wtorek, 29 grudnia 2015

Nowa osoba w naszej ekipie!

Nic dodać... nic ująć...

Dobra... Niczym dłużej nie przedłużając, chcę wszystkim oznajmić, iż do naszej ekipy z którą zazwyczaj nagrywamy nasze filmy (Enzo & MIXEROWICZ) dołączyła kobieta. I to nie kto inny jak:

Magda B

Co prawda jest ona z nami od 25 września 2015 roku, ale dopiero teraz mam czas i tak jakoś wyszło że chce mi się tutaj coś napisać. Można też powiedzieć, że jest ona z nami wystarczająco długo, aby potwierdzić to, że jest z nami w ekipie. Można tą ekipę jakoś nazwać... ale na chwilę obecną mam to w dupie.

Dobra a teraz trochę o Magdzie:
- Zainteresowania: Taniec, ekologia/biologia, fandom i wszystkiego po trochu.
- O sobie: Istna klacz renesansu: Tańczę, rysuję, gram w gry, oglądam serial, maluję na koszulkach i wieeele innych. Robię wszystko, co sprawia mi radość.
- Ulubiona postać z MLP: Twilight Sparkle oraz Księżniczka Luna.

Mógłbym więcej powklejać jej opisów z różnych stron, ale ten raczej powinien wystarczyć. W każdym razię...
Witamy Magdę w naszej ekipie!

2 komentarze:

  1. WOW! Bardzo mi miło, nie spodziewałam się :D Jestem ciekawa, czy ktokolwiek tu trafi i to przeczyta xD Tak samo ciekawi mnie, czy ktoś zauważył, że w ekipie jest ktoś nowy :0 Dla tych co jednak tu trafili: Witam gorąco i miejmy nadzieję, że miło mnie przyjmiecie na Zdzichowych nagraniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kiedyś trzeba było o tym napisać :v A czy ktoś tu trafi... tak... MIXEROWICZ... jak będzie się nudzić i będzie chciał mi powiedzieć że na blogu nic się nie dzieje xD

      Usuń