkodzona" to chodzi tutaj o to, że miałem coś tutaj jeszcze dodać, ale nie chciało mi się.


Byłoby tego więcej, ale w pierwszej gimnazjum pewna plastyczka była tak zachwycona naszym talentem, że aż "pożyczyła" od nas parę stron ze wcześniejszego notesika. Plastyczek ogólnie nie lubiliśmy bo mają strasznie najebane pod kopułą. Dodam jeszcze, że na kolejnej stronie, której tutaj już nie widać, jest zaczęty rysunek pokazujący grę World of Tanks, ale nie chce mi się go skończyć. No i to chyba byłoby na tyle.

Brohoof /)

2 komentarze:

  1. I moje pytanie jest do tego wszystkiego jedno: Dlaczego tego nikt nie komentuje? Że genialne i przepięknie w swej genialności i bajeczności?

    Dobra, ja to zrobię: TO JEST POMYSŁOWE, ORYGINALNE, CUDNIE WYKONANE I OGÓLNIE BAJECZNE ;3
    Madzia approves so much :P

    Ta Rainbow w kolorze, ten lisek ala kreska Kitty'ego, Leopold z profilu, Gordon Freeman czekający na HL3.....nic tylko podziwiać ;)

    A skoro tam o Panu Tadeuszu było, to chyba kiedyś "przerobię tę lekturkę" w sposób zaproponowany na rysuneczku xD

    Kamikadzelka i wio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Cię Madziu pochwalić, że to bardzo ładny i miły komentarz c:
      Podwyrzsza on moją samoocenę, a także sprawia że mam dla kogo to robić ;3
      Bardzo fajnie wypowiedziałaś się na każdy temat jaki tylko mógł przyjść Ci do głowy :D
      Jeszcze raz dziękuję za ten jak i inne komentarze <3

      Usuń