czwartek, 25 sierpnia 2016

Zdzichu gra w "Mam już 800 widzów"!!!!

Majestatycznie i niespiesznie biegniemy na dinozaurze do tysiąca ;3 Uwaga!
Post zawiera śladowe ilości cydru, aktualizacji, zagmatwania, nowości i kucyków. Za uszczerbek na zdrowiu psychicznym serdecznie przepraszamy.



Sekretariat ;3
Tak, to już fakt dokonany. Zdzichów Dwóch, ludzie, których znacie i uwielbiacie, no- life'y na pół etatu zapaleni gracze, moi pracodawcy zlecający mi napisanie tego posta, pracujący przy nagrywaniu filmów dzień i noc, kochający swoich widzów posiadają ich już aż 800!
To niebywale podniosła chwila, pełna majestatu i..............trzeba to opić ;P

Tak świętują moi pracodawcy, ale nie ja ;)

Dobra, starczy już tego picia. Przejdźmy do sedna: wbiło 800 subskrybcji, cieszmy się i radujmy. 
Jestem taka zdener-szczęśliwa ^^
Nie przedłużając, jak każdy detektyw, mam dowód. Oto on:




AKTUALIZACJA!!!

Ten oto post pojawia się po raz kolejny, gdyż YT postanowiło usunąć nieaktywne konta, przez co ilość subskrybcji nieznacznie spadła poniżej 800. Ale to już nieważne, bo oficjalnie aktywnych widzów jest już tyle, że post jest ponownie aktualny :P

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów wywołanych anomaliami w poście bądź niezrozumieniem sytuacji, łapcie lekarstwo:

Żartowałam, tego się nie leczy, nie ma po co ;)

8 komentarzy:

  1. 800 subów :) Teraz czekać na 1000 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Po 2 miesiącach wreszcie 800 xD
    A przecież zabrało mi tylko 30 subów ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na święta Wam wybije 1000? Kto wie? :)

      Usuń
    2. Ja tylko na to czekam, bo już obmyślam, co się wtedy będzie działo... Szykuje się imprezka do rana ;3
      Ale za dużo pisać nie mogę, bo jeszcze mnie powstrzymają xD

      Usuń
    3. Po części chcemy żeby szybko to wbiło a po części nie, bo trzeba robić jakiś film z tej okazji xD
      Madziu... nikt Cię nie będzie powstrzymywał ;D

      Usuń